Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1955897 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5865 на: 23 Ноември 2017, 14:19:32 pm »
Ako e preporacano 5W30 nemora da znaci deka e bas toa najdobro za motorot, pogotovo ne kaj nas na +40 letno vreme. Ima i mnogu politika zad specifikaciite kako sto kaza @changetheoil savethecar , ne samo tehnika.

Minimum specifikacija, pa koj saka moze da odi i nagore.

Jas tuka sum rascistil i ne gi sledam slepo preporakite za stedenje. Vo moj motor tenka xW30 za letno vreme vise ne vlaga. Pogotovo ne za mojot stil na vozenje na povremeni ekstazi :)


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5866 на: 23 Ноември 2017, 14:29:10 pm »
Еве, научивме и дека 5-30 се користи во Германија поради париз договорот. Секој ден човек учи по нешто ново.

Инаку да ти одговорам на претходното прашање во врска со PSA B71 2290. PSA B71 2290 Peugeot engine oil specification introduced in 2009. B71 2290 is a low-SAPS oil intended for engines with diesel particulate filters and with Euro 5 emission standards. General specifications are: ACEA C2 or C3 with additional Peugeot-Citroen tests. Described by Peugeot-Citroen as "Synthetic Anti Pollution 5w-30" engine oil and equivalent to Total Activa Total Quartz INEO ECS.

Ovde ubavo pisuva:
"Synthetic Anti Pollution 5w-30"

Sto znaci ova "Anti Pollution" megu redovi? podobro za motorot ili mozebi preporaka bas poradi namalena potrosuvacka na gorivo.
A dali e toa istovremeno podobro i za motorot, odnosno dali e preporakata od tehnicka priroda?
Ima mnogu pozadina vo preporakite...
Pa uste istoto maslo ako go vozis 20, 30.000 km.......i sve toa spored preporakite.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5867 на: 23 Ноември 2017, 14:49:06 pm »
Ako e preporacano 5W30 nemora da znaci deka e bas toa najdobro za motorot, pogotovo ne kaj nas na +40 letno vreme. Ima i mnogu politika zad specifikaciite kako sto kaza @changetheoil savethecar , ne samo tehnika.

Minimum specifikacija, pa koj saka moze da odi i nagore.

Jas tuka sum rascistil i ne gi sledam slepo preporakite za stedenje. Vo moj motor tenka xW30 za letno vreme vise ne vlaga. Pogotovo ne za mojot stil na vozenje na povremeni ekstazi :)


Воопшто не се согласувам од многу проста причина. Ако земеме пример дека 5-30 масло со спецификација 507.00 (без разлика на брендот) е масло за 2.0тди еуро 6 стандард. И сега ти сакаш мене да ми кажеш поради тоа што летно време е +40 степени, тоа допринесува до значително, незначително или пак било какво оштетување на моторот?

Доколку твојот стил на возење е екстремен односно со често максимално забрзување и максимално кочење, брзо возење при високи надворешни тогаш во горе-наведениов пример единствена сугестија би било да го смениш маслото порано, а не да ставиш 5-40 масло зошто не пости такво масло со 507.00 спецификација да речеме. Тој мотор бил развиен да вози на 5-30 или 0-30 масло а не на 5-40 или 10-40 или 10-60 (пошто нели обожуваш агресивно возење). Почнувајќи од како е обработен, какви материјали се користени, кариките, каналите низ кои што поминува маслото, турбината и нејзиното подмачкување, ДПФ филтер и неговата регенерација и важноста од користјќи масло со малку сулфурна пепел (low saps). На крај краева и да ја извадиш маста на колата 5-30 масло е стабилно и доколку имаш мерач на температура можеш самиот во тоа да се увериш.

А во реалноста, ако ставиш 5-40 масло кое што е во најмала мерка мид сапс или фулл сапс може само да доведе до порани проблеми со ДПФ. Па кога доаѓаат проблемо со ДПФ набрзо и моторот се сјебува доколку не се реши проблемот. Како канцер е. А ти продолжи да се секираш дали 5-30 било доволно или не кога ја газиш колата на +40 степени. Ете затоа постојат спецификации. А тука читаме како некоја будала мајстот демек ставил 5-40 масло на 1.6 хди мотор. Па тие се едни од нај-чувствителни мотори и турбини токму поради користење на несоодветно уље.

Да додадам, многу е лошо да се каже дека 5-30 масло на температура да речеме од 100 степени е полошо од 5-40 масло на температура од 100 степени само поради тоа што високозноста е поголема кај второво. Не постои таква корелација. Нема лошо и добро. Има само бројки кои како такви не покажуваат ништо.

Еве, научивме и дека 5-30 се користи во Германија поради париз договорот. Секој ден човек учи по нешто ново.

Инаку да ти одговорам на претходното прашање во врска со PSA B71 2290. PSA B71 2290 Peugeot engine oil specification introduced in 2009. B71 2290 is a low-SAPS oil intended for engines with diesel particulate filters and with Euro 5 emission standards. General specifications are: ACEA C2 or C3 with additional Peugeot-Citroen tests. Described by Peugeot-Citroen as "Synthetic Anti Pollution 5w-30" engine oil and equivalent to Total Activa Total Quartz INEO ECS.

Ovde ubavo pisuva:
"Synthetic Anti Pollution 5w-30"

Sto znaci ova "Anti Pollution" megu redovi? podobro za motorot ili mozebi preporaka bas poradi namalena potrosuvacka na gorivo.
A dali e toa istovremeno podobro i za motorot, odnosno dali e preporakata od tehnicka priroda?
Ima mnogu pozadina vo preporakite...
Pa uste istoto maslo ako go vozis 20, 30.000 km.......i sve toa spored preporakite.
Јас имам свое возило, возила на блиски семејства со промена на 30.000. И веројатно цел западен свет. Тебе срце ќе те фати, ама моторите се со лонг лајф промена и еве да чукнам и после 210.000 км поминати ништо не им фали. Чудна работа.

Ако пишува анти полушн според твојата логика тоа треба да значи дека е лошо за моторот? Нема потреба од корелација, погубен ти е муабетот.


Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5868 на: 23 Ноември 2017, 15:28:30 pm »
Еве, научивме и дека 5-30 се користи во Германија поради париз договорот. Секој ден човек учи по нешто ново.

Инаку да ти одговорам на претходното прашање во врска со PSA B71 2290. PSA B71 2290 Peugeot engine oil specification introduced in 2009. B71 2290 is a low-SAPS oil intended for engines with diesel particulate filters and with Euro 5 emission standards. General specifications are: ACEA C2 or C3 with additional Peugeot-Citroen tests. Described by Peugeot-Citroen as "Synthetic Anti Pollution 5w-30" engine oil and equivalent to Total Activa Total Quartz INEO ECS.

Total quartz 9000 5w40 ми кажаа и во Еуроимпекс дека е за мојата кола, а прашав зошто не Ineo 5w30 и ми рекоа дека е за поновие модели на хди. Значи уште се водат по препораки од времето кога колата била нова, а во 2009 ПСА за прв пат излегува со соопштение за тоа дека ќе воведе посебна спецификација PSA B71 за тоа кои масла ќе ги препорачуваат и тука никаде го нема Total Quartz 9000 5w40, само се спомнува Ineo 5w30. Тоа ми падна чудно.
Зини да ти кажу.

Отсутен stavrov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5869 на: 23 Ноември 2017, 16:57:22 pm »
Ako e preporacano 5W30 nemora da znaci deka e bas toa najdobro za motorot, pogotovo ne kaj nas na +40 letno vreme. Ima i mnogu politika zad specifikaciite kako sto kaza @changetheoil savethecar , ne samo tehnika.

Minimum specifikacija, pa koj saka moze da odi i nagore.

Jas tuka sum rascistil i ne gi sledam slepo preporakite za stedenje. Vo moj motor tenka xW30 za letno vreme vise ne vlaga. Pogotovo ne za mojot stil na vozenje na povremeni ekstazi :)
Да одиш против препораките на производителот ми иде како свесно ударање на главата од ѕидот. Колку што имам читано 5w30 може да се вози и во африка доколку производителот го налага тоа заради различните хемиски својства на истото.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5870 на: 23 Ноември 2017, 18:45:47 pm »
Samo uste ovaa poraka ke ja pisam na ovaa tema gustina na maslo vs. specifikacii, posto ili ne se razbirame ili neznam sto e rabotava.

Masloto treba da ja zadovoluva minimum specifikacijata za soodvetnuot motor.
Taa specifikacija ne e vrzana za viskozitetot na masloto dali e 5W30 ili 5W40.
Istoto maslo go ima vo razlicni gradacii na viskozitet.

Do sega nesum videl seriski motor koj ima tolku tesno ogranicuvanje da mora da se stavi samo vo edna gradacija koja ke vazi za cel svet i site uslovi na vozenje.
Ne odete podaleku, vo Grcija voglavnom koristat xW40.

Vtoro, ne odam von preporakite na proizvoditelot.
Samo biram viskozitet spored toa kade ja vozam kolata i kako ja vozam kolata.
Mojot izbor za turbobenzinec vo Makedonija e 0W40.

Ajde mene ne mi veruvajte.
Moze ke mu veruvate na Mercedes i sledniov link koj bese postiran veke tuka.
Za sekoja Specifikacija imate lepeza na viskoziteti 0w30, 5w30, 5w40, 0w40.
Site masla ja zadoboluvaat specifikacijata iako imaat razlicna gradacija.

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.51_de.html

ende.




Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3039
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5871 на: 23 Ноември 2017, 18:48:42 pm »
Samo uste ovaa poraka ke ja pisam na ovaa tema gustina na maslo vs. specifikacii, posto ili ne se razbirame ili neznam sto e rabotava.

Masloto treba da ja zadovoluva minimum specifikacijata za soodvetnuot motor.
Taa specifikacija ne e vrzana za viskozitetot na masloto dali e 5W30 ili 5W40.
Istoto maslo go ima vo razlicni gradacii na viskozitet.

Do sega nesum videl seriski motor koj ima tolku tesno ogranicuvanje da mora da se stavi samo vo edna gradacija koja ke vazi za cel svet i site uslovi na vozenje.
Ne odete podaleku, vo Grcija voglavnom koristat xW40.

Vtoro, ne odam von preporakite na proizvoditelot.
Samo biram viskozitet spored toa kade ja vozam kolata i kako ja vozam kolata.
Mojot izbor za turbobenzinec vo Makedonija e 0W40.

Ajde mene ne mi veruvajte.
Moze ke mu veruvate na Mercedes i sledniov link koj bese postiran veke tuka.
Za sekoja Specifikacija imate lepeza na viskoziteti 0w30, 5w30, 5w40, 0w40.
Site masla ja zadoboluvaat specifikacijata iako imaat razlicna gradacija.

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.51_de.html

ende.
Za fiesta mk7.5 1.5 tdci sto ke preporacas?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5872 на: 23 Ноември 2017, 19:15:48 pm »
Samo uste ovaa poraka ke ja pisam na ovaa tema gustina na maslo vs. specifikacii, posto ili ne se razbirame ili neznam sto e rabotava.

Masloto treba da ja zadovoluva minimum specifikacijata za soodvetnuot motor.
Taa specifikacija ne e vrzana za viskozitetot na masloto dali e 5W30 ili 5W40.
Istoto maslo go ima vo razlicni gradacii na viskozitet.

Do sega nesum videl seriski motor koj ima tolku tesno ogranicuvanje da mora da se stavi samo vo edna gradacija koja ke vazi za cel svet i site uslovi na vozenje.
Ne odete podaleku, vo Grcija voglavnom koristat xW40.

Vtoro, ne odam von preporakite na proizvoditelot.
Samo biram viskozitet spored toa kade ja vozam kolata i kako ja vozam kolata.
Mojot izbor za turbobenzinec vo Makedonija e 0W40.

Ajde mene ne mi veruvajte.
Moze ke mu veruvate na Mercedes i sledniov link koj bese postiran veke tuka.
Za sekoja Specifikacija imate lepeza na viskoziteti 0w30, 5w30, 5w40, 0w40.
Site masla ja zadoboluvaat specifikacijata iako imaat razlicna gradacija.

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.51_de.html

ende.
Za fiesta mk7.5 1.5 tdci sto ke preporacas?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Eve jas da ti kazam, posto imam iskustvo so Fiesta 1.4tdci so DPF.
Samo preporacanoto maslo od proizvoditelot, vo Mida mnogu ubavo si znaat koe maslo treba vo motori so DPF da se stava i ne dozvoluvaat drugo. Za fiestite 1.4 tdci stalno imaat akcii za maslo i filter so promena za nekoi si 1900den, i mnogu pati sum reagiral zosto ne ja pocituvaat taa cena. Odgovorot e stalno ist, zosto toa im e za 1.4 motorite bez DPF, ovoj motor 1.4 so DPF go vovele samo vo del od modelite 2012 i potoa istata godina e zamenet so redizajnot so 1.5 tdci. Poradi DPF filterot mora drugo maslo da stavaat od toa sto im e na promocijata i mi naplakaat so filter i raka po cena sto im e vazecka za 1.5 tdci motorite, negde okolu 2.800 otprilika. Oni moraat da pocituvaat toa sto go propisuva proizvoditelot i nesmeat da stavat od masloto sto e propisano za motorot bez DPF iako i vo dvata slucai stanuva zbor za 5w30, poradi skoro sigurno ostetuvanje na DPF filterot a so toa i problemi so motorot.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3039
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5873 на: 23 Ноември 2017, 19:23:40 pm »
Samo uste ovaa poraka ke ja pisam na ovaa tema gustina na maslo vs. specifikacii, posto ili ne se razbirame ili neznam sto e rabotava.

Masloto treba da ja zadovoluva minimum specifikacijata za soodvetnuot motor.
Taa specifikacija ne e vrzana za viskozitetot na masloto dali e 5W30 ili 5W40.
Istoto maslo go ima vo razlicni gradacii na viskozitet.

Do sega nesum videl seriski motor koj ima tolku tesno ogranicuvanje da mora da se stavi samo vo edna gradacija koja ke vazi za cel svet i site uslovi na vozenje.
Ne odete podaleku, vo Grcija voglavnom koristat xW40.

Vtoro, ne odam von preporakite na proizvoditelot.
Samo biram viskozitet spored toa kade ja vozam kolata i kako ja vozam kolata.
Mojot izbor za turbobenzinec vo Makedonija e 0W40.

Ajde mene ne mi veruvajte.
Moze ke mu veruvate na Mercedes i sledniov link koj bese postiran veke tuka.
Za sekoja Specifikacija imate lepeza na viskoziteti 0w30, 5w30, 5w40, 0w40.
Site masla ja zadoboluvaat specifikacijata iako imaat razlicna gradacija.

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.51_de.html

ende.
Za fiesta mk7.5 1.5 tdci sto ke preporacas?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Eve jas da ti kazam, posto imam iskustvo so Fiesta 1.4tdci so DPF.
Samo preporacanoto maslo od proizvoditelot, vo Mida mnogu ubavo si znaat koe maslo treba vo motori so DPF da se stava i ne dozvoluvaat drugo. Za fiestite 1.4 tdci stalno imaat akcii za maslo i filter so promena za nekoi si 1900den, i mnogu pati sum reagiral zosto ne ja pocituvaat taa cena. Odgovorot e stalno ist, zosto toa im e za 1.4 motorite bez DPF, ovoj motor 1.4 so DPF go vovele samo vo del od modelite 2012 i potoa istata godina e zamenet so redizajnot so 1.5 tdci. Poradi DPF filterot mora drugo maslo da stavaat od toa sto im e na promocijata i mi naplakaat so filter i raka po cena sto im e vazecka za 1.5 tdci motorite, negde okolu 2.800 otprilika. Oni moraat da pocituvaat toa sto go propisuva proizvoditelot i nesmeat da stavat od masloto sto e propisano za motorot bez DPF iako i vo dvata slucai stanuva zbor za 5w30, poradi skoro sigurno ostetuvanje na DPF filterot a so toa i problemi so motorot.
Castol magnatec stavaat vo site. Masloto e okolu 650 denari litar sto e prifatliva cena samo ne znam kolku e vo bis oil. Ne znam dali da odam na 5-30 kako do sega ili da se prefrlam na 0-30.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5874 на: 23 Ноември 2017, 20:54:17 pm »
Еве, научивме и дека 5-30 се користи во Германија поради париз договорот. Секој ден човек учи по нешто ново.

Инаку да ти одговорам на претходното прашање во врска со PSA B71 2290. PSA B71 2290 Peugeot engine oil specification introduced in 2009. B71 2290 is a low-SAPS oil intended for engines with diesel particulate filters and with Euro 5 emission standards. General specifications are: ACEA C2 or C3 with additional Peugeot-Citroen tests. Described by Peugeot-Citroen as "Synthetic Anti Pollution 5w-30" engine oil and equivalent to Total Activa Total Quartz INEO ECS.
@vlatko.klp  а што е тоа чудно? па не само Германија него сите членки на ЕУ мора да се придржуваат до тие мерки и да се намалат издувните гасови. сите чекори од еур4 па нагоре имаат тоа за цел, намалување на потрошувачката преку намалено триење во моторот со градација 5в30. затоа и се створија тие норми, Ц3, лоу сапс, лоу аш... тоа e све  со тоа поврзано. Со Париз тоа станува обврзувачко и се ратифицира. Зошто фауве ги манипулираше издувните гасови? производителите на автомобили мораа да ги намалат штетните издувни гасови на нивните возила бидејќи следуваа ригорозни казни. отидовме оф топик... но 5в30 градацијата се прифати како дифолт кај сите германски производители на автомобили.
они како што гледаш ја извадија АЦЕА Ц2 препораката која има лоу сапс и не само тоа него е со намалени ХТХС вредности HtHs >2,9  и кога видоја дека 5в30 и хтхс 2,9 ги кине ланците, турбините и ред други салати одма направија апдејт и ја воведоја Ц3 нормата каде се бара хтхс вредности со >3,5 се друго останува исто.
така да чоекот е во право кога вика дека маслото може му ја заебала турбината бидејќи ако таа спецификација е Ц2 и маслото било Ц2 со хтхс 2,9 тогаш при поголемо оптеретување можно е да не држи маслото доволен заштитен слој на компонентите.
со оглед на тоа дека претходните масла биле ACEA C3 so =>HtHS 3,5 моторот не му појавил никаков проблем.
така да за неговиот дизел без дпф, попаменто е да користи друга спецификација него препорачаната Ц2. Таа друга норма јас ти гарантирам дека ја опфаќа и таа стара спецификација на PSA.
не може хтхс 3,5 да биде полошо од 2,9 ако се друго е исто. а помеѓу ц2 и ц3 најголем фактор е хтхс.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5875 на: 24 Ноември 2017, 00:22:46 am »
Ako e preporacano 5W30 nemora da znaci deka e bas toa najdobro za motorot, pogotovo ne kaj nas na +40 letno vreme. Ima i mnogu politika zad specifikaciite kako sto kaza @changetheoil savethecar , ne samo tehnika.

Minimum specifikacija, pa koj saka moze da odi i nagore.

Jas tuka sum rascistil i ne gi sledam slepo preporakite za stedenje. Vo moj motor tenka xW30 za letno vreme vise ne vlaga. Pogotovo ne za mojot stil na vozenje na povremeni ekstazi :)


Воопшто не се согласувам од многу проста причина. Ако земеме пример дека 5-30 масло со спецификација 507.00 (без разлика на брендот) е масло за 2.0тди еуро 6 стандард. И сега ти сакаш мене да ми кажеш поради тоа што летно време е +40 степени, тоа допринесува до значително, незначително или пак било какво оштетување на моторот?

Доколку твојот стил на возење е екстремен односно со често максимално забрзување и максимално кочење, брзо возење при високи надворешни тогаш во горе-наведениов пример единствена сугестија би било да го смениш маслото порано, а не да ставиш 5-40 масло зошто не пости такво масло со 507.00 спецификација да речеме. Тој мотор бил развиен да вози на 5-30 или 0-30 масло а не на 5-40 или 10-40 или 10-60 (пошто нели обожуваш агресивно возење). Почнувајќи од како е обработен, какви материјали се користени, кариките, каналите низ кои што поминува маслото, турбината и нејзиното подмачкување, ДПФ филтер и неговата регенерација и важноста од користјќи масло со малку сулфурна пепел (low saps). На крај краева и да ја извадиш маста на колата 5-30 масло е стабилно и доколку имаш мерач на температура можеш самиот во тоа да се увериш.

А во реалноста, ако ставиш 5-40 масло кое што е во најмала мерка мид сапс или фулл сапс може само да доведе до порани проблеми со ДПФ. Па кога доаѓаат проблемо со ДПФ набрзо и моторот се сјебува доколку не се реши проблемот. Како канцер е. А ти продолжи да се секираш дали 5-30 било доволно или не кога ја газиш колата на +40 степени. Ете затоа постојат спецификации. А тука читаме како некоја будала мајстот демек ставил 5-40 масло на 1.6 хди мотор. Па тие се едни од нај-чувствителни мотори и турбини токму поради користење на несоодветно уље.

Да додадам, многу е лошо да се каже дека 5-30 масло на температура да речеме од 100 степени е полошо од 5-40 масло на температура од 100 степени само поради тоа што високозноста е поголема кај второво. Не постои таква корелација. Нема лошо и добро. Има само бројки кои како такви не покажуваат ништо.

Еве, научивме и дека 5-30 се користи во Германија поради париз договорот. Секој ден човек учи по нешто ново.

Инаку да ти одговорам на претходното прашање во врска со PSA B71 2290. PSA B71 2290 Peugeot engine oil specification introduced in 2009. B71 2290 is a low-SAPS oil intended for engines with diesel particulate filters and with Euro 5 emission standards. General specifications are: ACEA C2 or C3 with additional Peugeot-Citroen tests. Described by Peugeot-Citroen as "Synthetic Anti Pollution 5w-30" engine oil and equivalent to Total Activa Total Quartz INEO ECS.

Ovde ubavo pisuva:
"Synthetic Anti Pollution 5w-30"

Sto znaci ova "Anti Pollution" megu redovi? podobro za motorot ili mozebi preporaka bas poradi namalena potrosuvacka na gorivo.
A dali e toa istovremeno podobro i za motorot, odnosno dali e preporakata od tehnicka priroda?
Ima mnogu pozadina vo preporakite...
Pa uste istoto maslo ako go vozis 20, 30.000 km.......i sve toa spored preporakite.
Јас имам свое возило, возила на блиски семејства со промена на 30.000. И веројатно цел западен свет. Тебе срце ќе те фати, ама моторите се со лонг лајф промена и еве да чукнам и после 210.000 км поминати ништо не им фали. Чудна работа.

Ако пишува анти полушн според твојата логика тоа треба да значи дека е лошо за моторот? Нема потреба од корелација, погубен ти е муабетот.
@vlatko.klp:
znaci i si vo pravo ama nekogas gi mesash poimite.
znaci specifikacijata vw 504/50700 ne dozvoluva druga gradacija osven 5w30 i 0W30. ovaa specifikacija beshe i navedena za gradacijata 5w30 kako najdobra so favoritot mobil1 esp formula.
ova vazzi ako vozis diesel so dpf od vw kade sto vw te prinuduva da gi korisits tie gradacii.
pokraj vw, imas i drugi proizvoditeli na pr Mercedes koi isto taka proizveduvaat diesel motori so DPF i oni preporacuvaat vo specifikacijata 229.51 0w40 5w40 i 5w30.
"А во реалноста, ако ставиш 5-40 масло кое што е во најмала мерка мид сапс или фулл сапс може само да доведе до порани проблеми со ДПФ. "

razlikata pomegu vw507 i 229.51 e samo vo aditivite, kompozicijata na toa na koj del poveke saka vw i mb da mu dadat znacenje:
https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html

ovde mozes da vidis kako sekoja specifikacija si ima svoj setup pa taka ocigledno e deka na pr PSA B71 2290 so namaleniot hths od =>2.9 e najdobra vo fuel economy no zatoa gubi na mnogu bitni elementi kako: wear. sludge i pistons deposits plus za dpf ot ima isto slabi vrednosti.

na pr 229.51 so specifikacii 0w40 i 5w40 e isto dovolno dobro za DPF kako i 5w30. Tie gradacii se isto taka low saps.
Zapushuvanjeto na DPFot ne doagja od gradacijata nego doagja dokolku dojde do isparuvanje na masloto, togas pri isparuvanje pepelot zavrshuva vo DPFot. No, za da dojde do toa mora da dojde do isparuvanje i tuka e najbitniot moment, koe maslo pri opteretuvanje na motorot isparuva polesno 5w30,  5w40 ili 0w40.

nadvoreshnata temperatura igra uloga vo izborot na masloto no ne e najbitna za temperaturite nad 0, site znaat deka 0W e zimno vreme idealno. ne mozze 10w i 0W da imaat ist efekt na -20 za motorot, sepak nadvoreshnata temperatura e taa koja ja odreduva gradacijata.
Ako nemalo zimi vo evropa so minus stepeni zosto togas da se proizveduvaat 5w 0w masla? zar nema da e dovolno site da se 30W monogradni?? znaci sepak podmackuvanjeto na motorot treba da funkcionira i na -30 i na +30. Taka da 5w30
 5w40 i 0w40 imaat drugi svojstva, minimalni no sepak egzistiraat.




ovaa e teorija: vo praksa gradacijata mozze da se utvrdi samo po hemiski pat vo labor. taka da imeto 5w30 samo ukazzuva deka masloto e od do vo specifikacijata na taa gradacija, mozze da dopira dole sprema 0w a mozze baznoto maslo da e pogusto pa da dopira skoro do 40w. ACEA odreduva standardirani testovi so koi se utvrduva gradacijata, zatoa maslo so isti aditivi sozdadeni od ista specifikacija ama so razlicna gradacija ne mozze da mu nashteti na motorot.
Toa e taka, zatoa sto gradacijata na masloto so tekot na izvozenite kilometri ne ja zadrzzuva istata gradacija nego ja menuva. Maslo so 5w30 posle 30.000km prasanje e koga ke se pomesha vo nego nafta, voda pri oksidiranje necistotii i sto li ne dali ke ostane na prvobitnata gradacija ili nema da stane 25w ili 20w?
Vo tvojot vw tdi euro6 dizel ne mozes da stavis 0w40 ili 5w40 maslo zatoa sto NE postoi na pazarot takvo.
koga bi postoelo(so isto bazno maslo i aditivi kako toa od 5w30) garantirano nema da go osteti motorot.  koga nekoj proizvoditel bi napravil takvo maslo, vw nema da mu go certificira bidejkji oni striktno se odluccile za 5W30, poradi motorniti komponenti a i poradi klimatskite uslovi.
a ne samo vw nego site go sledat toa po default ete i mb so 229.52 ima samo 0w30 i 5w30. 
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5876 на: 24 Ноември 2017, 00:29:35 am »
@M3V8  @changetheoil savethecar

Фала ви на одговорите, турбината секако дека ми е во план за проверка и средување уште од кога ја донесов колата тука, а за маслата кај нас мислам дека најголем проблем е тоа што не знаеме дали се оригинал. Решeржирав на интернет и сфатив дека е битно да е маслото со PSA 71 2290 препорака и acea c2. Би се држел цела година до 5w30 затоа што претходното возев други два турбо дизела со 200 000км и си немаа мака со турбините а цело време беа на 5w30 брендирани масла.
ACEA C2 ima namalena HtHS vrednost so =>2,9. C2 ne se odrzza dolgo na pazarot i za brzo vreme ja adaptiraa vo C3- se ostana isto samo htHs vrednosta ja smenija vo =>3,5. Taka da moja sumnja e deka bash taa namalena hths vrednost mozze da gi predizvikalo tie simptomi.
siguren sum deka PSA sega preporacuva za toj motor masla so C3.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5877 на: 24 Ноември 2017, 00:33:37 am »
Ako e preporacano 5W30 nemora da znaci deka e bas toa najdobro za motorot, pogotovo ne kaj nas na +40 letno vreme. Ima i mnogu politika zad specifikaciite kako sto kaza @changetheoil savethecar , ne samo tehnika.

Minimum specifikacija, pa koj saka moze da odi i nagore.

Jas tuka sum rascistil i ne gi sledam slepo preporakite za stedenje. Vo moj motor tenka xW30 za letno vreme vise ne vlaga. Pogotovo ne za mojot stil na vozenje na povremeni ekstazi :)
Да одиш против препораките на производителот ми иде како свесно ударање на главата од ѕидот. Колку што имам читано 5w30 може да се вози и во африка доколку производителот го налага тоа заради различните хемиски својства на истото.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
@stavrov  obicno masloto e odobreno za povekje specifikacii , edinstveno ako ne e nekoja specific serija. motul ima takvi serii na Motul specific LL04 ili specific VW50700.
Najbitna e ACEA specifikacijata.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5878 на: 24 Ноември 2017, 00:34:23 am »
Другар ти кај си со работа?

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5879 на: 24 Ноември 2017, 07:57:42 am »
Пријатељу, добро причаш ал те ништа не разумем...


Sent from my iPhone X using Tapatalk