Нека ти биде над 140 степени. Тоа сепак се однесува на полу синтетско масло. Синтетичките масла се уште постабилни на високи температури.
Заклучокот е дека (ај нека ти биде) 140 степени е нормална работа температура на маслото а не е превисока како што сакаш ти да кажеш. Погледни примери на интернет ги имаш стотици каде на помоќни мотори кои немаат специфични побарувања за масло границите се уште повисоки. На спортските возила се уууште повисоки кои патем имаат и радијатори, тоест ладилници за маслото.
Еве ти обичен тест да видиш дека кај твоето хјундаи температурата на маслото ти е најмалку 110 степени во било кој момент после подолго возење. Земи дигитален термометар, врзи го дали преку OBD или како и да е. Ќе видиш дека температурата на водата ти е 90 степени. Изгаси го моторот но остави го контактот уклучен за OBD-то да работи. ќе видиш како температурата ќе ти скокне на 100-110 степени во рок од 4-5 минути. Тоа е поради тоа што температурата на металот во моторот а секако и на маслото кое е во директен контакт со истиот е повисока од температурата на водата а бидејќи водата не кружи низ моторот додека е моторот изгаснат има време водата да ја абсорбира топлината од металот односно блокот па и другите метални делови кои се добро термички проводници. А направи го истово после возење на пример од Колари до Стража, сликај и постирај ги сликите тука да ги видиме.
Кај мене на спаркот температурата ми се качува од 90 до 105 степени а станува збор за нов мотор кој има само 50кс и само 50-тина килограми маса.