Се сложувам целосно со
@M3V8 Според муабетот од мајсториве, 5w-30 било мноооогу течно масло, вода! аххаха..
А кога сме кај 10w-40, пример кај мене на Golf 5 1.9 TDI да турам, има големи шанси турбото да го рокнам, оти нема доволно цирклуација додека не се загрее маслото и се прегрева турбото, нема ладење.
Пример, зима -10, палиш кола, заминуваш на пат. Возиш одма угорница 100, турбото тогаш гори. Минимум 15-30мин му треба за да го направи задоволително топло/течно. Можеби не од еднаш, ама има големи шанси да почни да свири како труба, од подолго користење на 10w-40!
Кај мене кога ја зедов, потсвирнуваше на појака туража. Ама го смирив со адитиви Wynn's за турбо, и со други исто од винс ставам одвреме навреме, не оставам да го запечи.
Најмногу се смири кога сменив од „македонски“ АРАЛ, фалш 100%, на германски Кастрол 5 30...