Thanks za odgovorot, kaj mene e so DPF pa ako gi sledime preporakite bi trebalo 507.00 specifikacija. Bitno mi e da e masloto kavlitetno (Citaj original), ne Skopsko vo Ambalaza od Heineken.
Тоа ми е поентата Спортекс, С ознаката значи дека во маслото нема многу пепел, што е заради ДПФ и катализатори. По правило, тоа би значело и дека ги исполнуваат критериумите за 507, каде единствена разлика е тоа. Инаку колку повеќе навлегуваш во деталите толку повеќе ќе сфатиш дека тоа е една голема сложувалка
. Сети се само што масло ти ставале во сервис па ќе видиш дека што и да одбереш ќе биде подобро од тоа. Инаку ако бараш стрикно 507 еве ти отприлика кои задоволуваат. Малку ми е чудно во прирачникот да пишува спрецификации на друг произведувач али јбг.
http://www.opieoils.co.uk/c-754-vw-50700-oil.aspxОва ти го исполнува 507
http://www.opieoils.co.uk/p-980-fuchs-titan-gt1-pro-c-3-xtl-5w-30-synthetic-engine-oil-for-the-latest-vw-bmw-and-mercedes-vehicles.aspxГО има кај нас во каталогот и затоа и ти ја пишав страната. Јас имам купено за мои пријатели од таму и немам причина за сомневање во оргиналноста. Работата е што ова масло не е многу застапено кај нас и рекламирано. На Запад важи за едно од подобрите масла, посебно за цената.
исто и ова
http://www.opieoils.co.uk/p-975-fuchs-titan-gt1-longlife-iii-5w-30-premium-synthetic-meeting-vw50400-vw50700.aspx само не го гледам кај нас.
Незнам кај е Џиџи, мислам дека он најкомпетентно ќе ти помогне.
@ Веле
Не се замарај ти до толку, бензинецот по правило не прља масло, а пак со плин уште помалку. Се е маркетинг. Гледај држи се до главните спецификации само, редовна промена и верувај тоа е сосема доволно.
Убаво е да се знаат некои работи но да не стануваме премногу маслохолични