во дог секјурити решаваме проблеми со електрични ситници... или крупници
проблемот со закоченото моторче за отварање на гепекот го решивме. всушност и не беше баш укочено моторчето, туку од двете жици што доаѓаат како струја за него, една од нив беше во прекин. мала модификација, двете споени на купче, да го добиваат плусот, а минусот директно на шасијата од гепекот и воала, проработе без проблем.
нов модул за централното, со нови даљинска и опција на дугме гепекот да се отвори. цена 2200 денари со се монтажа.
копчето кое уствари знае да направи проблем, кое што на сите мои возила сум го извадил, не остана по кусо и тука. ок, знам дека е тоа во спортскиот дух, демек во случај на тумбање или пресилен удар бочен-долен-горен ке го изгаси моторот, па да го кликнеш треба за да запали, сепак, прави проблеми, затоа што на појако затресување и вибрации знае да изгаси беспотребно, затоа во аут иде, а инсталацијата и блокажата од тоа копче искористена за алармна заштита со непалење
навлака за воланот, баш во овој стил и барав нешто. ем заштита, ем малите оштетувања на воланот покриени, да не се зголемуваат, ем п масивен е за во рака. онака претходно имав чуство дека држам шнола а не волан, некако тенок е по бајаги, ама се тоа е навика. цена 300 денари во аутолидер.
и за самиот крај од оваа тура на апгрејт, ксенон сијалици, и баш евтинките НВ3 сијалици. цена на ксенонот 4300 денари со монтажа во дог.
цена за останатите чепканици во дог, незнам, денес ке си ја земам фактурата дополнителна...