Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 228406 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #435 на: 29 Јануари 2018, 08:47:18 am »
Не е точно. Мал дел немаат и многу ги хејтаат секаде заради тоа. Барем да стават мала резервна колку да не останеш на планина у туѓа држава.

Мене многу ми пречи немање резервна гума искрено. Би ми направило разлика при купување.


Со ранфлет гума не остануваш ни на планина ни у долина, башка и да се дупне у возење ради нешто на патот побезбеден си од сите други. Е сеа скапичко е, ама си господин, не го пупиш газот да мењаш гума и да те тресне некој среде автопат додека си листа форум на мобилен.
Едвај чекаше да ги смениш ранфлетот зашто како кочија ти беше колата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #436 на: 29 Јануари 2018, 09:00:13 am »
Toa e целиот муабет. Ако не се лажам мислам дека и BMW почнаа со ранфлет, па се вратија на нормални зошто не се баш подношљиви за нормално возење. Секако можеби грешам, но не би сакал да морам да се возам стотици илјади километри на тврди гуми, наспрема да имам добро смислен потпикнат простор за една мала резервна гума. Барем јас така размислувам.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #437 на: 29 Јануари 2018, 09:12:55 am »
Колку пати во изминативе 10 (отприлика) години, додека сте патувале на подолга дестинација, ви се има дупнато гума и сте ја менувале?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #438 на: 29 Јануари 2018, 09:53:27 am »
@igor_xxxx  Ф30 е удобна лимузина. Многу удобна со обично подвозје без да ја губи нотата на “спортски“ карактеристики во свиоци, само што се осеќа повеќе габаритот и масата отколку на моделите како е36/е46. ф30 со М-подвозје вози една стегнато како е46ка со нормално подвозје, и е штелувана да се осеќа како многу помала кола.

И можеш да си порачаш ново бмв со патерица. Во кецот го убива и така малиот гепек, во 3ка е нормално.

Јас би ти препорачал да погледнеш Мече w204 фејслифт ако сакаш понова кола. Не ни мора да е нова. Јас три дена возам пред фејслифт, и се чудам самиот на себе зошто би сакал да си купам друга кола.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #439 на: 29 Јануари 2018, 16:33:20 pm »
Н
@igor_xxxx  Ф30 е удобна лимузина. Многу удобна со обично подвозје без да ја губи нотата на “спортски“ карактеристики во свиоци, само што се осеќа повеќе габаритот и масата отколку на моделите како е36/е46. ф30 со М-подвозје вози една стегнато како е46ка со нормално подвозје, и е штелувана да се осеќа како многу помала кола.

И можеш да си порачаш ново бмв со патерица. Во кецот го убива и така малиот гепек, во 3ка е нормално.

Јас би ти препорачал да погледнеш Мече w204 фејслифт ако сакаш понова кола. Не ни мора да е нова. Јас три дена возам пред фејслифт, и се чудам самиот на себе зошто би сакал да си купам друга кола.  ;D ;D

Која маса се осеќа? Скоро идентично се тешки е46 и ф30. 320d ова, 330d е 115кг потешка е46.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #440 на: 29 Јануари 2018, 16:41:27 pm »
Скоро и идентично во иста реченица не одат :)

e46 330i - Curb Weight :   1430 kg OR 3153 lbs

f30 330i - Curb Weight :   1545 kg OR 3406 lbs

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #441 на: 29 Јануари 2018, 16:42:39 pm »
Vozi gi dvete na podolg pat i ke dobies oset kako drzi i kako se nosi samata kola. Dali se navaluva, dali drzi vo svioci kako drzi vo svioci, balansot na sasijata, kako se osekja samata kola i masata pod inercija. Ne mozam da ti go dolovam so zborovi.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #442 на: 29 Јануари 2018, 16:48:47 pm »
Скоро и идентично во иста реченица не одат :)

e46 330i - Curb Weight :   1430 kg OR 3153 lbs

f30 330i - Curb Weight :   1545 kg OR 3406 lbs


мануелци

1400 е46 вс 1470 ф30 неприметно

автоматици

1540 е46 вс 1490 ф30 пак неприметно

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #443 на: 29 Јануари 2018, 16:50:06 pm »
Добро, ако мислиш дека е неприметно....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #444 на: 29 Јануари 2018, 16:50:21 pm »
Drugar mnogu citas na internet malku vozis i klecash. ;)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #445 на: 29 Јануари 2018, 16:50:45 pm »
Добри аргументи морам да ви признаам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #446 на: 29 Јануари 2018, 16:51:57 pm »
А бе баш фино ти што динамиката на шасијата и однесувањето на пат го мериш на вага. Бољи се твоиве аргументи од нашиве :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #447 на: 29 Јануари 2018, 16:53:03 pm »
Тежина на совозач не ја менува динамиката на возење, не па кога таа тежина ти е меѓу тркала. Уште не ми се верува дека ме убедувате дека потешка е46 вози подобро од полесна ф30. Со моторите со кои што сите ќе ги купат.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #448 на: 29 Јануари 2018, 16:58:15 pm »
Drugar dve e46ki gi imav so f30ka cel vikend i okolu 2k kilometri pominav. Razlicno se osekjaat na pat, razlicna stanca i balans imaat u krivini. E46 ima poveke mehanicki grip. F30 se vozi mnogu pomrzelivo i poveke prostuva vozacki greski. Za udobnost da ne pravime muabet. E46 e stegnata na rab na kocija.

A ti mi pustas linkovi i edinstven logicen zaklucok e deka mn citas malku vozis. A ako mnogu citas linkovi si koristis od dragocenoto vreme za klecanje.

I nikade ne napisav deka e46 podobro vozi. Toa e kola od drugo vreme
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #449 на: 29 Јануари 2018, 17:00:25 pm »
Види вака @DarthJe5us ... Трик квешчн за тебе (не го пишува во спесификации на интернет): мојата 166-ка  и 159-ка на папири имаат идентични тежини. Реално, би рекол на вага 159-ката дури и дека е нешто потешка - небитно. Меѓуосовинско растојание, скоро исто, траг, скоро исти, распоред на тежини напред/назад, скоро исти.. Што мислиш, во возење по кривини, по планински превои, која делува потешка и на која се осеќа масата повеќе во возење. Снагата ја тргаме на страна, за планински превои, и префрлање тежина лево-десно при забрзување и кочење - мање битно која имала 20% повеќе снага.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.