Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1958783 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4890 на: 16 Февруари 2017, 16:39:44 pm »
Тие што имаат (мерач) нека споделат колку е. До кај 80 е при нормално возење, како за информација да си го имаш понатака.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4891 на: 16 Февруари 2017, 16:48:12 pm »
Не ми одговори дали 100C e работна температура на маслото?
Да, нормална работна температура е одкај 80 докај 120, зависи од режимот на возење.
Вероватно и затоа индексот на вискозност е стандардизиран на 100 степени

Си се разбравме јас и мармлад. На 80 и 120 степени 5-40 има друга градација од 10-40.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4892 на: 16 Февруари 2017, 17:05:43 pm »
  нa 9:30
Шо би рекол цаци, џабе везеш :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4893 на: 16 Февруари 2017, 19:41:13 pm »
Шо би рекол цаци, џабе везеш :)

Се испосра? Олесна малце сеа?

Си се разбравме јас и мармлад. На 80 и 120 степени 5-40 има друга градација од 10-40.

Симо, како тоа имаат друга градација? Може објаснување?

Тие што имаат (мерач) нека споделат колку е. До кај 80 е при нормално возење, како за информација да си го имаш понатака.

Јас имам мерач па ти кажувам. Имај си информација.
« Последно менување: 16 Февруари 2017, 20:20:44 pm Tischläufer »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4894 на: 16 Февруари 2017, 20:37:46 pm »

Си се разбравме јас и мармлад. На 80 и 120 степени 5-40 има друга градација од 10-40.

Може:

https://www.moparmagazine.com/wp-content/uploads/2016/10/EngineOilVescosityChart.jpg
Симо, како тоа имаат друга градација? Може објаснување?



Може. У кратки црти слично е и за 5w-40 i 10w-40:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4895 на: 16 Февруари 2017, 23:44:38 pm »
имаш
на спаркот.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4896 на: 17 Февруари 2017, 06:59:45 am »
Тие што имаат (мерач) нека споделат колку е. До кај 80 е при нормално возење, како за информација да си го имаш понатака.
80 степени не е работна температура на масло. Се случува во зимско време ако на пример надвор е -5 или -20 сеедно а веднаш да излезеш на отворен пат (Автопат) и ако држиш константна брзина температурата на маслото може и после 30км да не се крене преку 80 степени. Но ако претекнеш во пониска брзина односно забрзуваш тогаш се стабилизира на 90-100 степени во зависност нели од времето. Ова од лично искуство зошто секогаш возам со мерач на температура на масло. Во истиве зимски услови маслото многу побрзо ќе се загрее на работна температура од околу 95 степени доколку возам во град со чести забрзувања 1-2-3.

Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4897 на: 17 Февруари 2017, 08:10:38 am »
Тие што имаат (мерач) нека споделат колку е. До кај 80 е при нормално возење, како за информација да си го имаш понатака.
80 степени не е работна температура на масло. Се случува во зимско време ако на пример надвор е -5 или -20 сеедно а веднаш да излезеш на отворен пат (Автопат) и ако држиш константна брзина температурата на маслото може и после 30км да не се крене преку 80 степени. Но ако претекнеш во пониска брзина односно забрзуваш тогаш се стабилизира на 90-100 степени во зависност нели од времето. Ова од лично искуство зошто секогаш возам со мерач на температура на масло. Во истиве зимски услови маслото многу побрзо ќе се загрее на работна температура од околу 95 степени доколку возам во град со чести забрзувања 1-2-3.

Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.

Така е Влатко. Ете кој знае нешто од нешто добро е да сподели.
Цитат
Се случува во зимско време ако на пример надвор е -5 или -20 сеедно а веднаш да излезеш на отворен пат (Автопат) и ако држиш константна брзина температурата на маслото може и после 30км да не се крене преку 80 степени.
Токму така, затоа постојат зимски градации на масла како 0-20, 0-30, 5-30, 10-30 кои се погусти на пониски температури а поретки на повисоки.

Цитат
Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.
Така е, летно време нормална работна температура на маслото е од 90-100 степени и тогаш се препорачува малку погусто масло како 5-40, 10-40, 15-40, 20-50 зошто и работната температура му е повисока па има потреба да задржи густина и во лето и при возење на нагорнини каде ако брзаш или си товарен, темпертурата се качува и до 130 како од шала.

Само кому да објаснуваш. Тука повеќе се вртат офтопик клипови со К-15 и неписмени сељаци на телевизии отколку документи, анализи и слично. На форумов од дамна немало конструктивен разговор баш од типови кои доаѓаат тука да дрват и да лечат комплекс.

имаш ..... на спаркот.

Имам и други коли освен спаркот паметњаковиќу. Common sense? Или не е битно, важно да се трола и да се ебе форумот.




Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4898 на: 17 Февруари 2017, 09:30:55 am »

80 степени не е работна температура на масло. Се случува во зимско време ако на пример надвор е -5 или -20 сеедно а веднаш да излезеш на отворен пат (Автопат) и ако држиш константна брзина температурата на маслото може и после 30км да не се крене преку 80 степени. Но ако претекнеш во пониска брзина односно забрзуваш тогаш се стабилизира на 90-100 степени во зависност нели од времето. Ова од лично искуство зошто секогаш возам со мерач на температура на масло. Во истиве зимски услови маслото многу побрзо ќе се загрее на работна температура од околу 95 степени доколку возам во град со чести забрзувања 1-2-3.

Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.

Така е Влатко. Ете кој знае нешто од нешто добро е да сподели.
Цитат
Се случува во зимско време ако на пример надвор е -5 или -20 сеедно а веднаш да излезеш на отворен пат (Автопат) и ако држиш константна брзина температурата на маслото може и после 30км да не се крене преку 80 степени.
Токму така, затоа постојат зимски градации на масла како 0-20, 0-30, 5-30, 10-30 кои се погусти на пониски температури а поретки на повисоки.

Не се слагам дека постојат „зимски или летни“ градации на масло, тоа се едноставно градации на масло, ти имаш пропуштено буква... Пример, 0W-20, ништо не те спречува да го возиш тоа масло во лето на надворешна температура од 45 степени, моторот и на -25, надворешна температура ПАК КЕ РАБОТИ НА 100 СТЕПЕНИ ЦЕЛЗИУСОВИ, финтата е дека при палење е многу ретко, и не би обезбедило доволно заштита за палење при надворешни температури од 40тина степени целзиусови. Исто така градација 30, 40, 50 или 60 ке има многу подобри својства на повисоки температури (на моторно масло) од нормалната температура, но на работна температура од 100 степени (ако таква градација на масло (0w20 - 0w30) е препорачана од производителот за моторот) можеш да го возиш и на -40 и на 70 (надворешна температура) ако сакаш.. исто ти се фаќа.


Цитат
Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.
Така е, летно време нормална работна температура на маслото е од 90- едит: точно 100 степени и тогаш се препорачува малку погусто масло како 5-40, 10-40, 15-40, 20-50 зошто и работната температура му е повисока па има потреба да задржи густина и во лето и при возење на нагорнини каде ако брзаш или си товарен, темпертурата се качува и до 130 како од шала.

Не, независно дали е лето или зима, работната температура е 90- едит: (проверив) точно 100 степени целзиусови, толку е предвидена независно од надворешната температура, возачот е крив што ја тинтра колата и не го загрева моторот до својата работна температура (и мене ми се има десено).. И претпоставувам дека тоа е причината зашо ги гледав санос-ите и разни комбиња па и стари мерцедеси со картони пред радијаторот, и пред некој ден дури и едно смартче (на кој што моторот му е позади).

едит: мое пишано е со италик (не можам да се снајдам со цитирањево)
« Последно менување: 17 Февруари 2017, 09:37:34 am Стефан_Т »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4899 на: 17 Февруари 2017, 09:31:42 am »
Епа ако имаш, покажи го мерачот каде што по нагорнина ќе имаш 130C. Лупеташ на празно...
Еве како се движи температура на многу коњи и малку масло при мала зафатнина. 3 литра масло во моторчето на спарк од 50коња можеш да ги загрееш до 130С само ако влечеш приколица на стража.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4900 на: 17 Февруари 2017, 09:42:16 am »
Не лупетам на празно и не можам да ти покажам пошто Октавијата не ми е во Скопје моментално а до Тигуанот и Пежото немам пристап моментално :)
И јас го гледав истово видео, ама кај тркачките возила има специјални кулери за маслото кои се штелуваат зависно од типот на стазата, маслото и извозеноста на моторот :) ;)

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4901 на: 17 Февруари 2017, 09:43:06 am »
Интересен материјал за читање.

https://bobistheoilguy.com/motor-oil-101/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4902 на: 17 Февруари 2017, 09:51:08 am »
Не се слагам дека постојат „зимски или летни“ градации на масло, тоа се едноставно градации на масло, ти имаш пропуштено буква... Пример, 0W-20, ништо не те спречува да го возиш тоа масло во лето на надворешна температура од 45 степени, моторот и на -25, надворешна температура ПАК КЕ РАБОТИ НА 100 СТЕПЕНИ ЦЕЛЗИУСОВИ, финтата е дека при палење е многу ретко, и не би обезбедило доволно заштита за палење при надворешни температури од 40тина степени целзиусови. Исто така градација 30, 40, 50 или 60 ке има многу подобри својства на повисоки температури (на моторно масло) од нормалната температура, но на работна температура од 100 степени (ако таква градација на масло (0w20 - 0w30) е препорачана од производителот за моторот) можеш да го возиш и на -40 и на 70 (надворешна температура) ако сакаш.. исто ти се фаќа.


Цитат
Во лето температурата нормално многу побрзо си доаѓа до 95-100 степени е неретко се случува ако ептен ја газиш или одиш на угорници да крене до 105. Се додека не дојде до 120 степени е безбедно.
Така е, летно време нормална работна температура на маслото е од 90- едит: точно 100 степени и тогаш се препорачува малку погусто масло како 5-40, 10-40, 15-40, 20-50 зошто и работната температура му е повисока па има потреба да задржи густина и во лето и при возење на нагорнини каде ако брзаш или си товарен, темпертурата се качува и до 130 како од шала.

Не, независно дали е лето или зима, работната температура е 90- едит: (проверив) точно 100 степени целзиусови, толку е предвидена независно од надворешната температура, возачот е крив што ја тинтра колата и не го загрева моторот до својата работна температура (и мене ми се има десено).. И претпоставувам дека тоа е причината зашо ги гледав санос-ите и разни комбиња па и стари мерцедеси со картони пред радијаторот, и пред некој ден дури и едно смартче (на кој што моторот му е позади).

едит: мое пишано е со италик (не можам да се снајдам со цитирањево)
[/quote]

Не се тоа зимски или летни градации. Тоа се само препорачани градации зависно од надворешните температури.
Тоа се тие multigrade масла кои обезбедуваат заштита во поширок спектар на температури.
Точно е дека температурата на маслото ќе биде 80 степени на пример и летно и зимно време, ама летно време ќе се качи таа температура за 5-10 минути а зимно време ќе се качи за цел саат. А рачунај ако возиш кратки релации на по 10 минути-пола саат и маслото никогаш не ти достигне работна температура? Е затоа постојат тие градации и затоа во упатството ти препорачува поретко масло зимно време и ти вика да не користиш 0-30 под полно оптеретување на моторот затоа што температурата ќе му отиде високо и ќе загуби вискозност.

А картоните пред радијаторите повеќе имаат врска со температурата на разладната течност и греењето во кабината отколку со температурата на маслото. И јас му ставам на кадетот зимно време зопшто перката е закачена за брегастата и неможе да се исклучи вртењето, за да ми загрева побрзо. Па ако возам накај викендица узбрдо тогаш ја вадам за да не го прегреам :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4903 на: 17 Февруари 2017, 09:54:11 am »
"ама кај тркачките возила има специјални кулери за маслото кои се штелуваат"
Ме одушевуваш со твоите познавања. Те молам кажи ми дека под терминот "штелуваат" мислиш на темература на отварање на термостатот за ладилникот на масло.
Чим спомнуваш октавија, тигуан итн, дај просветли ме како да проверам темература на масло на тие возила. Уште денес ке проверам на октавија ако ми помогнеш.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4904 на: 17 Февруари 2017, 10:09:27 am »
Многу ми се допаѓа сликава и јасно го покажува тоа што сакам да го кажам.