Vidi..CRV..Antara...sve se toa dosadni auta, slicni edno na drugo....dizajnirani za luge koi sakaat da stignat od tocka A doctocka B na prakticen i ekonomicen nacin vo nesto sto ne e hatchback,ama ne e ni terenec..
Cudno mi e samo koga sopstvenik na takvo auto ke pocne od umetnicki aspekt da analizira nekoe auto a ne poseduva nisto slicno barem od istata kategorija.
Toa mu ide ko turbofolker po forumi da pisuva kritika za jazz kompozicija.
Ne ide brat...
Ne ide...
Немој жити бога за Jazz.Случајно сум аудиофил, и случајно собирам и слушам музика. Jazz е еден од жанровите што прилично го слушам и познавам.
За да можам да слушам Jazz на начин како сакам, ми треба возило што ќе ми ги задоволи потребите да имам можност да си тестирам опрема, за да може системот да си го Upgrade -увам и да ми звучи уште подобро. Ако ти кажам дека еден од звучниците што ги користам тежи 42 кг, и е доста голем, а само едно од појачалата е 50 кг, тоа не можам да го правам со Ауди ТТ РС или TYPE R. Додуша веќе не мкнам на тестирање опрема ко порано (пошто напраив систем што ги задоволува моите барања, па немам потреба да тестирам опрема ко во перидот дури го градев), ама сепак...
Во мојов случај ќе беше турбо фолк кич, ако купев спортска кола, а ја користам за носење на точаци, скии, појачала, или општо за долги патувања..
Во мојов случај избрав возила што се како треба за моите потреби. Ама ете и Опел има возило за некој со слични потреби како моите, па е далеку по тапа возило кантарата од моето ЦРВ.
Исто ќе беше турбо фолк ако купев кола што ради проблематичната кичма не можам да ја возам подолго од саат време, ама ете само да купам нешто што се смета дека е кола.
Дарко
P.s. CR-V не е економично, ама е поекономично од Кантара