Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1957691 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6330 на: 06 Март 2018, 15:25:54 pm »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...

На Ebay се по 100 евра една, репарирани. Треба и да им ја пратиш расипаната или кауција од 30-50 евра.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6331 на: 06 Март 2018, 15:34:07 pm »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...

На Ebay се по 100 евра една, репарирани. Треба и да им ја пратиш расипаната или кауција од 30-50 евра.

Ако се помине со 500 еур ќе биде одлично. Според тебе каков е квалитетот на овие, може човек да се ослони да земам една или сите 4 ?

Сега зборев со сервис Стојче, рече дека нема делови за Сименс дизни и дека на пазаров има полски делови за репарација, ама до сега не е задоволен од нив. Ми го препорача Dizel servis Jančić од Умка, Белград како имал и опрема за чистење на ДПФ-и и за репарирање на дизни.
http://www.dizelservisjancic.rs/dizelservis.html

Update: Сервис Јанчиќ каже 100 еур/ком репарација на Сименс дизна и 100 еур чистење на дпф... Изволи све радимо у једном дану, максимум два.
« Последно менување: 06 Март 2018, 15:42:33 pm AUUU »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6332 на: 06 Март 2018, 15:35:22 pm »
Чим Стојче препорачува, би требало да се добри. Контактирај ги, нека ти објаснат процедура и цена.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6333 на: 06 Март 2018, 15:41:28 pm »
....

Другар, не знам таа работа дали се доверливи или не. Ако би требало да сменам со репарирани делови, јас би ја платил и кауцијата за да ми останат и моите делови. Кое му доаѓа 520 евра за четири репарирани дизни.

Ама најубаво е нови. После тоа проверка и чистење на ДПФ-от затоа што ако е запечен со саѓи, пак ќе ти ги расипе дизните поради повратниот притисок на издувни гасови за време на регенеративен циклус.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6334 на: 06 Март 2018, 15:44:13 pm »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...
Пробај во Порше ако има навистина рикол и ќе ти помогнат сигурно.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6335 на: 06 Март 2018, 15:45:03 pm »
Фала Зеро, фала Луки, само работата е дали ДПФ ќе може да се очисти или мора да се вади или нов....Јасно ми е дека до тоа е проблемот, требаше да си го извадам уште пред година дена....

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6336 на: 06 Март 2018, 15:53:34 pm »
Да пробаш со декарбонизацијата за дпф?
Мада гледам е малце дискутабилна во однос на квалитет и знаење на изведувачот, инаку ако е све по пропис теоретски треба дае ефикасна и без ризик.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5200
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6337 на: 06 Март 2018, 16:44:43 pm »
Jas bi gi izvadil diznite i na proben stol da se probaat. Ama na proverena masina me turska i ne kineska. Kaj mene javuvase edna vo bajagi minus na masinaa se top. Korekcijata ne zavisi samo od diznata mn. faktori ima zosto moze da ima korekcija.

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6338 на: 06 Март 2018, 17:01:26 pm »
Пичи Београд, и уживај!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6339 на: 06 Март 2018, 17:06:40 pm »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...

Ако има официјален recall би требало на сите да сменат надвор од гарантен рок бесплатно.

recall = грешка на производителот или ОЕМ добавувачот во текот на производство или која што мора да се отстрани кај крајниот потрошувач на сметка на производител.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6340 на: 06 Март 2018, 18:12:51 pm »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...

Ако има официјален recall би требало на сите да сменат надвор од гарантен рок бесплатно.

recall = грешка на производителот или ОЕМ добавувачот во текот на производство или која што мора да се отстрани кај крајниот потрошувач на сметка на производител.
Еве што вика према VIN

Него админ можеш да преместиш у друга тема...

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6341 на: 07 Март 2018, 07:54:27 am »
@zeroSignal @zlatkoa @Luki Junior @vlatko.klp

Еве update од денес:

Сменето уље, ставена пак на дијагностика и мајсторот вика дека една дизна отишла..... покажува 1.6, а треба 0.5....
Моторот кај мене е со ознака CAYC, 1.6 TDI 77KW, ознака на дизна е 03L130277B, производител SIEMENS. Цена на ново 500 еур/ком.

Primary Injector Part Number: 03L130277B

Injector Manufacturers Applicable Part Number(s):
5WS40539
A2C59513554

Ако некој знае дали репарираат кај нас нека пише, наводно во Германија ги репарирале, ама ако знае Луки, нека помага.
Иначе има recall од VW ама тоа е само за возила под гаранција, не верувам дека порше би признале...

Ако има официјален recall би требало на сите да сменат надвор од гарантен рок бесплатно.

recall = грешка на производителот или ОЕМ добавувачот во текот на производство или која што мора да се отстрани кај крајниот потрошувач на сметка на производител.
Еве што вика према VIN

Него админ можеш да преместиш у друга тема...(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

@AUUU

Причинителот на проблемот за нафта во маслото е DPF филтерот.
DPF филтерот e затнат до тоа ниво што регенерацијата не е успешна, и затоа толку често ти влагал во циклус на регенрација.

Проблемот со дизната е можеби мал дел од целиот проблем.

Репарирај ги дизните, ама посвети се да причината која што го предизвикала затнувањето на DPF филтерот.

Уште една работа која што малку ме "јаде" е тоа што возилото е возено одреден период со нафта во маслото. Директни последици нема да се јават одма, ама ќе има понатаму.


Ако планираш да го задржиш возилото долго време и да го возиш уште ептен ептен многу километри, стегни заби купи си оргинални дизни, па макар и на рати да ги отплаќаш, репарираните ќе бркаат работа нема никаков збор за тоа, но ќе покажат аномалии многу побргу.

Еден пријател правеше хемиско чистење на ДПФ филтер тука во Скопје на ТДИ 2.7 во Ауди, ќе го прашам каде и колку го чинело и ќе ги пишам.

Јас не би го вадел ДПФ филтерот се додека имам опции да го вратам во живот. Па и да е затнат скроз би го заменил повторно со нов (не мора да е ОЕМ) ама не би возел без него.

Од искуство со неколку ТДИ возила кои ги имале сличните проблеми, секогаш кога ДПФ филтерот ќе помине низ неколку нецелосни регенерации ЕКУ-то влегува во limp mode и не дава да кренеш повеќе од 2300 вртежи. Во сите случаи кога се има ова случено, возилата биле со речиси скроз затнат ДПФ филтер, односно самиот компјутер донел "одлука" дека не ја бива веќе работата и за да го заштити моторот (од проблемот што ти се случил тебе со маслото) го ограничил моторот на 2300 вртежи максимум.

Кај тебе овој дел од логичката операција во ЕКУ-то не се извршил, најверојатно заради некој шашав параметар од сензор или заради тоа што ДПФ-то сеуште има живот во него.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6342 на: 07 Март 2018, 08:06:54 am »
Да си од велес јас ќе ти пуштам присилна регенерација, после тоа ќе го возиш како да сакаш да ја исцедиш од него и последната капка живот. Никогаш повеќе нема да светне дпф егр мафови заебанции. Ако не бива исфорсирана регенерација тогаш вадење кај некој мајстор, перење, и враќање назад. Промена на стилот на возење и во тој случај. Немој никако, не само ти, секој еден да ја вози колата по имдикаторот на дисплеј, кај мене не е точен, возам со 4та на места кај што ми ја нуди 6та

Отсутен KiKoOoOoOoO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 113
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6343 на: 07 Март 2018, 10:17:59 am »
Па 1.6 не е некој голем проблем на дизна...Над 4 е веќе проблем.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #6344 на: 07 Март 2018, 12:13:05 pm »
@Simo - Carrier159 @zlatkoa

Бидна више, денес изваден ДПФ-от, кој најверојатно го предизвикал враќањето на дизелот во маслото, како што кажа Златко. Исто така и мене ми е шубе што не знам колку време е возен моторот со нафта во уљето, ама најмалце 200км според мене.

За дизните секако ќе се прошетам до Белград и ќе ги стават на тест, ако треба да се средат нега ги средат сите 4 и тоа е.

Иначе за ДПФ-от, до сега што читав и правев муабет со сервисериве никој не препорачува да се вади, освен оние што искусиле проблеми со истиот. Доколку се најде нов ДПФ би ставил и таков ама мое мислење е дека за сите заебанции на колава сам сум си крив што не го извадив порано ДПФ-от....