[/quote]
Се согласувам во целост со муабетот дека НЕ мора да се користи градација и спецификации кои ги препорачува производителот, сепак 300V е 20Е за литар, ДАБЛ ИСТЕР и што уште не. Дури и на самото паковање си пишува дека ги НАДМИНУВА сите можни спецификации за квалитет на масло. Ама со муабетот дека "mada i so benzinot se podmacckuva turbo laderot" се посра

Инаку, 0-40 е мнооогу ретко за 24Ч газење особено на обично ауто кое нема начин за регулирање на температура на маслото. Тркачките аута имаат хладњак + термостат за масло, па поради тоа 0-40 си е супер. Да и опнам 0-40 на импрезата, има за 30мин да летне клипњача низ блок.
[/quote]
ne si vo pravo bidejkji turbo laderot i tekako prima indirektno gorivo preku uljeto, sto e i najgolema opasnost za turbinite pogotovo za dizelite koj koristat bio dizel, vo sekoe ulje vo motorot imash ostatoci i od gorivo, istoto toa ulje se upotrebuva za podmacckuvanje na turboto, pri kondenzacija ostanuva golem del od gorivoto vo uljeto, pogotovo ako se vozi kolata cesto niz grad, ne samo sto strada turboto stradaat i kolite sto imaat lanec bidejki so istoto ulje se podmackuvaat pa zosto obicna kola da ima nacin za reguliranje na temp za maslo koga skoro site 0w40 trpat nakaj 220-230C??? sto ima tuak da se regulira?
Koj standarden default motor ta benzinec ili dizel do 2000ccm i 4 cil. dostignuva povekje temp. vnatre vo klipovite??
koga lugjeto 80% koristat 10w40 i 5w30 kako mozze 0w40 da bide polosho??
pak kje kazzam #poentata so motul lemans ne e deka koristele 0w40 nego deka i nov porsche motor posle 4800km troshi ulje.