Грешка си.... За загревањето.
Ако надвор е 40 степени, и е колата стоена некое време, тогаш моторот (незагреан) би бил 30-35 степени отприлика (пошто нели има хауба што го штити од сонцето).
Ако е надворешната температура поголема од вообичаената (20-25), во овој случај моторот само за пократко време ќе ја достигне температурата. Ама пред тоа уљето со све моторот биле загреани на 30-35 степени, и тоа полека се загревале, а не нагло како што е при работа на моторот.
До 30-35 степени, на воздухот му треба саат можда и повеќе време за да го загрее моторот. Додека при штотуку упалена кола, за моторот да ја достигне таа температура не му треба повеќе од две минути.
Разликата при топол и ладен воздух е тоа што загревањето на моторот од неговата работа почнува при различна почетна температура. Но брзината на загревање до 90 степени (работна температура) е иста...
Иначе кое е тоа уље за автомобил што не е издржливо на високи температури ? Во моторот максималната температура се движи од 90-100тина степени, а маслата издржуваат поголеми температури од тоа... Додека се изнад таа температура е штетно за моторот.