Автор Тема: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam  (Прочитано 66088 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #135 на: 11 Јануари 2014, 02:08:06 am »
За мене, само искуството е репер за да можеш да бидеш критичар.

На темава најмногу се дискутираше за дизајнот, тапацирот на кровот и слични визуелни работи. Да не треба и диплома од академија поврзана со мода и дизајн да имаме?

Не ти требаше коментаров
Кисело е грозјето, кисело, кога не можеш да го дофатиш. :)

Има многу гроздови што не можеме да ги дофатиме, па ги фалиме дека се благи. За возила од ист ценовен ранг се даваат позитивни и негативни коментари. Прашање е на вкус, искуство, стереотипи... но не сум забележал пример каде што кисело грозје била причината.


Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1728
Одг:
« Одговори #136 на: 11 Јануари 2014, 02:13:39 am »
Veruj mi, ako niso drugo, ima da se iznaebes u antarata :) aj leka nok ne mi se tipka. I no offense u postovite. Da znaes kolku ja mrazam astrata gtc poso ne veruvam deka kje ja kupam naskoro. Toa mi bese poentata, ne da te navredam.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #137 на: 11 Јануари 2014, 02:16:03 am »
Vraced..citaj i gledaj...
Subjektiven si u temava ma ne do jaja nego preku glava.

http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/adam


Fiat 500 vs Opel Adam (Top gear)

http://www.topgear.com/uk/photos/Fiat-500-v-Vauxhall-Adam-2013-03-15


The Adam, by comparison, feels much more... like a car: you perch lower, in better seats, behind a bigger wheel, with a proper footrest beside the clutch. The Adam feels a touch larger inside, a function of both its longer sunroof and, er, the fact it's a touch larger.

The Adam drives tidily, offers mountains of kit and does a fine job of appealing to those people - and by ‘those people' we mean ‘men' - who find the 500 too effeminate. Granted, they probably wouldn't spec their Adam in purple with matching leather and a white roof, but go for a less campy colour scheme, and the Vauxhall can be made more masculine than the bubblesome Fiat. It's a pity Vauxhall couldn't find any interesting powerplants for the Adam, but engineers have confirmed it'll be the first to receive GM's new three-cylinder turbo, expected to arrive in a year or so.

They've also hinted heavily that there are hotter versions on the way: the Adam shares its front subframe with the Corsa, meaning there's plenty of room in the engine bay for, say, the 1.6-litre turbo from the Corsa VXR, a unit that'll easily run towards 200bhp. An Adam with Clio RenaultSport pace? Now you're talking.

The 500, of course, has its hot Abarth versions, but even this tiny-engined TwinAir has soul in spades, and is still turning heads more than any other city car even after five years on sale. It's less rounded, less complete than the Adam, but has more... er, what's the Italian for joie de vivre?

Good night.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #138 на: 11 Јануари 2014, 02:20:22 am »
Беше убава пред фејслифтот, сега веќе не е :D. А внатре со толку копчиња не знам каде циљаат. :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #139 на: 11 Јануари 2014, 02:29:40 am »
Vraced..citaj i gledaj...
Subjektiven si u temava ma ne do jaja nego preku glava.

http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/adam

Цитат
A forthcoming 1.0-litre three-cylinder petrol should help bring the Adam driving experience up to date.

Што значи, дека не е ап-ту-дејт.

Цитат
Although the Vauxhall Adam looks quite fun and sporty, this isn't borne out when you get behind the wheel.

http://www.thefreedictionary.com/borne+out

Цитат
The testing body gave it just four out of five stars, rather than the five out of five that has become the norm for modern superminis. The car didn't exceed 90 per cent in any of the adult protection areas of the test.

4 vs. 5 ѕвезди на сите останати. Оуукееј.  ::)

Reliability не чепкаме, тоа во тестот е независно од држава во држава, поради овластените сервиси.

Цитат
MINI, Audi and Citroen all offer tax-exempt sub-100g/km models in their line-ups, but the best the Adam can manage is 118g/km.

Оууууукеееејј.  ::)

Цитат
There's no diesel engine available, as Vauxhall believes it would make the car too expensive and the typical Adam buyer doesn't want or need a diesel.

Воксал/Опел колку сака нека ВЕРУВА дека на купувачот не му треба дизел. Сите останати конкуренти нудат дизел.

P.S. Извини што толку ми требаше да го средам постот. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #140 на: 11 Јануари 2014, 02:32:46 am »
Vraced..Citaj si toa sto ti pase i ponatamu.....
Gore imas pisan review  i video review od Autoexpress plus direktna sporedba so Fiat 500...tamu obavezno zavrzi oci....pa produzi kaj sto ti odgovara.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #141 на: 11 Јануари 2014, 02:38:45 am »
Vraced..Citaj si toa sto ti pase i ponatamu.....
Gore imas pisan review  i video review od Autoexpress plus direktna sporedba so Fiat 500...tamu obavezno zavrzi oci....pa produzi kaj sto ti odgovara.

Кога стиснав „Цитирај“ а потоа „Прегледај“ за да го уредам постот, во твојот пост стоеше само она погоре.
Да, го прочитав тестот и на TopGear, твоите љубени.
Мојата реплика на тоа е следнава:

Цитат: Wikipedia
In 2007, the 50th anniversary of the Nuova 500's launch, Fiat launched another new Fiat 500.

Цитат: Wikipedia
It was launched in France, at the 2012 Paris Motor Show, with sales starting in early 2013.

6 години е истата разлика која мојата Alfa 145 ја има со првите Alfa 147, сам ќе те пуштам да споредиш разлика во технологија, квалитет на изработка, дизајн, материјали и така натаму. Најди друга пореална споредба.
TwinAir моторот можеби е нов, ама каросеријата во која го ставиле е сеуште 6 години постара.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #142 на: 11 Јануари 2014, 10:44:03 am »
Vraced..citaj i gledaj...
Subjektiven si u temava ma ne do jaja nego preku glava.

http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/adam


Fiat 500 vs Opel Adam (Top gear)

http://www.topgear.com/uk/photos/Fiat-500-v-Vauxhall-Adam-2013-03-15


The Adam, by comparison, feels much more... like a car: you perch lower, in better seats, behind a bigger wheel, with a proper footrest beside the clutch. The Adam feels a touch larger inside, a function of both its longer sunroof and, er, the fact it's a touch larger.

The Adam drives tidily, offers mountains of kit and does a fine job of appealing to those people - and by ‘those people' we mean ‘men' - who find the 500 too effeminate. Granted, they probably wouldn't spec their Adam in purple with matching leather and a white roof, but go for a less campy colour scheme, and the Vauxhall can be made more masculine than the bubblesome Fiat. It's a pity Vauxhall couldn't find any interesting powerplants for the Adam, but engineers have confirmed it'll be the first to receive GM's new three-cylinder turbo, expected to arrive in a year or so.

They've also hinted heavily that there are hotter versions on the way: the Adam shares its front subframe with the Corsa, meaning there's plenty of room in the engine bay for, say, the 1.6-litre turbo from the Corsa VXR, a unit that'll easily run towards 200bhp. An Adam with Clio RenaultSport pace? Now you're talking.

The 500, of course, has its hot Abarth versions, but even this tiny-engined TwinAir has soul in spades, and is still turning heads more than any other city car even after five years on sale. It's less rounded, less complete than the Adam, but has more... er, what's the Italian for joie de vivre?

Good night.



Штосот е што овој тип на кола, не купуваш за да патуваш долги релации па да ти биде битно да е поголема или не. Дури и да е поголема, се нијанси во прашање и повеќе е маркетиншка придобивка одколку рационална.

Овој тип на кола се купува за низ град, и за таков тип на кола е да биде практична за снаоѓање по градските гужви, лесна за паркирање, и да има некаков шмек и софистицираност.И да што помалку троши.


Фиат 500 тоа го има, пренесен е баш италијанскиот шмек (во Италија повеќето се средена фризура, дотерани, и весели.Имав ситуација во Понто Трезе (одма до Лугано), да чистач на улици е со улижана фризура на пример), пренесена е енергијата од првиот Фиат 500 (значи има и традиција со години..).

Кај Фиат 500 мене ми е баш софистицирано пренесено сето тоа, без ултра претерувања и преминување во кич, него онака со душа. Штета кај нас што застапникот го нема сконтано тој шмек па да го застапува соодветно

Кај Опел Адам нема апсолутно никаков шмек. Нема нити традиција. Мене ме подсеќа на некој дибек тотално несофистициран, без процес на развој и осознавање што е што, што добил некакви пари на некаков начин, и кога има потреба да покажува како е он посебен, и прави звездани неба по дома, амбиентално светло во три илјади нијанси, џакузи во боја... Све само не стварно софистицирано, и тотално без душа. И исклучиво за да каже дека има повеќе, во повеќе бои (оди на некаков кич квантитет а не на квалитет и шмек). Да се пофали дека предметот што го купил кошта 2 пати повеќе од другите, ама па не знае кутриот да ти објасни зашто баш тоа го купил.. Знаеш тип на луѓе што немаат никаков осет, и се палат само на "извикани брендови и да се што поскапи". Обично таквите луѓе се гласни во друштво, и се најпаметни, зборат за скапо вино (а појма немаат зашто е тоа посебно)..Исклучиво вредноста на луѓето ја ценат не по стварни квалитети, туку исклучиво материјално.. Е на ова ме подсеќа мене Опел Адам.

Не го мрзам Опел (немам ниедна марка што ја мрзам), ама еве по што е Опел посебен во сегашниве модели? По што се разликува од другите? Зашто баш да купам Опел а не нешто друго? Јас мислам дека Опел под итно треба да се пронајде себеси, и да го прави тоа искрено и со душа.

И Алфа не ја мрзам, ниту па некогаш би купил.. Ама за разлика од Опел респектирам  што имаат права софистицираност, што имаат шмек, што не се напукани со светликави чуда, и фејк небо кров, туку баш е како требал. Комшијата мој има Алфа Џулиета, во некаква многу убава црвена боја. Вчера не можев да престанам да ја гледам ради складноста на линиите, ради убавиот интериер.Целата кола има душа...

Пренесен е целиот ентузијазам во нејзе, и мене ми прави почит.

Или земи ја Мазда со новите модели. Ги почитувам бидејќи нудат стварно голем напредок во однос на конкуренцијата и во однос на претходните модели. Се потрудиле да користат нови легури, се потрудиле и направиле нови мотори што се стварно добри, а не само маркетинг.. Во исто време стварно све складно, опремата што ја нудат е стварно како треба и искористлива.. Значи имаат свој имиџ, свој сон што го следат.. Ако изанализираш што им значи SkyActive ќе видиш дека тоа баш го вградиле во своите нови модели, односно целата душа на тој сон...

Која е посебноста на Опел? Кој е нивниот сон? Која е нивната душа?  И ако Опел Антара не е прав Опел, исто Опел Астра Класик не е прав Опел, кој е тогаш правиот Опел од овие што се продаваат сега?

Мене лично само два модела од Опел ми се интересни во моментов. Опел Мерива (не би го купил покрај Honda Jazz, ама па ако е некаква понуда што не може да се одбие би го купил) и Опел Зафира (вториов е прескап).




Дарко





« Последно менување: 11 Јануари 2014, 11:10:10 am krell »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #143 на: 11 Јануари 2014, 11:11:59 am »
Коолку голема доза на субјективизам....
Сте запнале со тоа небо, па пи*ка му материна тоа може само да е предност и никако кич од причина што не мораш да го имаш ако не сакаш а можеш. Во твојата Хонда и да сакаш да го имаш НЕ можеш.

Дајте конструктивен муабет, доста е веќе инает.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #144 на: 11 Јануари 2014, 11:13:48 am »
Коолку голема доза на субјективизам....
Сте запнале со тоа небо, па пи*ка му материна тоа може само да е предност и никако кич од причина што не мораш да го имаш ако не сакаш а можеш. Во твојата Хонда и да сакаш да го имаш НЕ можеш.

Дајте конструктивен муабет, доста е веќе инает.


Ако ова погоре што постирав не ти беше конструктивна порака, не можам да ти помогнам. Покрај фејк небото појаснив прилично детално како гледам јас на нештата.. Ама ако сметаш дека не е конструктивно, а оваа твоја порака дека е конструктивна, тогаш ќе мора да поработам на разбирање што е у ствари контруктивно? Во исто време почнува да разбирам која е у ствари таргет групата на Опел со ваквите постови..

А Хонда ја сакам баш ради тоа што не можам да имам таков кич ко лажно небо.

Фирма што ми нуди Фејк кич нешта, не би можел да ја поседувам. Едноставно се кочи со моите сфаќања и карактер.


Дарко

п.с. Во Simpsons имаше една епизода, каде што Барт се чудеше сто да си стави на себе за да биде Ин. И си залепи Чешма на глава.. Дали за тебе ќе биде исто така предност ако Опел ти понуди можност  и на хауба да си стаиш Чешма пошто можда некој ќе мисли дека е тоа Ин. Мене Опел ми има имиџ на Wanna Be фирма, без точна насока и без точно да каже што у ствари сака...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #145 на: 11 Јануари 2014, 11:20:08 am »
Аха, значи зајакот лежи во твојот карактер ли? Небото е орнамент, тебе не ти се допаѓа, на некого може ќе му се допадне. Постојат и уметнички души на светот. Тоа дека е фејк и кич како што кажуваш нема никаква вредност бидејќи е чиста субјективност. Веќе горе доле се знаеме на форумов и ги знаеме меѓусебните вкусови, затоа нема потреба 10 пати да повторуваш како небото е кич. А ти тоа упорно го правиш што ме доведува до заклучок дека целта ти е инает и хејтање, бидјќи нели веќе научивме дека нејќеш шаренила по колитепа затоа нема потреба истото да се повторува по не занм кој пат веќе.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #146 на: 11 Јануари 2014, 11:24:44 am »
Аха, значи зајакот лежи во твојот карактер ли? Небото е орнамент, тебе не ти се допаѓа, на некого може ќе му се допадне. Постојат и уметнички души на светот. Тоа дека е фејк и кич како што кажуваш нема никаква вредност бидејќи е чиста субјективност. Веќе горе доле се знаеме на форумов и ги знаеме меѓусебните вкусови, затоа нема потреба 10 пати да повторуваш како небото е кич. А ти тоа упорно го правиш што ме доведува до заклучок дека целта ти е инает и хејтање, бидјќи нели веќе научивме дека нејќеш шаренила по колитепа затоа нема потреба истото да се повторува по не занм кој пат веќе.


Фаланга, ако за тебе е уметност фејк небото во Опел Адам ти си среќен човек, од причина што треба да ти биде уметност и оние бомбоњерине со слика што се продаваат по супермаркети..Уметност е далеку повеќе од Фејк Небо..

И да.. Станува збор понекогаш и за карактерот.. Сепак купуваме нешто што е компатибилно колку толку со нашите размисли, вкусови и слично.. Ако ти не купуваш работи компатибилно со твојот карактер, па можеби треба да се изнајдеш кој е твојот карактер и што стварно сакаш.. Ама видиш ова твое размислување баш ме подсеќа на имиџот на Опел.

Дарко

п.с. И фејк небото е една од нештата што се фатив.. Направив мое гледање на нештата во однос на Фиат, Алфа, Мазда... Па ваљда не пишував толку за џабе?Потруди се и разбери ми ја поентата во тоа што го пишував.. И пробај отвори го умот и размисли дека можеби Опел стварно треба да поработи на својка насока и цел...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #147 на: 11 Јануари 2014, 11:30:30 am »
Ти навистина не сакаш да сфатиш што ти кажувам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #148 на: 11 Јануари 2014, 11:40:10 am »
Но, ти во последниов пост заборави да потенцираш како опел е некомплетен и wannabe бренд. Не ја менувај сега темата. Таман се помирив со тоа.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Opel Adam 1.4 Jam
« Одговори #149 на: 11 Јануари 2014, 12:11:34 pm »
Неразбирам што им е идеата со Адамов? Ако сакале мал градски автомобил, требале и таков да го направат. Наместо како што му зачукале 1.4 мотор што троши 8.4 градска, првенствено требале да стават мотор до 1cc па да троши до 6 градска.
Едноставно количево нема со што да го привлече купувачот (милсам на Македонскиот купувач). Плус за тие пари земаш кола од типот на C1, 107, Aygo, Фиеста па и Поло ако скате, пак добиваш многу повеќе одколку што нуди количево.