Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 233090 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #255 на: 24 Мај 2017, 16:19:58 pm »

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #256 на: 24 Мај 2017, 16:34:29 pm »
Само мемберберис останаа од бмв...
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #257 на: 24 Мај 2017, 16:35:28 pm »
Не се согласувам со тебе. :)

Трендовите се менуваат, побарувањата на клиентите се менуваат. Возилата мораат да ги следат (или уште подобро, да ги поставуваат) трендовите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #258 на: 24 Мај 2017, 17:31:24 pm »
Но и да нудат покрај трендовските модели и класични салам модели по кои ќе продолжи доброто памтење.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #259 на: 24 Мај 2017, 17:49:40 pm »
Нудат де. Тројка, петка, седмица.. Шеска гран купе.. Све е тоа одлично.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #260 на: 24 Мај 2017, 19:50:01 pm »
Не прават повеќе ни 3ка 5ка 7мица за чување, се е за да купиш на ново да повозиш 4-5 години и да ја шитнеш, сите овие нови модели ќе бидат заборавени во иднина, ко што го заборавивме диското во 80ти. И никој нема да прави видео за нив како она погоре за 850ката.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #261 на: 24 Мај 2017, 20:18:19 pm »
За секоја генерација нова кола истиве глупости се пишуваат и не важат.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #262 на: 24 Мај 2017, 20:47:07 pm »
Не прават повеќе ни 3ка 5ка 7мица за чување, се е за да купиш на ново да повозиш 4-5 години и да ја шитнеш, сите овие нови модели ќе бидат заборавени во иднина, ко што го заборавивме диското во 80ти. И никој нема да прави видео за нив како она погоре за 850ката.

Ова се случува најмногу поради тоа што правите ентузијасти сакаат они да ја возат колата, а не колата да ги вози нив. Тоа значи дека сакаат кола без или со хидраулично серво (не електрично), папуча за гас на сајла, мануелен менувач, полесна шасија итн. Поточно работите кои им даваат целосна контрола над возилото и овозможуваат поинтересно возење, а истовремено го прават истото поефтино и полесно за одржување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #263 на: 24 Мај 2017, 21:21:21 pm »
Не прават повеќе ни 3ка 5ка 7мица за чување, се е за да купиш на ново да повозиш 4-5 години и да ја шитнеш, сите овие нови модели ќе бидат заборавени во иднина, ко што го заборавивме диското во 80ти. И никој нема да прави видео за нив како она погоре за 850ката.
Капитализмот налага растрошно општество. Не само што колите сега се да повозиш, туку да не ни можеш да повозиш многу и да мора да купиш ново.
https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

Во последниве модели на коли е посебно забележливо ова. Веќе не се ни ДИСКУТИРА за КОЛАТА туку за ѓубрето во неа. Не е битно како вози, колку е удобна и мека, не се важни седиштата, не е важна тивкоста на автопат, лумбална поддршка не се чуло ни видело, не е важно одржувањето - ништо од круцијалните работи не е важно. Сега се главни најминливите и убедливо најнебитни работи во една кола. За да ги најдеш битните информации или неможеш или треба сам да си ги мериш. Никаде ги нема, никој не ги тестира. Никаде. Дисплејот да е 8 инча наместо 5 инча е битно, незнам зошто кога еднаш годишно стискаш плеј на песна или старт на навигација. Команди на волан, боже господе 4 мочани копчиња кои се јуслес, што поголеми бандажи да има кочијата, незнам багажник да се отвара со мафтање нога... 100 факинг години се прават коливе, 100. 100 години веќе и уште немаме смислено салам седиште и се циганчиме за лим и простор за нозе. Ко 1741ва да сме. Гнаси.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #264 на: 24 Мај 2017, 21:45:57 pm »
Море каков keeper е М2...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #265 на: 24 Мај 2017, 21:46:21 pm »
Дени, сите тие работи што ги наброја ги добиваш, само треба да мрдне човек малку од кај нас и основниве нивоа на опрема што ги добиваме, за да види.

Тоа што кај нас сиротиња купува кола од 50-60-70.000 евра со основни седишта само за да вози Мерцедес или БМВ или Ауди, или што и да е, тоа е друго. Кога ќе ги видам донесените BMW 5-ки кај еден наш увозник на половњаци, со основни, ПЛАТНЕНИ седишта - јасно ми станува.

Големината на тркалата не игра скоро никаква улога во комоцијата, ако колата има добра суспензија. Тоа го потврди Volvo S90-ката, а богами ни 5-кава не беше уопште лоша.

Голем дисплеј не е важен кај нас, ама е важен за скоро сите поголеми градови надвор од Македонија, баш заради навигацијата. Ете, не мора да е 8 инча - ама пошто да речеме дека некаков лимит на перформанси на моторите е (скоро) постигнат, и реално сме ограничени со начините да уживаме во колите - стануваат важни играчките кои ги добиваш со колата. Станува важно навигација (ај снајди се во некој Германски град без навигација да те видам), станува важно добро аудио, ми се потврди дека станува важно DAB радио (пошто радио ко радио, истиот булшит е секаде како што е и кај нас). Субјективно, команди на волан се прекрасна работа, и кога ќе се навикнеш ќе ти фалат во кола што ги нема.

За багажник за мафтање со нога и такви глупости, се согласувам. А тоа дека немаме саглам седишта и неаме простор за нозе.. Не се согласувам.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #266 на: 24 Мај 2017, 22:45:40 pm »
Море каков keeper е М2...


Баш ќе ја спомнев колава како нешто што ќе се бара за едно 2-30 години како денес E30 M3.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3726
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #267 на: 24 Мај 2017, 22:51:52 pm »
Не прават повеќе ни 3ка 5ка 7мица за чување, се е за да купиш на ново да повозиш 4-5 години и да ја шитнеш, сите овие нови модели ќе бидат заборавени во иднина, ко што го заборавивме диското во 80ти. И никој нема да прави видео за нив како она погоре за 850ката.

A 1М од пред некоја година е веќе collectors car
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2662
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #268 на: 25 Мај 2017, 00:13:26 am »
Ne mi e jasno sto tolku gi napagate ponovite modeli na koli, BMW ili drugi.
Novata tehnologija nosi podobruvanje vo sekoj pogled (sem sto nemozes sam da cepkas pod hauba)
Polesno se vozat, poupravlivi, postabilni, pobezbedni, poekonomicni, pomalce zagaduvaat...

Probaj da vozis Lambogini Diablo, poveke maka od keif. Probaj da go parkiras ziv ke se prepotis.
Mozda onaka pola saat za vikend od keif.
Novite modeli i so 500 konja mozes da gi vozis za sekojdnevna normalna upotreba. A koga sakas se pretvora vo monstrum.

Servotronikot kaj mene super raboti. Zasto da se napinjam pri parkiranje. Vo vozenje si e tamam otvrdnat. Vo sport mode zategnat top.
Kako sakas taka go podesuvas.
Doplati za adaptive suspension i pojak motor, i imas dve koli vo edna.

Avtomatski dolgi svetla, funkcionira super.
Avtomatski brisaci, ne sekogas idealno. Ama ako ne ti odgovara mozes i sam da podesis.

Za sedista pa da ne zborime kakvi bile porano i kakvi ima sega. Ako nisto poveke probaj sedni vo BMW trojka F30 so sportski sedista.
Taka im e samo nazivot sportski inaku imaat fenomenlta udobnost i postavenost na teloto.
E treba da se doplati i dodatnata oprema e izgor, toa e maana ama toa e toa.

Standradniot stof na BMW e po kvalitet pod nivoto na klasata. Izleda poloso od kola duplo povtina. Te vlecat za doplata, ama toa e. Ima i negativni strani.

Za motorite tek sto da se rece, pa recisi i da nema motor sto nemoze da pomine 1/2 milion km so redovno odrzuvanje.
Koga posleden pat ste slusnale nekoj da menuva kariki na motor?

Avtomatskite menuvaci se veke tolku naprednati sto ni istrenirani trkaci nemozat da izsaltaat kako kvaliteten automatik (tuka podrazbiram razni varijanti na nemeganicki menuvaci). 8 stepeniot ZF menuvac e remek delo. Dual clutch uste podobro, go imas i toa ako imas pari.

Komandi na volan, BMW voopsto ne preteruva so kopcinja, ima tamam sto treba, zasto da ne?
Poefikasno i pobezbedno.

Razna elektronika za stabilnost za voziloto pomaga mnogu.
Mozes mnogu polezerno da uzivas vo zaden pogon. Ako si fraer mozes celosno da ja isklucis elektronska podrska pa driftaj kolku sakas. Pak dve koli vo edna.

I mnogu mnogu drugi raboti, napredok vo sekoj pogled.
E sega ke se najde i po nesto negativno, ama mislam deka preovladuva pozitivnoto.

Mene ne mi se sviga sto isfrlija V8 od M3.

Druga rabota, nemozeme da sporeduvame modeli koi se proizveduvaat vo milionski primeroci kako BMW 3ka so BMW 850ka V12 proizveden vo 1500 komada. Alpina, i tata bi sine :)

Pri toa, se izvinuvam nemam namera nikomu da mu kontriram. Samo moe mislenje :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #269 на: 25 Мај 2017, 08:16:17 am »
Дени, сите тие работи што ги наброја ги добиваш, само треба да мрдне човек малку од кај нас и основниве нивоа на опрема што ги добиваме, за да види.

Тоа што кај нас сиротиња купува кола од 50-60-70.000 евра со основни седишта само за да вози Мерцедес или БМВ или Ауди, или што и да е, тоа е друго. Кога ќе ги видам донесените BMW 5-ки кај еден наш увозник на половњаци, со основни, ПЛАТНЕНИ седишта - јасно ми станува.

Големината на тркалата не игра скоро никаква улога во комоцијата, ако колата има добра суспензија. Тоа го потврди Volvo S90-ката, а богами ни 5-кава не беше уопште лоша.

Голем дисплеј не е важен кај нас, ама е важен за скоро сите поголеми градови надвор од Македонија, баш заради навигацијата. Ете, не мора да е 8 инча - ама пошто да речеме дека некаков лимит на перформанси на моторите е (скоро) постигнат, и реално сме ограничени со начините да уживаме во колите - стануваат важни играчките кои ги добиваш со колата. Станува важно навигација (ај снајди се во некој Германски град без навигација да те видам), станува важно добро аудио, ми се потврди дека станува важно DAB радио (пошто радио ко радио, истиот булшит е секаде како што е и кај нас). Субјективно, команди на волан се прекрасна работа, и кога ќе се навикнеш ќе ти фалат во кола што ги нема.

За багажник за мафтање со нога и такви глупости, се согласувам. А тоа дека немаме саглам седишта и неаме простор за нозе.. Не се согласувам.
Каде има наведено гласност на колата? При стоење, при возење и при автопат. Регулаторно тело за тоа нема ли? Колата прво треба да колува а после да е џиџимиџарник. Да имаше јасни вредности за удобност и гласност СУВ ќе беше мислена именка. Секој сака еуро енкап 5 ѕвездици. Ама ако има аудионкап 2 ѕвездички X3 и бубрезинкап 1 ѕвездичка, а седан 5ка има аудионкап 5 и бубрезинкап 5 јоцо неќе да купи нешто со 2 ѕвезди. Пување тогаш тикви.

Пази за работен простор имаш дефинитано колку смее да има децибели во просторијата. И имаш инспекции. А сакаш матиз со 0 ѕвезди аудионкап, 0 ѕвезди бубрезинкап, 2 ѕвезди да се продава? Нема бе. Све под 4 ѕвезди пријатно од продажба.

Бубрезигејт 5.6 квадрилијарди казна за продавање кола која предизвикува несреќи насекаде со влечкање и иритирање на возачите наоколу. Колку животи ли има земено до сега.

На ништо не се работи. На ништо. Колите веќе не колуваат. Само галамат се повеќе и повеќе и се по клупа и по клупа седишта има. Мерцедес ц класа амг е слаба опрема? Задните седишта полоши од поло 2007ма? Е неможе... седиштегејт. 500 милијарди за искривени кичми на тинејџери.

Неможе. Чкарт се продава да не се лажеме.