Vraced..citaj i gledaj...
Subjektiven si u temava ma ne do jaja nego preku glava.
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/adam
Fiat 500 vs Opel Adam (Top gear)
http://www.topgear.com/uk/photos/Fiat-500-v-Vauxhall-Adam-2013-03-15
The Adam, by comparison, feels much more... like a car: you perch lower, in better seats, behind a bigger wheel, with a proper footrest beside the clutch. The Adam feels a touch larger inside, a function of both its longer sunroof and, er, the fact it's a touch larger.
The Adam drives tidily, offers mountains of kit and does a fine job of appealing to those people - and by ‘those people' we mean ‘men' - who find the 500 too effeminate. Granted, they probably wouldn't spec their Adam in purple with matching leather and a white roof, but go for a less campy colour scheme, and the Vauxhall can be made more masculine than the bubblesome Fiat. It's a pity Vauxhall couldn't find any interesting powerplants for the Adam, but engineers have confirmed it'll be the first to receive GM's new three-cylinder turbo, expected to arrive in a year or so.
They've also hinted heavily that there are hotter versions on the way: the Adam shares its front subframe with the Corsa, meaning there's plenty of room in the engine bay for, say, the 1.6-litre turbo from the Corsa VXR, a unit that'll easily run towards 200bhp. An Adam with Clio RenaultSport pace? Now you're talking.
The 500, of course, has its hot Abarth versions, but even this tiny-engined TwinAir has soul in spades, and is still turning heads more than any other city car even after five years on sale. It's less rounded, less complete than the Adam, but has more... er, what's the Italian for joie de vivre?
Good night.
Штосот е што овој тип на кола, не купуваш за да патуваш долги релации па да ти биде битно да е поголема или не. Дури и да е поголема, се нијанси во прашање и повеќе е маркетиншка придобивка одколку рационална.
Овој тип на кола се купува за низ град, и за таков тип на кола е да биде практична за снаоѓање по градските гужви, лесна за паркирање, и да има некаков шмек и софистицираност.И да што помалку троши.
Фиат 500 тоа го има, пренесен е баш италијанскиот шмек (во Италија повеќето се средена фризура, дотерани, и весели.Имав ситуација во Понто Трезе (одма до Лугано), да чистач на улици е со улижана фризура на пример), пренесена е енергијата од првиот Фиат 500 (значи има и традиција со години..).
Кај Фиат 500 мене ми е баш софистицирано пренесено сето тоа, без ултра претерувања и преминување во кич, него онака со душа. Штета кај нас што застапникот го нема сконтано тој шмек па да го застапува соодветно
Кај Опел Адам нема апсолутно никаков шмек. Нема нити традиција. Мене ме подсеќа на некој дибек тотално несофистициран, без процес на развој и осознавање што е што, што добил некакви пари на некаков начин, и кога има потреба да покажува како е он посебен, и прави звездани неба по дома, амбиентално светло во три илјади нијанси, џакузи во боја... Све само не стварно софистицирано, и тотално без душа. И исклучиво за да каже дека има повеќе, во повеќе бои (оди на некаков кич квантитет а не на квалитет и шмек). Да се пофали дека предметот што го купил кошта 2 пати повеќе од другите, ама па не знае кутриот да ти објасни зашто баш тоа го купил.. Знаеш тип на луѓе што немаат никаков осет, и се палат само на "извикани брендови и да се што поскапи". Обично таквите луѓе се гласни во друштво, и се најпаметни, зборат за скапо вино (а појма немаат зашто е тоа посебно)..Исклучиво вредноста на луѓето ја ценат не по стварни квалитети, туку исклучиво материјално.. Е на ова ме подсеќа мене Опел Адам.
Не го мрзам Опел (немам ниедна марка што ја мрзам), ама еве по што е Опел посебен во сегашниве модели? По што се разликува од другите? Зашто баш да купам Опел а не нешто друго? Јас мислам дека Опел под итно треба да се пронајде себеси, и да го прави тоа искрено и со душа.
И Алфа не ја мрзам, ниту па некогаш би купил.. Ама за разлика од Опел респектирам што имаат права софистицираност, што имаат шмек, што не се напукани со светликави чуда, и фејк небо кров, туку баш е како требал. Комшијата мој има Алфа Џулиета, во некаква многу убава црвена боја. Вчера не можев да престанам да ја гледам ради складноста на линиите, ради убавиот интериер.Целата кола има душа...
Пренесен е целиот ентузијазам во нејзе, и мене ми прави почит.
Или земи ја Мазда со новите модели. Ги почитувам бидејќи нудат стварно голем напредок во однос на конкуренцијата и во однос на претходните модели. Се потрудиле да користат нови легури, се потрудиле и направиле нови мотори што се стварно добри, а не само маркетинг.. Во исто време стварно све складно, опремата што ја нудат е стварно како треба и искористлива.. Значи имаат свој имиџ, свој сон што го следат.. Ако изанализираш што им значи SkyActive ќе видиш дека тоа баш го вградиле во своите нови модели, односно целата душа на тој сон...
Која е посебноста на Опел? Кој е нивниот сон? Која е нивната душа? И ако Опел Антара не е прав Опел, исто Опел Астра Класик не е прав Опел, кој е тогаш правиот Опел од овие што се продаваат сега?
Мене лично само два модела од Опел ми се интересни во моментов. Опел Мерива (не би го купил покрај Honda Jazz, ама па ако е некаква понуда што не може да се одбие би го купил) и Опел Зафира (вториов е прескап).
Дарко