[/quote]
Па не е им е баш тука некаде. Тие неколку степени на мрзнење ја прават целата разлика од едно до друго уље. Споредуваме две масла со градација 5-40,самото име кажува дека е повеќе за топли времиња,ако сакам да имам повеќе проток на ниски температури ќе си ставам 5-30. Инаку како што кажав ВМО го шие Edge 5-40 во самата таа намена,односно за топли времиња. Веќе горе напишав и пак ќе напишам,штом Castrol немаат фул синтетика од 5-30 нема што повеќе муабет да правиме. Додека Равенол од 17 масла кои се наменети за патнички автомобили со градација 5-30, 5 им се фул синтетика.
И да може да се генерализира многу лесно,барем јас можам де,едноставно зимаш споредуваш податоци кои се воедно и факти и тоа ти е тоа.
[/quote]
spored acea terminologijata CCSot za 0W se meri na -35C i treba da e max. 6200 tuka na pr castrolot ima vekje klasifikacija na 0W zatoa sto
vadat 5800 duri go nadmasuvaat dadeniot limit od 6200za 5W CCSot se meri na -30C i max. vrednost treba da e 6600 sto VMO ispolnuva(6375)
ACEA SAE J300:
SAE 0W CCS 6200/ -35 °C
SAE 5W CCS 6600/ -30 °C
za Visko 100ka:
SAE 30 Min 9,3 < 12,5
SAE 40 Min 12,5 < 16,3
tuka i dvete masla ispolnuvaat knap SAE 40 koga kje im padne viskoto so vozenje ke bidat vekje visoka 30ka
taka da castrolot e 0W40 i so tek na vreme ke premine na 0W30 a ravenolot e 5w40 i ke premine vo 0w30.
za zastita pri visoki temperaturi i dvete ne se bas najdobar izbor. ovie dve masla se povekje za fuel economy i zastita pri laden start. region kade sto imas zimi ispod nula i temperaturi letni megu 30 i 40 C -> znaci idelano za Makedonija.
jas sea ne navleguvam vo biznis politikata na castrol i ravenol nit pak za nekoj brend navijam, samo davam soveti kako da se citaat oficijalnite vredonsti sto mora zakonski da se objavat od proizvoditelite.
malata mana na VMOto tuka e sto izgubeniot prostor pri CCSot ne go nadoknaduva na visko 100, da imas na pr 14 ili 14,5 vekje ke mozese da se balansira izgubeniot laden start so argumentacija ok, sto ke ti e laden start vo Maj.
pa taka ovie masla idelano bi bilo da se menuvaat vo kasna prolet koga imaat seuste sae 40 pa tamu u nov da padnat na visoka SAE 30ka i da bidat zameneti pak vo Maj so niska SAE 30ka.
za laden start i fuel economy castrolot e podobar izbor za zastita pri visoki temperaturi ravenolot minimalno podobar.
i dvete masla recommendet