Идеален интервал за промена, особено ако се вози тргни-застани.
Да, се вози само низ град тргни-застани и еднаш или два пати во годината го возам до викендица некои 150км да го издувам и да му направам сервис.
Јас би зел уште 2 греди и би ги заштрафил, еднаш се живеј, ама ти си знаеш.
Не дека не сум помислил, сум помислил ама лоша е идејата. Башка за Спаркот нема потреба, сосем комотно се работи на една греда и бајаги е стабилно не се секирај. Од другата страна ставам исто така греда вертикално под прагот напред за секој случај.
Така вака, се покажаа спаркчињава. Да знаеш во железара што тортураа трпеа, и ни едно не застана.
Освен едниот праг што ми покажа корозија па го санирав, мака нема, ниту еден дефект не сум имал веќе 16 години. Бајаги издржливо возилце.
Братyy каде е сликано таа лепотиња од зеленило за мене едно 500 квадрата њивче за едно колибче да се присламчи колку ?
Ова е на 5 километра пред Стража. Ако те интересира може да навратиш па ќе побараме.
Арно ама за на Фордот не е доволно. Тој е бајаги низок и качен на по една греда не можам да се сместам под него