@Indigo gledaj sto pogolem Flashpoint da mozes da najdes.
ova sto go postirase ti e:
Zimska 0W
Letna SAE 40 po specifikaciive ama na dolna granica na SAE40 sto za brzo kje prejde na SAE 30.
VST sto go preporaca
@M3V8 e kade kade podobro resenie. ima visoka hths vrednost i flashpoint i fenomenalen pourpoint sto e dokaz deka e PAO baza.
E sega po CCSov duri i 0W fakja ama go stavile na -30 zatoa sto na -30 se meri 5W i ne smee da nadmasi 6600
VST: ova ima podobar aditiven paket ima mb approval 229.50
Viskosität bei 100 °C mm²/s 13,5 DIN 51562-1
Viskosität bei 40 °C mm²/s 79,4 DIN 51562-1
Flammpunkt °C 236 DIN EN ISO 2592
HTHS Viskosität bei 150 °C mPa*s
3,9 Pourpoint °C -57
CCS Viskosität bei -30 °C mPa*s 4700 ASTM D5293
E sea Ravenol ima edno maslo se vika SSL:
SSL0W40: MB229.30
Viskosität bei 100 °C mm²/s 13,8 DIN 51562-1
Viskosität bei 40 °C mm²/s 78,1 DIN 51562-1
HTHS Viskosität bei 150 °C mPa*s 3,7 ASTM D5481
CCS Viskosität bei -35 °C mPa*s 4560 ASTM D529Pourpoint °C -60 DIN ISO 301
Flammpunkt °C 236 DIN EN ISO 2592
Spored mene i SSL i VST se 0W40 masla ama ednovo go prakjaat na -35 drugovo na -30(VST) mada mislam i VST da go pratat na -35 CCSot nema da nadmasi 6200 e sea prasanje e dali mozebi Shell,Castrol i Mobil1 vo delot na 0W40 imaat podobra vrednost vo CCS treba da se proveri
pa zatoa se odlucuvaat da idat mozebi kako najdobra 5W40 na pazarot (cist PAO) a 0W40 ostanuva so star aditiv za postari modeli kade sto ionaka e prepisano da se menuva 1x godisno.
taka da VST ti e super izbor, mada mozes i SSL zavisi sto pari se. ako se tuka negde VST.
E RUPot ti e stvarno premnogu treba stvarno motorot da e maltretiran:
kako prvo i najbitno postignuvanje na rabotna temperatura ke ti trae dosta dolgo, ova maslo ne e za kratki relacii.
ova e stvarno prolet/leto na nürnburgring vozenje...
ova se vekje SAE40 vrednosti dosta solidni :-)
RUP
Viskosität bei 100 °C mm²/s 14,3 DIN 51562-1
Viskosität bei 40 °C mm²/s 87,5 DIN 51562-1
Noack Verdampfungstest % M/M 6,0 DIN 51581
Flammpunkt °C 244 DIN EN ISO 2592