Дарко, се слагам. Ама веќе имаме теми за сите посебни брендови, маани-ово-оно. Ајде да збориме за управување, да збориме за квалитет на обработка, да збориме за хаптички квалитет, ергономија, безбедност, практичност и сите тие други работи.
Редовноста во сервис не треба да биде единствениот аргумент за квалитет, ниту пак единствената дискусија.
За истото зборуваме. Со тоа што јас велам воопшто да не се преќутува некој познат проблем, за било кој бренд. Во оние мои тестирања се потрудив баш така да ги напишам. Да опишам отворено маани, предности..
Таквите непруќутувања не само што нема да му одмогнат на брендот, туку ќе му помогнат. Пошто ако некој ги кажува и мааните и предностите, гради имиџ на некој што може да му се верува, па по негова сугестија место да се купи моделот што е проблематичен, само може да се зголеми продажбата на другите непроблематични модели, што би било корисно и за брендовите за кои разбирам дека се некакви спонзори на форумов.
Јас лично многу повеќе почитувам брендови што не ги преќутуваат своите проблеми туку прават recall . Објавувањето на recall не е одлика на расипливост, туку на искреност, што ценам