Автор Тема: Alfa Romeo GTV JTD  (Прочитано 168914 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #450 на: 28 Октомври 2016, 10:32:23 am »
абе... цело време се трудам да објаснам дека нема јојо (или кајче-чамец) ефект на издишани амортизери... она, кога ќе пројдеш низ дупка, па те љуља... нема тоа... на тестирање покажа дека се сосем исправни и одма смируваат...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #451 на: 28 Октомври 2016, 10:35:37 am »
Па си пишал цела кола скока напред ко јојо? Нема врска, стави спирали па пробај, мада за таа појака спирала ќе треба соодветен амортизер да ја смири

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #452 на: 28 Октомври 2016, 11:05:16 am »
Амортизерот колку што знам не го дампира само движењето надоле, туку и нагоре. Чим спиралата има сила после компресија да се врати нагоре, тоа значи дека е сосема доволна за колата. Од друга страна амортизерот не ги дампира движењата кои ги прави спиралата - што не мора да значи дека ќе покаже неисправност на тестер. Може да е исправен но да не може да ја поднесе тежината на колата.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #453 на: 28 Октомври 2016, 11:32:36 am »
Модерниот спортски гасен амортизер се притиска со еден прст надоле, али вадење нагоре само со полиција, што значи дека висината, начинот на пропаѓање на дупка зависи од спиралата. Поентата на гасниот амортизер е да ја смири спиралата што побргу.

Јачината амортизерот не е директно поврзан со тежината на колата, туку со јачината на спиралата, која пак зависи од тежината на колата.

Чим спиралата има сила после компресија да се врати нагоре, тоа значи дека е сосема доволна за колата.

Не си во право. И слаба спирала ја враќа колата на одредена висина меѓутоа за кое време? Ако заредиш 2-3 дупки по ред го закова амортизерот доле затоа што спиралата не ја вратила колата на почетната висина доволно брзо.

Друг муабет е тоа што слаба спирала и на најмала дупка ќе го треска амортизерот до граничник.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #454 на: 28 Октомври 2016, 11:42:37 am »
Ајде нека напише некој пост од 1 страна а4 за амортизерите и спиралите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #455 на: 28 Октомври 2016, 12:14:36 pm »
Земи си одма комплетче за 3.0 мотор http://www.eibach-shop.com/gtv-916/eibach/eibach-springs-alfa-romeo-gtv-916-30-24-p-67306.html а за госпожата пижама нов од Стружанка. И одма ќе видиш како подобро ќе лежи.


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #456 на: 28 Октомври 2016, 12:17:01 pm »
Модерниот спортски гасен амортизер се притиска со еден прст надоле, али вадење нагоре само со полиција, што значи дека висината, начинот на пропаѓање на дупка зависи од спиралата. Поентата на гасниот амортизер е да ја смири спиралата што побргу.

Јачината амортизерот не е директно поврзан со тежината на колата, туку со јачината на спиралата, која пак зависи од тежината на колата.

Чим спиралата има сила после компресија да се врати нагоре, тоа значи дека е сосема доволна за колата.

Не си во право. И слаба спирала ја враќа колата на одредена висина меѓутоа за кое време? Ако заредиш 2-3 дупки по ред го закова амортизерот доле затоа што спиралата не ја вратила колата на почетната висина доволно брзо.

Друг муабет е тоа што слаба спирала и на најмала дупка ќе го треска амортизерот до граничник.

Фала за краткото објаснување.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #457 на: 28 Октомври 2016, 14:10:30 pm »
Ајде нека напише некој пост од 1 страна а4 за амортизерите и спиралите.
да не ти пречи можда?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #458 на: 28 Октомври 2016, 14:23:49 pm »
да не ти пречи можда?

Па не може да јаде трици после таков пост.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #459 на: 28 Октомври 2016, 15:33:05 pm »
zemi si komplet amortizeri so spirali, kako sto pisaa pogore skoka radi spiralite zasto amortizerite se otideni i ne kocat i gore i dole koga se dvizat...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #460 на: 30 Октомври 2016, 16:18:44 pm »
ќе ја носам на тест тогаш..  ќе видиме ..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #461 на: 30 Октомври 2016, 23:22:11 pm »
Онај тестот со бришење на маслото со крпа, после многу години можам да кажам дека е без врска. Ниеднаш не паднало ниедно масло на овој тест. Го менував филтерот за масло и куќиштето од филтерот и рацете скрос маслосани ми беа. Ми текна да го пробам тестов пак, и замисли, пак од прва се избриша маслото од раката. А возено 20.000км и го фаќам највалканиот дел, филтерот за масло.

Мислам дека може комотно да оди во историјата овој метод.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #462 на: 31 Октомври 2016, 18:48:55 pm »
Поновиве масла да се бришаат полесно ако не е премногу извозено, инаку и те како има црни случаеви да неможам да се избришам и измијам од некое гадно уље у пм :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #463 на: 31 Октомври 2016, 20:00:23 pm »
од дизел масло највише усерува... имало масла стари од кои не сум можел по 2-3 дена...

и доста е оффтопик...  ;D ;) ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #464 на: 10 Ноември 2016, 20:07:19 pm »
ќе се мењаат или комплет амортизери или спирали само...  ама не одма, немам баш време сега.. пред тоа да го правам, прво и основно лагери задни да средам...
Пробај прво само со амортизери. Треба да имаат во Автолидер карши Олимписки. Имаат голем асортиман на Монро амортизери, треба да има и за твојата... А увозници се и на SKF лагери.

Инаку со здравје да се вози.  :)