Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 219193 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20594
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #825 на: 20 Јануари 2020, 16:05:40 pm »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #826 на: 20 Јануари 2020, 19:52:31 pm »
CO2 е чисто математичка пресметка од потрошеното гориво.
Најчесто, дизел моторите трошат помалку гориво од бензинците, и затоа имаат помала емисија на CO2. Но, кога би трошеле исто количество гориво, (на пример и бензинецот и дизелот трошат 5л/100км), тогаш, бензинецот ќе има помалa емисија на CO2.
LPG е закон за CO2:
https://ecoscore.be/en/info/ecoscore/co2


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6942
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #827 на: 20 Јануари 2020, 21:04:25 pm »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4715
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #828 на: 21 Јануари 2020, 10:00:32 am »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #829 на: 21 Јануари 2020, 10:18:37 am »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.
Електричниот погон е одличен, само сеуште нема соодветен извор на енергија. Батерии како што знаеме од се друго што користиме на батерии не е никакво решение. Ама комбнација на електричен погон со „рејнџ екстендер“ и мали батерии мислам дека моментално е решението. Ем најефтино, ем најлогично. А ќе му ставиш и едно штекерче со slowest-charger за да е плагин - колку да се рече. i3 е такво интересно решение, со мотор од Kymco 650цц што се вградува и во BMW скутерот. 34кс и еуро 6 стандард. Убавината е што ова моторче си работи во својот оптимален режим за да си ја полни батеријата, а ти си располагаш со 168кс од електромоторот што е одлично. Само да се ставеше во некое пологично возило како 3 серија или уше поубаво Опел Ампера или Хјундаи Јоник.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6942
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #830 на: 21 Јануари 2020, 10:26:45 am »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.
Електричниот погон е одличен, само сеуште нема соодветен извор на енергија. Батерии како што знаеме од се друго што користиме на батерии не е никакво решение. Ама комбнација на електричен погон со „рејнџ екстендер“ и мали батерии мислам дека моментално е решението. Ем најефтино, ем најлогично. А ќе му ставиш и едно штекерче со slowest-charger за да е плагин - колку да се рече. i3 е такво интересно решение, со мотор од Kymco 650цц што се вградува и во BMW скутерот. 34кс и еуро 6 стандард. Убавината е што ова моторче си работи во својот оптимален режим за да си ја полни батеријата, а ти си располагаш со 168кс од електромоторот што е одлично. Само да се ставеше во некое пологично возило како 3 серија или уше поубаво Опел Ампера или Хјундаи Јоник.

Да си жив и здрав како размислуваш.  Али не, СУВ од 2 тона со 1.000кг батерии и рејнџ од 300км е Ин и у Тренду.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #831 на: 21 Јануари 2020, 10:29:19 am »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.
Електричниот погон е одличен, само сеуште нема соодветен извор на енергија. Батерии како што знаеме од се друго што користиме на батерии не е никакво решение. Ама комбнација на електричен погон со „рејнџ екстендер“ и мали батерии мислам дека моментално е решението. Ем најефтино, ем најлогично. А ќе му ставиш и едно штекерче со slowest-charger за да е плагин - колку да се рече. i3 е такво интересно решение, со мотор од Kymco 650цц што се вградува и во BMW скутерот. 34кс и еуро 6 стандард. Убавината е што ова моторче си работи во својот оптимален режим за да си ја полни батеријата, а ти си располагаш со 168кс од електромоторот што е одлично. Само да се ставеше во некое пологично возило како 3 серија или уше поубаво Опел Ампера или Хјундаи Јоник.

Да си жив и здрав како размислуваш.  Али не, СУВ од 2 тона со 1.000кг батерии и рејнџ од 300км е Ин и у Тренду.
Муабетов со Тишлауфер  го вртиме од 2013та, се знае дека тоа е решението. Ама нема пара у тоа решение. :) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,46.msg580497.html#msg580497

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6942
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #832 на: 21 Јануари 2020, 10:49:37 am »
Како и зашто се случува ова? Нели бензинците помалку загадуваат, а дизелите ги исфрлаат и забрануваат?  Уствари со новите давачки за увоз кај нас, дизелов поефтин ќе биде. ;D
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


У принцип, понов дизел има помала ЦО2 емисија од бензинец, арно ама азотните оксиди (NOx) се проблемот при согорување на дизелот.

И немањето на ДПФ кај 90% од постариве дизели. Ама па и технологија која трае 1/5 од векот од колата и кошта колку 1/2 од колата нема смисла у старт....

Не зборам само за ДПФ, кај е ЕГР, кај се дизни....

Новиве бензински модели имаат и егр и филтри за честици како и дизелите, некои мотори имаат и direct и port инјектори, па систем за шприцање текучи адитиви налик ADBlue, па 2 3 турбини, па хибриден погон, па гасење цилиндри...се покомплицирано и поскапо станува од електричен погон.
Електричниот погон е одличен, само сеуште нема соодветен извор на енергија. Батерии како што знаеме од се друго што користиме на батерии не е никакво решение. Ама комбнација на електричен погон со „рејнџ екстендер“ и мали батерии мислам дека моментално е решението. Ем најефтино, ем најлогично. А ќе му ставиш и едно штекерче со slowest-charger за да е плагин - колку да се рече. i3 е такво интересно решение, со мотор од Kymco 650цц што се вградува и во BMW скутерот. 34кс и еуро 6 стандард. Убавината е што ова моторче си работи во својот оптимален режим за да си ја полни батеријата, а ти си располагаш со 168кс од електромоторот што е одлично. Само да се ставеше во некое пологично возило како 3 серија или уше поубаво Опел Ампера или Хјундаи Јоник.

Да си жив и здрав како размислуваш.  Али не, СУВ од 2 тона со 1.000кг батерии и рејнџ од 300км е Ин и у Тренду.
Муабетов со Тишлауфер  го вртиме од 2013та, се знае дека тоа е решението. Ама нема пара у тоа решение. :) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,46.msg580497.html#msg580497
Јас си имам дизел плаг-ин хибрид, рејнџ 30 км само на батерии.


Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8546
  • Пичлеме
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #833 на: 25 Јануари 2020, 15:16:26 pm »
Дизајнерско чудо!!!



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #834 на: 25 Јануари 2020, 15:22:03 pm »
Го купил некој бе... Свашта.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8546
  • Пичлеме
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #835 на: 25 Јануари 2020, 15:24:21 pm »
Сликата лажи. Во живо уште поголемо чудо е. Јас прв пат го видов во живо, уште ме држат импресиите :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #836 на: 25 Јануари 2020, 15:41:11 pm »
Сликата лажи. Во живо уште поголемо чудо е. Јас прв пат го видов во живо, уште ме држат импресиите :)
Кажи? Не за џабе толку го исмеваат насекаде.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10893
  • 430i
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #837 на: 25 Јануари 2020, 16:27:18 pm »
се си мислам дека вака започна трендот


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #838 на: 25 Јануари 2020, 17:41:18 pm »

Не знам што бара Ауди R8 и 911 во тркава наместо RS7 и Панамера, али во секој случај браво за БМВ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #839 на: 25 Јануари 2020, 17:49:39 pm »

Не знам што бара Ауди R8 и 911 во тркава наместо RS7 и Панамера, али во секој случај браво за БМВ.
Мечкојната на 7:55 ќе се крене од торк. Најс.

Теслата #шомајка бара тука, немам појма. Колку да се протне некој глуп сув меѓу редови. Преглупа кола.