Автор Тема: SDI, класика, ово-оно..  (Прочитано 11578 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #45 на: 24 Јануари 2014, 13:04:47 pm »
Голфот СДИ ако е спор, ние што возиме 1,4 бензин џанам ракети возиме.

На стража пред извесно време за да држам темпо со Поло СДИ требаше да сум во ранг од 5 до 6,5 рпм. Кога со судни маки ми се отвори правец за да го поминам, ме погледна чудно, а и што нема да ме гледа, мојава колава вришти, иако вози дизел мојот мотор на 20 метри од него го слуша погласно од неговиот зошто он си вози на ~2500 рпм.
И да во тие 500 метри кога го поминував мојата кола беше појака од неговата, и го искористив максимумот, ама он пак побрзо стигна до Скопје од мене, јас само 500 метри а он 170 км си го користеше максимумот од колата.

браво да ти се позлати тастатурата....ваљда помалце ќе ме праат луд

во возачката кариера убедливо најголеми просечни брзини при патувањата (т.е. најдобри конечни времиња од град А до град Б) ми биле со кордобата и со службеното берлинго (берлингото кога е без товар) - и двата атмосферски дизели
« Последно менување: 24 Јануари 2014, 13:24:01 pm filipv »

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #46 на: 24 Јануари 2014, 13:14:41 pm »
...и јас имам доста позитивни искуства со Polo 6N SDi и Golf 4 SDi.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #47 на: 24 Јануари 2014, 13:22:37 pm »
сосем солидно забрзување кое ги покрива 99% од потребите за забрзување. Т.е. сите ОСВЕН драг рејсинг.

косилиците на хартија можат побрзо, но во реалноста забрзуваат по бавно поради рефлексот за штедење гориво.

со 1.9 сди секогаш бев меѓу првите и најстартните, затоа што искористував голем процент од максималните 68 коњи.

кој има OBD2 нека види во реалното возење колку НАВИСТИНА брзо забрзува и ќе видите дека е далеку, далеку под 20 сек до стотка.
Јас со 1.4 литражна косилка сум исто така секогаш најстартен на семафори, дури и коа има коли со по 200 коњи до мене. Не ме јеби човече кој репер ти е ова, кога многу од луѓето знаат да заспијат на семафор. Кога веќе толку си запнал и не убедуваш во твоите тврдења, еве те предизвикувам на трка од семафор до семафор со по еден совозач во секоја кола кој што ќе снима и пази, јас да менувам во опсегот од 2500 до 3000 обртаи, а ти да менуваш во опсегот од 2000 до 2500 обртаи, може ли така?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #48 на: 24 Јануари 2014, 13:25:07 pm »
пфффт humiliating defeat, carnage

мада ќе ти кажам „не“ пошто не е дозволено трки да се договараат на сајтов

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #49 на: 24 Јануари 2014, 13:35:55 pm »
Па добро ова не е класична трка, ова е "трка", еден вид тест, паралелна споредба на косилица и современ турбо дизелаш. Плус кај нас на секои 300 метра има семафор, така што и нема да се развие голема брзина. Али добро, чим цвикаш при ваква пружена прилика, не урлај толку гласно за тоа колку се посупериорни дизелите у реалност.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #50 на: 24 Јануари 2014, 13:37:54 pm »
не цвикам, види горе како сум го почнал постот

уствари, баш добра показна вежба по предметот „коњажа: што е, што не е, за што служи и кое е нејзиното значење во контекст на возилата со менувач со фиксни степени на пренос“

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #51 на: 24 Јануари 2014, 13:40:27 pm »
Па тоа е исто ко ја да му се курчам на Томи, дека ќе му го попарам ГТИ-то, ама да му речам не за трка ;)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #52 на: 24 Јануари 2014, 13:42:13 pm »
Golf 1 1.6Д со 5 брзини г'зот му го горев на времето на другарот поло класик сди-то, колку пати ги пробувавме и на кратко и на отворено, така да све што ке споредите со сди ке биде појако освен 1.0 , 1.1 бензинци па ајде нека се и 1.2 масксимум до кај 55-60 коња максимум

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #53 на: 24 Јануари 2014, 13:42:18 pm »
кими, на форумов е забрането договарање трки. ако добро ги разбирам правилата, тоа значи дека јас не смеам да кажам „важи“ дури и кога би сакал.

уствари, ни ти не смееш да ми нудиш трка тука, на форумов.

све што ке споредите со сди ке биде појако освен 1.0 , 1.1 бензинци па ајде нека се и 1.2 масксимум до кај 55-60 коња максимум

како па да не

од 1.4 бензинец 90 коња иам поголема просечна брзина со сди.

1.6 бензинец може да ја постигне таа просечнабрзина но со мака и астрономска просечна потрошња

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #54 на: 24 Јануари 2014, 13:49:31 pm »
Значи го преформулирав предизвикот, не е трка, туку тест. Јас не гледам никаков тркачки елемент у целиот муабет, нема да има никаков чкрипење на гуми, никакво нагло забрзување и кочење, ниту пак високи брзини. Еве уште еднаш, дали сакаш да ги тестираме мојата косилица и твојот турбо дизел во реални услови? Нормален старт, од 700 обртаи, нормално забрзување до 2500-3000 обртаи, односно 2000-2500 кај дизелот и релација од еден до друг семафор. Никаква трка, никакви ризични ситуации.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1889
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #55 на: 24 Јануари 2014, 14:14:10 pm »
Па добро ова не е класична трка, ова е "трка", еден вид тест, паралелна споредба на косилица и современ турбо дизелаш. Плус кај нас на секои 300 метра има семафор, така што и нема да се развие голема брзина. Али добро, чим цвикаш при ваква пружена прилика, не урлај толку гласно за тоа колку се посупериорни дизелите у реалност.

Абе имењак, некој грешно се сваќа муабетот.
Во трка на 200-300 метри или од семафор до семафор, ти може ќе си побрз и од БМВ 530 дизел, ама тоа не тема на муабет.
Колку од времето ти од семафор до семафор возиш со пуна гас? Колку од времето кога возиш на автопат си во опсег од 5000 до 6500 рпм. Да твојата, мојата и други бензинци идат толку и повремено се возат на тие вртежи, ама тоа не е релаксирано возење, ако така ја извозиш стража од доле до горе или немора Стража, било кој подолг превој, има да го стопиш воланот од стискање и напнатост. Тука станува муабет дека СДИ ќе го направи истото што ти на високи вртежи, само со СДИ ќе бидеш порелаксиран и на пониски вртежи, нема да си напнат. Тука ја исклучуваме потрошувачката.
И стојам на тоа, дека на дадена релација, пример, Скопје - Охрид, на правците бензинецот можда ќе е побрз на меѓузабрзување, ама тука нема потреба од меѓузабрзување, автопат е и држиш константно темпо од 100-120 км/ч, на превои СДИ е далеку порелаксиран и подобар за возење.

Во трка на 200-300-400 метри низ град СДИ-то има да изгуби и од Пони точак.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #56 на: 24 Јануари 2014, 15:32:03 pm »
сосем солидно забрзување кое ги покрива 99% од потребите за забрзување. Т.е. сите ОСВЕН драг рејсинг.

косилиците на хартија можат побрзо, но во реалноста забрзуваат по бавно поради рефлексот за штедење гориво.

со 1.9 сди секогаш бев меѓу првите и најстартните, затоа што искористував голем процент од максималните 68 коњи.

кој има OBD2 нека види во реалното возење колку НАВИСТИНА брзо забрзува и ќе видите дека е далеку, далеку под 20 сек до стотка.
Јас со 1.4 литражна косилка сум исто така секогаш најстартен на семафори, дури и коа има коли со по 200 коњи до мене. Не ме јеби човече кој репер ти е ова, кога многу од луѓето знаат да заспијат на семафор. Кога веќе толку си запнал и не убедуваш во твоите тврдења, еве те предизвикувам на трка од семафор до семафор со по еден совозач во секоја кола кој што ќе снима и пази, јас да менувам во опсегот од 2500 до 3000 обртаи, а ти да менуваш во опсегот од 2000 до 2500 обртаи, може ли така?

Filip ова е стапица. 1.4 97кс моторот на Hyundai што се вградува во Getz има сила само од 1500-3000. После тоа бучи и не оди. Да не си се лажел :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20806
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #57 на: 24 Јануари 2014, 15:34:16 pm »
Пошто 1.9 СДИ после 3000 се разјарува како бик и корне асфалт :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #58 на: 24 Јануари 2014, 15:36:13 pm »
Cool down, it's too much :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #59 на: 24 Јануари 2014, 16:02:50 pm »
значи и филипв стана трол...
стигнавме до ниво да го величиме сди

ќе прочита некој што не те знае ќе ти се смее бе човек