Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат? Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.
И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....
Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....
Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.
Електричниот погон е одличен, само сеуште нема соодветен извор на енергија. Батерии како што знаеме од се друго што користиме на батерии не е никакво решение. Ама комбнација на електричен погон со „рејнџ екстендер“ и мали батерии мислам дека моментално е решението. Ем најефтино, ем најлогично. А ќе му ставиш и едно штекерче со slowest-charger за да е плагин - колку да се рече. i3 е такво интересно решение, со мотор од Kymco 650цц што се вградува и во BMW скутерот. 34кс и еуро 6 стандард. Убавината е што ова моторче си работи во својот оптимален режим за да си ја полни батеријата, а ти си располагаш со 168кс од електромоторот што е одлично. Само да се ставеше во некое пологично возило како 3 серија или уше поубаво Опел Ампера или Хјундаи Јоник.