од 1.4 бензинец 90 коња иам поголема просечна брзина со сди.
1.6 бензинец може да ја постигне таа просечнабрзина но со мака и астрономска просечна потрошња
Е сега ја претера - што е многу, многу е
СДИ (шти би рекли браќа срби -Само Да Иде) е полжав невиден.
Како постигнуваш поголема просечна брзина со такво возило искрено не ми е јасно.
Според логика и малку математика, повисока просечна брзина се добива кога побрзо се стигнува патната брзина, полесно се одржува и полесно т.е. побрзо се престигнува.
1. Како побрзо ја достигнуваш патната брзина?
2. Како полесно ја одржуваш? Побрз си на влез во кривина, побрз на излез од кривина или побрз си низ цела кривина со +100кг под хауба?
3. Како полесно престигнуваш?
Досега јас не сум сретнал возач на СДИ кој така добро го возел за да ми претставува тешкотија да го престигнам.
Згора на тоа Голф 2.0ТДИ на Ѓавато иако ми го одзеде полетот (глупавиот си возеше на лева лента иако навремено му блендирав 100 пати) го поминав без напор. Подзалажан од мојата брзина во кривина се обиде да ме следи и кога му натежнаа килцата во носот, толку го фрли предницата во банкина, па инстант мораше да ја одземе гаста и да си продолжи да мекнее.
Така висок просек не се набива.
бтв. Сори за офтопик