Автор Тема: ADAC го фалсификувал изборот за „Автомобил на годината“?!  (Прочитано 22678 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Едно е да си пробал и да си возел а друго е да си го имал и поседувал.

Да добиеш впечаток за некоја кола, доволно е да ја повозиш неколку километри.
Неможеш да ги поседуваш сите марки на коли па да одлучиш која е најдобра нели.
Имавме Гољф службен со континенталки и од таму ги донесов заклучоците, доволно е тоа Бугар или?

Колата е како жената ако не ја поседуваш нема да и ги знаеш маните. Сепак службена кола е ко радодајка сите и се качуваат.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.

Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.

Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.

Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.
Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор :):):):)

И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Октавијата е фантастичен избор се сложувам.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.

Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.

Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.

Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.
Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор :):):):)

И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? :)

За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.

Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.

Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.

Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.
Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор :):):):)

И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? :)

За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.

Бугар погрешна ти е филозофијата!
Ќе купам Форд или Октавија, на 100к ќе ги продадам и ќе купам нов Форд или Октавија и ќе ги возам уште толку.
Кој е во добитна комбинација, ти со Гољф и поминати 200к или јас со нова кола и 100к поминати?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Пробај продади половна Октавија со 100000Км или Форд. Па јави се.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.

Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.

Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.

Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.
Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор :):):):)

И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? :)

За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.

Бугар погрешна ти е филозофијата!
Ќе купам Форд или Октавија, на 100к ќе ги продадам и ќе купам нов Форд или Октавија и ќе ги возам уште толку.
Кој е во добитна комбинација, ти со Гољф и поминати 200к или јас со нова кола и 100к поминати?
20к голф.

17к форд, продаден за 8к, и пак 17к за форд. 34-8=26. Ти кажи ми кој е во добитна комбинација.

Октавија за 18к. - Јас ова би играл.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Пробај продади половна Октавија со 100000Км или Форд. Па јави се.


Што сакаш да кажеш, неможеш да продадеш Форд или Октавија со 100к?? Или ако погледнам поубаво си додал една нула па мислиш на 1,000,000 км? Да поминам толку со кола ич нема да ја продавам :)
Еве нека пишат други членови на форумов околу ова прашање но мислам дека нема никаков проблем околу продажбата на овие марки на возила.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.

Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.

Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.

Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.
Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор :):):):)

И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? :)

За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.

Бугар погрешна ти е филозофијата!
Ќе купам Форд или Октавија, на 100к ќе ги продадам и ќе купам нов Форд или Октавија и ќе ги возам уште толку.
Кој е во добитна комбинација, ти со Гољф и поминати 200к или јас со нова кола и 100к поминати?
20к голф.

17к форд, продаден за 8к, и пак 17к за форд. 34-8=26. Ти кажи ми кој е во добитна комбинација.

Октавија за 18к. - Јас ова би играл.

Дени пообјасни ми, матна ми е математикава :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Ова е скандал. Изборот на кола на годината не е мала работа, има огромно влијание врз продажбата на возила, профитот кај едни и загубата кај други производители.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Дефинитивно е скандал, но колку што можам да видам, не е избор на кола на годината, туку анкета за читателите за „омилено возило“. Резултатите од анкетата претрпеле манипулации. Според нивниот портпарол, бил изманипулиран финалниот број на гласови, но не и рангирањето.

http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/ramstetter.aspx
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Дефинитивно е скандал, но колку што можам да видам, не е избор на кола на годината, туку анкета за читателите за „омилено возило“. Резултатите од анкетата претрпеле манипулации. Според нивниот портпарол, бил изманипулиран финалниот број на гласови, но не и рангирањето.

http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/ramstetter.aspx
Преведено:
Цитат
As a consequence of manipulated figures in the reader poll for "favorite car" in the context of the award of the ADAC mobility award "Yellow Angel" ADAC Board has ordered a comprehensive investigation of all incidents and allegations on behalf of ADAC Headquarters. This has already begun immediately after being first accusations of manipulation and is ongoing. Results will be released after completion of the investigation.

On the current status of its internal investigations, Dr. Karl Obermair, chairman of ADAC CEO, stated: "We have to assume that even in recent years the number of votes cast was corrected for favorite car to the top . "the manipulation of the absolute number of votes - but not the ranking of the results - had the previous ADAC Head of Communications granted last Friday and it assumed sole personal responsibility Subsequently, he has all the functions and tasks in the ADAC resigned with immediate effect. .  "I am stunned at the audacity of the failure of a single executive, for the course to last the presumption of innocence has been considered. The ADAC is thus worse damage has been inflicted, "says Dr. Karl Obermair, Chairman of ADAC management. Task now was to fully restore the reputation and credibility of the club back with the utmost determination." We take the criticism of the ADAC extremely seriously and will do everything to regain confidence in the ADAC. "According to current knowledge, there is no evidence that other areas of the ADAC, such as consumer protection or engineering tests are affected by irregularities. Guidance of the ADAC regrets the reporting of the past days as well as the criticism of ADAC top representatives at the award ceremony "Yellow Angel" to individual media. This was done in the firm conviction that prove the manipulation allegations in the Süddeutsche Zeitung as insubstantial. This assessment has at the end of last week turned out to be wrong . the chairman of the ADAC management has apologized after confirmation of manipulation in the Süddeutsche Zeitung.

Наместо прво место да има 3000, пишале 30000, наместо второ 2000 гласови, пишале 20000 итн. Додале по една нула на крај.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Егзекли.

Башка е "reader poll for 'favorite car'", а не било каков избор на кола на година, или што ти ја знам.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Зеро, касниш со светски новости ;)

Не, чекам да искочат сите факти па да спремам сторииче. Никогаш не сум сакал сензационалистички стории, баш како оваа.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
« Последно менување: 22 Јануари 2014, 15:14:14 pm Stratro »