Sea sigurno ke bide menjata
ок... ајде да се обидеме да ја разбереме проблематиката на тоа дека мењана била хаубата и тоа е проблем или причинител за оваа ситуација...
да, мењана била. има и во темата. и да, си бара штеловање прецизно, пошто ЈАС ВЧЕРА се јебенишев 4,5 саати додека ја дотерам ем убаво да лежи, ем да се отвара ем кога се затвара да легне по убаво и цврсто. истото го направиле и претходно, не се сомневам. и сега, што ако не е првата хауба на таа кола? сите хауби се излезени од едно исто место на производство (збориме за конкретново возило, не за начините на авто индустријата, збориме за ГТВ), сите хауби се скроени и направени по иста мерка. сите хауби ОД ПРВА ДО ПОСЛЕДНА се местени само и само од луѓе... не од машини, не од роботи, не по некаква скриена шема, туку заштрафи, пробај, па наштелај папак пробај и така цело време... истото било и пред 2 години истото беше и вчера. хаубата е наместена и наштелована ОД ЧОВЕК исто како и во фабрика...
и сега, не ја гледам состојбата (полоша) во која била колата затоа што хаубата и била сменета... за да се случи вакво нешто... јас контактирав со многу луѓе, на разни форуми, со различни искуства, и многу луѓе се појавија кои го кажаа истото, т.е. дека на гтв отварање хауба во сред возење не е ништо ново, нити пак ретко. дури некој спомна дека хауби биле произведени двапати повеќе одошто возила.. има и зашто нели? тоа би било уште еден доказ дека имаат сериски проблем ГТВ, за кој фабриката не се потрудила да изнајде афтер маркет солуција... па затоа јас ќе имплементирам една таква деновиве т.е. оваа:
значи да повториме... нема врска тоа што е мењана хаубата, челниот лим бил ваден и дрн дрн дрн други глупости... прекинете да бидете нубови кои се едуцираат преку википедија или останати линкови од разни приказни за мали деца по интернетов и почнете да им верувате на оние со искуство... затоа што никој неможе да ти го пренесе искуството во целост. и нај често никој не го ни сваќа тоа искуство, а овдека на форумов ИЗРАЗИТО е присутно тоа тешко НЕ ВЕРУВАЊЕ И КОНТРИРАЊЕ на луѓето со искуство, наспроти луѓето со едукација од екран... што мислите зашто прекинав да отварам теми со моите проекти? затоа што престанав да правам? не, не престанав... зашто пецони престана да отвара теми со неговите проекти? затоа што престана? не, не престана, сеуште прави возила човекот... престанавме затоа што од ВАС ГОПОДА ИНТЕРНЕТ СЕЗНАЈКОВЦИ, неможе човек да му се радува на сработеното.. секогаш вие знаете како треба, секогаш ВИЕ знаете каде е грешката и секогаш ВИЕ знаете како е подобро.. и сето тоа го научивте гледајки на интернет... браво... ВИЕ што седите на столче пред екран сте во право, не ние што работиме и знаеме практично...
е па ок... вие што сте научиле како треба во екран буљејки, поише знаете... признавам... иако пола од вас, штравцигер немаат пипнато со рака, ама ете, поише знаете... пошто теоријата е секогаш точна наспроти праксата?
и трети пат кажувам дека сме офф топик во тема КОЈА СЕ УСЕРУВА заради инатење, наместо да се има дискусија за еден убав момент..
ГИ ЗАМОЛУВАМ ЛИЦАТА ОДГОВОРНИ НА ФОРУМОВ, да ги издвојат постовите за оваа дискусија, ако сакаат нека отворат нова тема или нека ги префрлат СИТЕ ПОСТОВИ во темата за оваа кола, и да ја оставиме на раат оваа тема.. таму да распалиме со докази, искуства, интернет сведоштва и слично...
благодарам...