Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: Bugar на 22 Јануари 2014, 13:52:40 pmЕдно е да си пробал и да си возел а друго е да си го имал и поседувал. Да добиеш впечаток за некоја кола, доволно е да ја повозиш неколку километри.Неможеш да ги поседуваш сите марки на коли па да одлучиш која е најдобра нели.Имавме Гољф службен со континенталки и од таму ги донесов заклучоците, доволно е тоа Бугар или?
Едно е да си пробал и да си возел а друго е да си го имал и поседувал.
Ова со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.
Цитат: Deni на 22 Јануари 2014, 13:50:40 pmОва со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот?
Цитат: Ford Fikus на 22 Јануари 2014, 14:06:26 pmЦитат: Deni на 22 Јануари 2014, 13:50:40 pmОва со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.
Цитат: Bugar на 22 Јануари 2014, 14:10:44 pmЦитат: Ford Fikus на 22 Јануари 2014, 14:06:26 pmЦитат: Deni на 22 Јануари 2014, 13:50:40 pmОва со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.Бугар погрешна ти е филозофијата!Ќе купам Форд или Октавија, на 100к ќе ги продадам и ќе купам нов Форд или Октавија и ќе ги возам уште толку.Кој е во добитна комбинација, ти со Гољф и поминати 200к или јас со нова кола и 100к поминати?
Пробај продади половна Октавија со 100000Км или Форд. Па јави се.
Цитат: Ford Fikus на 22 Јануари 2014, 14:15:24 pmЦитат: Bugar на 22 Јануари 2014, 14:10:44 pmЦитат: Ford Fikus на 22 Јануари 2014, 14:06:26 pmЦитат: Deni на 22 Јануари 2014, 13:50:40 pmОва со прескапоста малку си заостанал во 2006та година кога се правеше тој муабет. Сега веќе нема кола од следната класа за 16.000eur.Имаш Хонда Цивик, Киа Сид дизел евентуално за тие пари.Акорд тогаш беше 19.000, сега е 24.000. Летнаа тие цени.Голф ТДИ со нормално ниво на опрема е еур 19.600 За таа цена би зел Мондео или Октавија дизел.Па и да додадам некое евро плус за акордот за мене би било пологичен избор И пак да ви повторам дека постов појше се однесува околу лажирањето на тестовите во кои некои тука на форумов се повикуваат при бранењето на некој бренд или производ. Може точка околу Голфот? За парите што ќе купиш Гољф Дизељ подобро нема. А квалитетот ќе го видиш после 200000Км. Фордот одамна ќе биде забораен. Октавијата е сепак Шкода и кога еден ден би сакал да ја продадеш Господ нека ти е напомош.Бугар погрешна ти е филозофијата!Ќе купам Форд или Октавија, на 100к ќе ги продадам и ќе купам нов Форд или Октавија и ќе ги возам уште толку.Кој е во добитна комбинација, ти со Гољф и поминати 200к или јас со нова кола и 100к поминати?20к голф.17к форд, продаден за 8к, и пак 17к за форд. 34-8=26. Ти кажи ми кој е во добитна комбинација.Октавија за 18к. - Јас ова би играл.
Дефинитивно е скандал, но колку што можам да видам, не е избор на кола на годината, туку анкета за читателите за „омилено возило“. Резултатите од анкетата претрпеле манипулации. Според нивниот портпарол, бил изманипулиран финалниот број на гласови, но не и рангирањето.http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/ramstetter.aspx
As a consequence of manipulated figures in the reader poll for "favorite car" in the context of the award of the ADAC mobility award "Yellow Angel" ADAC Board has ordered a comprehensive investigation of all incidents and allegations on behalf of ADAC Headquarters. This has already begun immediately after being first accusations of manipulation and is ongoing. Results will be released after completion of the investigation.On the current status of its internal investigations, Dr. Karl Obermair, chairman of ADAC CEO, stated: "We have to assume that even in recent years the number of votes cast was corrected for favorite car to the top . "the manipulation of the absolute number of votes - but not the ranking of the results - had the previous ADAC Head of Communications granted last Friday and it assumed sole personal responsibility Subsequently, he has all the functions and tasks in the ADAC resigned with immediate effect. . "I am stunned at the audacity of the failure of a single executive, for the course to last the presumption of innocence has been considered. The ADAC is thus worse damage has been inflicted, "says Dr. Karl Obermair, Chairman of ADAC management. Task now was to fully restore the reputation and credibility of the club back with the utmost determination." We take the criticism of the ADAC extremely seriously and will do everything to regain confidence in the ADAC. "According to current knowledge, there is no evidence that other areas of the ADAC, such as consumer protection or engineering tests are affected by irregularities. Guidance of the ADAC regrets the reporting of the past days as well as the criticism of ADAC top representatives at the award ceremony "Yellow Angel" to individual media. This was done in the firm conviction that prove the manipulation allegations in the Süddeutsche Zeitung as insubstantial. This assessment has at the end of last week turned out to be wrong . the chairman of the ADAC management has apologized after confirmation of manipulation in the Süddeutsche Zeitung.
Зеро, касниш со светски новости