Автор Тема: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport  (Прочитано 26127 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #45 на: 27 Јануари 2014, 22:01:08 pm »
Дени ако ги правиш ХД некој слики, обавезно уклучи ја 26та :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #46 на: 27 Јануари 2014, 22:02:25 pm »
Megane coupe kako e so cenite?

Слично... Dynamique 1.4 16v Tce 130 - 19.670 €

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #47 на: 27 Јануари 2014, 22:16:45 pm »
Стара е оваа цена,моменталната верувам дека е далеку под оваа ;)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #48 на: 27 Јануари 2014, 22:17:23 pm »
Имаше муабет дека цените на фејслифтот ќе бидат околу 1500 евра пониски од претходно.

Митото беше многу забавно за возење, а Џули многу кратко ја имам возено, за да можам да кажам што како. И едното и другото многу убаво пееа кроз ауспух :)

Што знам, мене Митото не ми остави некој позитивен впечаток.  :-\

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #49 на: 27 Јануари 2014, 22:38:32 pm »
Дени обавезно прај некоја во HD за на позадина. Астрата и сликиве се одлични! :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #50 на: 27 Јануари 2014, 22:59:36 pm »
155 KS vo Mito ili korsa Turbo e veke nesto.
Tuka veke i baram voznjata da e tvrda.

Drug muabet se ovie avtomobili.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #51 на: 27 Јануари 2014, 23:03:02 pm »
Кога на моето со 95 коња е тврда на овие би била камен :)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #52 на: 27 Јануари 2014, 23:27:27 pm »
A одзив на гаста, бучност при 180кмх?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #53 на: 28 Јануари 2014, 08:05:36 am »
Одзив на гас во рамките на она што е очекувано во класата. Ни пре-осетливо, ни пре-тапо.

Она што заборавив да го спомнам во тестот (ама ќе додадам во текот на денот) е дека е прилично бучна на отворено, и тоа при не-толку-високи брзини. Од друга страна, ми се свиѓаа ауто-светлата.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #54 на: 28 Јануари 2014, 15:45:40 pm »
kolku e doplata za bi-xenon i led dnevni svetla? bez niv kolava e upola pomalku atraktivna

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #55 на: 29 Јануари 2014, 03:55:43 am »
Премногу наџиџана централна конзола, воопшто не ми се допѓа што цел тој дел е гумиран поради 1500те копчиња. Премногу скапа, во тестот пишуваше у стилу грешка е да се заобиколи возилово, со таа цена и те како би го заобиколил. Не знам што пробуваат Опел, односно дали сакаат да делуваат поекслузивно, накај премиум, ама тоа само со билдање на цена не се праи.
Од друга страна, навистина привлечно ауто, убаво изгледа и делува фино склопено. Ентериерот има предиспозиции да биде еден од најубави во класата, ама еден тон гума на централна конзола им е огромна грешка, а да и воланот може да биде малку помал.
Трета работа, нели имаше член на форумов кој што се жалеше дека моторот не идел како што треба да иде за таа коњажа и дека трошел премногу? Претпоставувам дека тежината игра огромна улога, па толку ли е тешко у денешно време да не можеш да најдеш начин да биде полесна колата?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #56 на: 29 Јануари 2014, 09:29:08 am »
Мање-више таман си е цената, за тоа што го нуди.

Цени кај оние што ги сметам за директна конкуренција:

1. VW Scirocco Sport - 1.4 TSI, 160 KS, 27445 EUR
2. Renault Megane Coupe - 1.4 TCe, 130 KS, 19670 EUR (Dynamique пакет, со Expression нудат само дизел)
3. Kia Pro Cee'd - 1.6 CVVT GDI, 135 KS, 16950 EUR (EX - највисок пакет на опрема)

Башка, случај кај еден член од форумот не е правило или факт за некоја кола.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #57 на: 29 Јануари 2014, 09:43:10 am »
Веле, си ја пишал про сид, за 2 илјади повеќе ја имаш ГТ верзијата ;)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #58 на: 29 Јануари 2014, 09:43:49 am »
По мене, GT верзијата не е директна конкуренција на оваа Астра, затоа не е пишана.

Мада еве, ќе ја вклучам и нејзе :)

Kia Pro Cee'd GT - 1.6 T-GDI, 204 KS, GT1 (прво ниво на опрема) - 20750 EUR.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 Sport
« Одговори #59 на: 29 Јануари 2014, 10:01:14 am »
Трета работа, нели имаше член на форумов кој што се жалеше дека моторот не идел како што треба да иде за таа коњажа и дека трошел премногу? Претпоставувам дека тежината игра огромна улога, па толку ли е тешко у денешно време да не можеш да најдеш начин да биде полесна колата?

Таа беше со 1.6 атмосферец.
А имаше и еден друг уште лани што викаше дека многу иде ама па не можел да ја спушти под 10 во град, ако не се лажам бела беше неговата со 1.4Т