Автор Тема: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium  (Прочитано 13296 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« на: 06 Февруари 2014, 13:09:24 pm »


http://www.carclub.mk/2014/02/06/test-ford-c-max-1-6-tdci-titanium-prakticnoto-moze-da-bide-i-zabavno/

Мене ми се свиѓаше многу, на Дени не. Комотно, прегледно и практично. Одлично дизелче. За 21.000 евра е малце скапичко, ама во салон се добива друга цена.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #1 на: 06 Февруари 2014, 13:19:30 pm »
Интересно количе и мене ми се свиѓа како е склопено, како пакет е одлично. Една примедба околу текстот, одличен клима уред, зарем има во некој нов автомобил лош клима уред. Клима како клима, да ја пуштиш да лади, едино разликата ја гледам во автоматска клима или дигитална која што може да биде повеќезонска и клима на копче без фенси менси бројчиња како што има во постарите возила и возила од помалите класи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #2 на: 06 Февруари 2014, 13:22:37 pm »
Алтеаистично!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #3 на: 06 Февруари 2014, 13:59:44 pm »
Интересно количе и мене ми се свиѓа како е склопено, како пакет е одлично. Една примедба околу текстот, одличен клима уред, зарем има во некој нов автомобил лош клима уред. Клима како клима, да ја пуштиш да лади, едино разликата ја гледам во автоматска клима или дигитална која што може да биде повеќезонска и клима на копче без фенси менси бројчиња како што има во постарите возила и возила од помалите класи.

Валидна забелешка, ќе земам во предвид. Мада, има коли со бучна клима.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #4 на: 06 Февруари 2014, 14:00:53 pm »
Убав СУВ...21 000 мислам дека не е премногу за целата опрема што ја има со него...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #5 на: 06 Февруари 2014, 14:03:08 pm »
21000 EUR ! да не е Фордов од злато.. За 1 година нема да вреди ни 10000 ЕУР. Башка Форд е бренд на кој очајно брзо му паѓа цената.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #6 на: 06 Февруари 2014, 14:07:53 pm »
1. Нелогично високо.
2. Премалку место позади - за тој изглед. Се шифтаат седиштата задни, но тоа нечини исто така. Се гледаат дупки кога се шифтнати назад кои ќе се наполнат со мастики, бонбончиња и хартивчиња од чоколатца. Невозможно колку нема место на задните седишта кога се 3, а не две. Минимум уште 10цм треба да одат назад. Веќе сум го направил компромисот во изглед, зошто и во простор да го правам?
3. Моторот е добар за нежно возење и има темпомат. Мала потрошувачка. Значи задоволува.
4. Би требало да има некакво местенце кај што ќе се штракне седиштето кое се вади од позади - во гепек. Инаку ќе ти се тркала премногу лесно и нервите ќе попуштат. Треба да се прицврстува на некој начин во гепекот.
5. Треба да е во поинтересна боја.
6. Седењето е како во трпезарија, а не како што треба - како во дневна.
7. Непотребен простор над главата насекаде. Може комотно да оди 10цм надоле кровот.
8. При консултација со човек кој сака ваков вид на возила, напомена дека не остава позитивен впечаток. И дека не е доволно удобно. Премногу е комбесто, како да возиш доставно возило. Потсеќа на Добло наместо на Фокус.
9. Не е ни приближно доволно големо за да го оправда изгледот.
10. Не се гледа каде отишле тие 21.000 евра.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #7 на: 06 Февруари 2014, 14:11:07 pm »
Убав СУВ...21 000 мислам дека не е премногу за целата опрема што ја има со него...

мислам дека е МПВ не е СУВ.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #8 на: 06 Февруари 2014, 14:13:06 pm »
1. Нелогично високо.
2. Премалку место позади - за тој изглед. Се шифтаат седиштата задни, но тоа нечини исто така. Се гледаат дупки кога се шифтнати назад кои ќе се наполнат со мастики, бонбончиња и хартивчиња од чоколатца. Невозможно колку нема место на задните седишта кога се 3, а не две. Минимум уште 10цм треба да одат назад. Веќе сум го направил компромисот во изглед, зошто и во простор да го правам?
3. Моторот е добар за нежно возење и има темпомат. Мала потрошувачка. Значи задоволува.
4. Би требало да има некакво местенце кај што ќе се штракне седиштето кое се вади од позади - во гепек. Инаку ќе ти се тркала премногу лесно и нервите ќе попуштат. Треба да се прицврстува на некој начин во гепекот.
5. Треба да е во поинтересна боја.
6. Седењето е како во трпезарија, а не како што треба - како во дневна.
7. Непотребен простор над главата насекаде. Може комотно да оди 10цм надоле кровот.
8. При консултација со човек кој сака ваков вид на возила, напомена дека не остава позитивен впечаток. И дека не е доволно удобно. Премногу е комбесто, како да возиш доставно возило. Потсеќа на Добло наместо на Фокус.
9. Не е ни приближно доволно големо за да го оправда изгледот.
10. Не се гледа каде отишле тие 21.000 евра.

Па како следната генерација ќе чини најмалце 23000 еур ? Бидејќи секоја генерација е се поскапа и поскапа. Неоправдано. Со таква политика и лош имиџ на недоверлив бренд црно му се пишува.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #9 на: 06 Февруари 2014, 14:13:54 pm »
А и тебе со коментариве...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #10 на: 06 Февруари 2014, 14:23:41 pm »
Јас едно време го гледав Grand C-Max во опција 1.6 ecoboost со150ks. Тогаш не го донесоа и го немаше за тест ама за вој C-Max во многунаписи пишуваше дека е веројатно најдобар drive handling за класата.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #11 на: 06 Февруари 2014, 15:09:17 pm »
21000 EUR ! да не е Фордов од злато.. За 1 година нема да вреди ни 10000 ЕУР. Башка Форд е бренд на кој очајно брзо му паѓа цената.

После брат ми ти си најголем хејтер на Форд...
Моменталните возила на Форд се сите меѓу врвот во својата класа, не е веќе како порано...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #12 на: 06 Февруари 2014, 15:21:06 pm »
Лошото е што луѓето памтат. Ако некој се изгорел на Форд никогаш нема да купи. Не го хејтам Форд ама лично повеќе би бил среќен да возам Голф 2 од 1990 година отколку Форд.

Овој модел е топ. Како дизајн. И како функционалност.
Но ние имаме менталитет како балканци да возиме една кола 20 години без да ја одржаваме. Ова важеше до Голф 2 или максимално Голф 3. Такви сме за наша среќа.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #13 на: 06 Февруари 2014, 15:28:08 pm »
ОК до негде си у право, ама тоа е само и само кај нас. Нигде на друго место. Форд важи за еден од подобрите брендови у моментов. Поготов после економската криза. За разлика од ГМ, форд не беше подпомогнат финансиски од државата. Продажбата на возила зборува многу! Фиестата е најпродавано возило во европа во својот сегмент и втор најпродаван модел у ЕУ (прв е Голф). Тоа кажува многу. Во УС форд Ф серијата е исто така најпроадван.
Работите се сменети, тоа што ние уште живееме во други времиња тоа друго. Јес да неам некое искуство со стари фордови и дека не ги бивало, тоа од тебе слушнав.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #14 на: 06 Февруари 2014, 15:39:49 pm »
И во белиот свет не е како тука. И бензинот и нафтата и сервисот. Знаеме за Форд дека се обидува да поправи имиџ поготово на конзервативен пазар ко нашиот. Иди види колку половни Фордови стојат по плацевите. Никој не ги погледнува. Тука народот се крсти на Голф.
Дизајнот на ова возило е страшно добар. Верувам дека е и практично.
А за потрошња и не дај Боже сервис Господ нека е напомош. Не сакам да помислам како ќе изгледа после 5 години (гарант ќе има корозија)..