Ne mi e jasno sto tolku gi napagate ponovite modeli na koli, BMW ili drugi.
Novata tehnologija nosi podobruvanje vo sekoj pogled (sem sto nemozes sam da cepkas pod hauba)
Polesno se vozat, poupravlivi, postabilni, pobezbedni, poekonomicni, pomalce zagaduvaat...
Probaj da vozis Lambogini Diablo, poveke maka od keif. Probaj da go parkiras ziv ke se prepotis.
Mozda onaka pola saat za vikend od keif.
Novite modeli i so 500 konja mozes da gi vozis za sekojdnevna normalna upotreba. A koga sakas se pretvora vo monstrum.
Servotronikot kaj mene super raboti. Zasto da se napinjam pri parkiranje. Vo vozenje si e tamam otvrdnat. Vo sport mode zategnat top.
Kako sakas taka go podesuvas.
Doplati za adaptive suspension i pojak motor, i imas dve koli vo edna.
Avtomatski dolgi svetla, funkcionira super.
Avtomatski brisaci, ne sekogas idealno. Ama ako ne ti odgovara mozes i sam da podesis.
Za sedista pa da ne zborime kakvi bile porano i kakvi ima sega. Ako nisto poveke probaj sedni vo BMW trojka F30 so sportski sedista.
Taka im e samo nazivot sportski inaku imaat fenomenlta udobnost i postavenost na teloto.
E treba da se doplati i dodatnata oprema e izgor, toa e maana ama toa e toa.
Standradniot stof na BMW e po kvalitet pod nivoto na klasata. Izleda poloso od kola duplo povtina. Te vlecat za doplata, ama toa e. Ima i negativni strani.
Za motorite tek sto da se rece, pa recisi i da nema motor sto nemoze da pomine 1/2 milion km so redovno odrzuvanje.
Koga posleden pat ste slusnale nekoj da menuva kariki na motor?
Avtomatskite menuvaci se veke tolku naprednati sto ni istrenirani trkaci nemozat da izsaltaat kako kvaliteten automatik (tuka podrazbiram razni varijanti na nemeganicki menuvaci). 8 stepeniot ZF menuvac e remek delo. Dual clutch uste podobro, go imas i toa ako imas pari.
Komandi na volan, BMW voopsto ne preteruva so kopcinja, ima tamam sto treba, zasto da ne?
Poefikasno i pobezbedno.
Razna elektronika za stabilnost za voziloto pomaga mnogu.
Mozes mnogu polezerno da uzivas vo zaden pogon. Ako si fraer mozes celosno da ja isklucis elektronska podrska pa driftaj kolku sakas. Pak dve koli vo edna.
I mnogu mnogu drugi raboti, napredok vo sekoj pogled.
E sega ke se najde i po nesto negativno, ama mislam deka preovladuva pozitivnoto.
Mene ne mi se sviga sto isfrlija V8 od M3.
Druga rabota, nemozeme da sporeduvame modeli koi se proizveduvaat vo milionski primeroci kako BMW 3ka so BMW 850ka V12 proizveden vo 1500 komada. Alpina, i tata bi sine
Pri toa, se izvinuvam nemam namera nikomu da mu kontriram. Samo moe mislenje