Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1957310 пати)

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4875 на: 16 Февруари 2017, 14:06:19 pm »
Немаш проблем. 5-40 и 10-40 е иста градација, само 5-40 треба да е поквалитетно и фул синтетичко.
Kako be 10 i 5 ista gradacija? Daj ne lupetaj! Na motor so hidraulicni podizaci ima ogromna razlika.
@marmlad, што сакаш да кажеш?

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8004
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #4876 на: 16 Февруари 2017, 14:08:36 pm »
Од неофицијални извори, селениата повеќе нема да се произведува така да дури има на залиха ке се продава по продавнициве. Сакал нејкел ке морам да менувам масло и сакам да пробам петронас 10w40 затоа и прашувам дали корител некој. Башка и поевтино е од селениата. Со попуст 4л петронас ми го даваат 1130 ден а селениата 4л 1400 ден.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4877 на: 16 Февруари 2017, 14:13:30 pm »
Немаш проблем. 5-40 и 10-40 е иста градација, само 5-40 треба да е поквалитетно и фул синтетичко.
Kako be 10 i 5 ista gradacija? Daj ne lupetaj! Na motor so hidraulicni podizaci ima ogromna razlika.
@marmlad, што сакаш да кажеш?
Колку км имаш поминато? што мотор? има ли хидраулични подизачи? Многу мотори со хидраулични подизачи се осетливи на 10w масло. На пример опеловите атмосферци (1.4 16в 90кс) работат многу гурбо на 10w додека не загрее моторот. На некои други мотори сум возел и 10w-60 па немало проблем. Моја препорака, ако немаш над 100.000км стави си 5w-40.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4878 на: 16 Февруари 2017, 14:17:51 pm »
Немаш проблем. 5-40 и 10-40 е иста градација, само 5-40 треба да е поквалитетно и фул синтетичко.
Kako be 10 i 5 ista gradacija? Daj ne lupetaj! Na motor so hidraulicni podizaci ima ogromna razlika.
@marmlad, што сакаш да кажеш?
Колку км имаш поминато? што мотор? има ли хидраулични подизачи? Многу мотори со хидраулични подизачи се осетливи на 10w масло. На пример опеловите атмосферци (1.4 16в 90кс) работат многу гурбо на 10w додека не загрее моторот. На некои други мотори сум возел и 10w-60 па немало проблем. Моја препорака, ако немаш над 100.000км стави си 5w-40.
180k, hidraulicki, 10w40 cel zivot, od 130k tropCka neso :D A citroence c4 1.4 80k, 10w40 vozi i mnogu grubo raboti i duri kao da slusam na laden motor tropanje na ventili!! Sledno menjanje ke insistiram na 0w30 ili 5w30 (vo upatstvo tolku pisuva).

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4879 на: 16 Февруари 2017, 14:25:12 pm »
Остај упатството.  Немој поретко од 5W-40 во нашава  држава, освен за новиве аута и тоа до кај 50к.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4880 на: 16 Февруари 2017, 14:33:10 pm »
Немаш проблем. 5-40 и 10-40 е иста градација, само 5-40 треба да е поквалитетно и фул синтетичко.
Kako be 10 i 5 ista gradacija? Daj ne lupetaj! Na motor so hidraulicni podizaci ima ogromna razlika.

Ако погледнеш таблица на вискозност ќе видиш дека 5-40 и 10-40 е идентична градацијата на работна темепратура на моторот. Се разликуваат по вискозитет таму доле наниски температури под 0. Хидрауличните подигнувачи добиваат масло со идентична вискозност :) кога е моторот загреан на 20 степени или колку и да беше, зависи и од квалитетот на маслата.

Иста градација, ама само на 100 степени :) во сите други темп. подрачја се различни.
NE MO GU CE?! :D ke te cue mile!

Убаво ти потврдува Симо.
Постојат потолерантни мотори кои немаат проблем со 10-40 масло и кај нив нема никаков проблем да се стави 5-40. Кај поосетливите мотори кои не трпат 10-40 на ниски температури си пишува во упатството дека не трпат, дека треба 5-40 или 0-30 фул синтетик масло. На таков мотор глупост е да ставиш 10-40 кога изрично е наведено дека треба фукл синтетик.
Не знам што не ти е јасно или си само во трол мод.

180k, hidraulicki, 10w40 cel zivot, od 130k tropCka neso :D A citroence c4 1.4 80k, 10w40 vozi i mnogu grubo raboti i duri kao da slusam na laden motor tropanje na ventili!! Sledno menjanje ke insistiram na 0w30 ili 5w30 (vo upatstvo tolku pisuva).

Ова е тоа што го зборувам на дело.
Зошто побогу 10-40 цел живот кога во упатството ти пишува 0-30 или 5-30? Што мајка си барал со 10-40? Поевтино дека е? Нормално дека ќе ти тропаат кога ти му ставаш 40 а моторот е дизајниран за 30. Имаш густо масло и имаш намален притисок.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4881 на: 16 Февруари 2017, 14:46:27 pm »
Ти си легенда бе брат... Аплауз за Миле и предавањето дека нешто што не е исто сепак е исто. Нека си тури ако не 15-40 пошто нели исто ќе биде кога ќе загрее.
Поентатана на сите масла е заштита при старт па се до загревање (на ниски температури) и наравно заштита во екстремни услови (тркање, возење на пуна гас долг период).

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4882 на: 16 Февруари 2017, 14:47:38 pm »
едит: стави си 5W-30 ако сакаш на 2 недели да дотураш.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4883 на: 16 Февруари 2017, 14:56:23 pm »
Ти си легенда бе брат... Аплауз за Миле и предавањето дека нешто што не е исто сепак е исто. Нека си тури ако не 15-40 пошто нели исто ќе биде кога ќе загрее.
Поентатана на сите масла е заштита при старт па се до загревање (на ниски температури) и наравно заштита во екстремни услови (тркање, возење на пуна гас долг период).

Фала на аплаузот. Се надевам дека нешто ќе научиш од разговоров. Тоа што е исто е исто, баш како што ти кажувам. Вискозноста ќе биде иста АПСОЛУТНО кај 0-40, 5-40, 10-40, 15-40, 25-40 при работна темепратура каде што е нормалната температура на моторот.

http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/sae-viscosity-grades/

Но маслата сепак ќе бидат со различни карактеристики кои произлегуваат од квалитетот и базата за производство на маслата. 5-40 како фул синтетик и класирање како високо квалитетно масло ќе има идентична вискозност со 10-40 но ќе ја задржи истата подолго време и при поголема контаминација, ќе биде поотпорно на оксидација и разградување. 10-40 како полу синтетско ќе биде нешто помалку квалитетно, помалку ќе подмачкува (прави разлика вискозност тоест способност за течење/густина и квалитет на подмачкување) бидејќи е на минерална база правено, тоест мешавина. Истото се однесува и за 15-40 и 25-40 како минерални.

Поентата на сите масла е самата поента на маслата, како што кажуваш. Затоа треба да научиш нешто за маслата а не да се рчкаш со мене без основ.






Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4884 на: 16 Февруари 2017, 15:21:32 pm »
Дали сакаш да ми кажеш дека работна температура на маслото е 100C?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4885 на: 16 Февруари 2017, 15:24:45 pm »
Овие работи сам на себе да си ги подобјасниш, сам на себе си контрираш. + контрираш на мене, симо, итн. И молим те не ми објаснувај глупости за лаици, не сум од марс паднат.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4886 на: 16 Февруари 2017, 15:46:58 pm »
Убаво ти потврдува Симо.
Постојат потолерантни мотори кои немаат проблем со 10-40 масло и кај нив нема никаков проблем да се стави 5-40. Кај поосетливите мотори кои не трпат 10-40 на ниски температури си пишува во упатството дека не трпат, дека треба 5-40 или 0-30 фул синтетик масло. На таков мотор глупост е да ставиш 10-40 кога изрично е наведено дека треба фукл синтетик.
Не знам што не ти е јасно или си само во трол мод.

180k, hidraulicki, 10w40 cel zivot, od 130k tropCka neso :D A citroence c4 1.4 80k, 10w40 vozi i mnogu grubo raboti i duri kao da slusam na laden motor tropanje na ventili!! Sledno menjanje ke insistiram na 0w30 ili 5w30 (vo upatstvo tolku pisuva).

Ова е тоа што го зборувам на дело.
Зошто побогу 10-40 цел живот кога во упатството ти пишува 0-30 или 5-30? Што мајка си барал со 10-40? Поевтино дека е? Нормално дека ќе ти тропаат кога ти му ставаш 40 а моторот е дизајниран за 30. Имаш густо масло и имаш намален притисок.

[/quote]


Aj protumaci mi go ova.. Inaku vo servis mi go stavaat toa, jas ke kazam stavete full sintetika, se vrakjam prasuvam kakovo e staveno.. 10w40

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4887 на: 16 Февруари 2017, 16:03:30 pm »
Кај 15-40 и 20-40 пишува за употреба кај надворешни темепратури кои не паѓаат под -10 односно -15 а гледаш не е назначено за летно време значи горен плафон на темеопратура летно време.

Кај ретките масла 10-30 гледаш вели во температурен опфат од -20 до +40, значи за широк опфат на темепратури.
Кај 0-30 кое е многу ретко масло вели непрепорачано за долготрајно возење на поголеми брзини, зошто и онака реткото масло, на поголем број на вртежи ќе се загрее уште повеќе и ќе стане многу ретко. Затоа 10-60 дури градација се смета за тркачка, пошто таму температурата на маслото кога ќе отиде накај 150+ само бајаги густо масло може да ги задржи карактеристиките. Тоа значи дека 10-60 на 100 степени е бајаги густо, ама на 150 степени станува таман. А 0-30 на пример ако е таман накај ретко на 100 степени тогаш на 150 ќе почне веќе да испарува, ќе нема ич вискозност.

Заклучок, кај нас ретко кога температурите паѓаат многу ниско под -20 така да според тоа 10w ти е доволно. А кај горната граница гледаш SAE 30 вика до 40 степени, а кај нас летно време често оди температурата над 40 степени. Башка рачунај со кола возиш тргни-застани во сред Јули, каде темпаратурата наасфалтот е +70.

Така да според ова упатство јас би ставал 10-40 полусинтетика како минимум, а ако не ми прави разликата во цена би одел со 5-40 кое подолго време ја задржува вискозноста и има подобри својства на подмачкување. 5-30 или 0-30 би ставал кога би живеел во Норвешка некаде или во Аласка каде е во просек бајаги ладно.

Само ме буни, можеби е грешка кај САЕ 0w-30 цели од -10 до 10. Ќе да треба од -30 до 10 да стои ако се водиме според ознаките.

ЕДИТ: Горе кај што пишува само SAE 30, тоа се однесува на масло кое не е multigrade. Не знам дали уопште се продаваат такви масла веќе.
« Последно менување: 16 Февруари 2017, 16:18:56 pm Tischläufer »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4888 на: 16 Февруари 2017, 16:04:40 pm »
Не ми одговори дали 100C e работна температура на маслото?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #4889 на: 16 Февруари 2017, 16:17:14 pm »
Не ми одговори дали 100C e работна температура на маслото?
Да, нормална работна температура е одкај 80 докај 120, зависи од режимот на возење.
Вероватно и затоа индексот на вискозност е стандардизиран на 100 степени