Автор Тема: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6  (Прочитано 16568 пати)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« на: 06 Јануари 2014, 22:27:07 pm »
Вака дечки, ми треба мислење за следните модели на Ауди. Татко ми е загреан да зема Ауди, половно. Се двоуми меѓу А4 2.0тди најверојатно, а има и понуда А6 3.0тди кватро 2006год... А4-ка ако е, ќе биде B8, а ако е A6, ќе биде C6.

Знам дека се различни класи нели, ќе бидат и различно годиште, ама онака ме интересира, маани предности. Моторот обавезно ќе биде турбо дизел, тоа барем се знае ;D :D 
Искуства (ваши или на ваши блиски) ? Саше_91 ? :)


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #1 на: 06 Јануари 2014, 22:33:37 pm »
Саше пред да ти каже, јас ќе ти кажам дека А4 со тој мотор имаат познат проблем со двомасниот замаец - фабричка маана.
Лично, иако за слична/иста цена А6 изгледа како примамлива понуда, јас сепак би одел на А4 заради „поефтино“ одржување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #2 на: 06 Јануари 2014, 22:37:57 pm »
А која година е А4? И како се со километража?

Јас би отишол на B8 во случајов, како поново и потрајно возило кое има простор да се подобрува низ годините. Поефтино за одржување и помала потрошувачка. Да, А4.

Декра го води како многу нерасипливо возило А4 http://www.gebrauchtwagenreport.com/index.php?id=14&no_cache=1&L=1

А6 од друга страна е само просечно во тој поглед. http://www.gebrauchtwagenreport.com/index.php?id=14&no_cache=1&L=1

Кај А4 може да тресе куплунгот, да пробаш дали лесно влегува во првите 3 брзини и никаде не запиња и DMF.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #3 на: 06 Јануари 2014, 22:41:44 pm »
Дени, за А4 нема конкретна понуда, ама 2008 па нагоре, нели тогаш е B8...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #4 на: 06 Јануари 2014, 22:41:58 pm »
Готово, решивме. А4.

Несериозен офтопик: „Спенсер сељак у Ауди!“ ќе биде напишано на колата доколку не даеш круг.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #5 на: 06 Јануари 2014, 22:43:19 pm »
Брачед, седи, 2+. Од едната А4ка на Саше заклучи дека е фабричка маана? You know better than that.

Значи, „фабричка маана.“ Шије ми га џура, можда ќе се појави као проблем, можда не. Има милиони коли што се возат со истиот тој двомасен замаец по патиштата без никаков проблем.

Буџетирајте најмалку уште ~1500 евра за топтан средување на колите, без разлика за која ќе се одлучите. Тука вбројувам DMF, редовен сервис, каиши, затегачи, дрн-дрн. Кај А6-ката би бил поскап од кај А4-ката, секако, но прифатливо поскап.

Редовен сервис за А4-ката (уље, филтри) кошта ~8500 денари во Порше, односно околу 4000-4500 денари ако сами си ги набавите работите и си го терате сервисот кај доверлив мајстор. Сервисот со каиши и затегачи кошта околу 600 евра во Порше, односно околу 300 евра кај Митревски или друг доверлив мајстор. За А6-ката не би знаел, но сигурно е значително поскап пошто е V6 vs I4. Дупло повеќе каиши, итн.

Е сеа.. Д моумент оф труф - све се сведуе на глобалната состојба на конкретните коли. И двете нека ги видат во овластен сервис, и двете нека ги види мајстор што му верувате. Повозете, пробајте. Јас би идел на таа што е во подобра состојба. Се испоувезоа МНОГУ А4ки и А6ки, и многу од нив се фантастичен крш.

Edit:

A4 2.0 TDI: http://www.weltauto.mk/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=1170
A6 3.0 TDI: http://www.weltauto.mk/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=1267

Тие цени сигурно би оделе надоле. Од друга страна, колите со гаранција се купени во Македонија (импортерите не земаат увезени коли старо за ново) и би требало да се во добра состојба.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #6 на: 06 Јануари 2014, 22:49:08 pm »
Јасно. Битно ми беше да не има некои забелешки како ПД пумпа кај пасат или не знам што, нешто такво, ме разбирате што сакам да кажам.

А6ката е од познаник неувезена, А4ка ако се бира никако увезена... или од банка некоја земена или прв сопственик од Порше или слично.

п.с. црвената А4-ка ми ја покажа и татко ми, му фатила окце (вака на слики, не е проверена на лице место) :D  

А ако се иде на А6, 2006/2007... другите се премногу скапи :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #7 на: 06 Јануари 2014, 22:50:25 pm »
Јасно. Битно ми беше да не има некои забелешки како ПД пумпа кај пасат или не знам што, нешто такво, ме разбирате што сакам да кажам.

А6ката е од познаник неувезена, А4ка ако се бира никако увезена... или од банка некоја земена или прв сопственик од Порше или слично.
Ова многу менува.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #8 на: 06 Јануари 2014, 22:56:00 pm »
Брачед, седи, 2+. Од едната А4ка на Саше заклучи дека е фабричка маана? You know better than that.

Значи, „фабричка маана.“ Шије ми га џура, можда ќе се појави као проблем, можда не. Има милиони коли што се возат со истиот тој двомасен замаец по патиштата без никаков проблем.

http://www.audi-sport.net/vb/audi-s4-a4-a4-cab-b8-chassis/141656-audi-b8-dual-mass-f-wheel-issues.html
http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/158324-possible-dmf-failure.html

Моја грешка беше што не напишав да се обрне внимание, туку го категоризирав како „фабричка маана“, иако линковите погоре делумно го поддржуваат моето мислење.
Сепак, добра вест е што Sachs произведува унапредена верзија од DMF за тие мотори која ги елиминира проблемите кои може да настанат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5659
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #10 на: 07 Јануари 2014, 00:32:30 am »
I jas sum slusnal od patalec za A4kata i "problemot" so zamaecot, other than that kolata e son.

6kata od druga strana e klasa sama za sebe i bi mu legnala na tatko ti poveke, ali taa godina, minimum 150 000km, i toa ako najdete, se ostanato ke bide 220k+.

Jas da sum kako tebe, ke pushiram za 4ka zasto tebe poveke ke te lici vo nejze :D
Koga ke bide na pat pogodi koj ke ja vozi?

A4kata za ovoj model, za nekoja godina ke stane konfekcija vo MKD, samo gledajte, neka gi iznavozat nadvor uste nekoj kilometar, i site ke zavrsat tuka, kako Golf 4, sto e loso za personalizacija, ali pa pozitivno zasto ke ima delovi za odrzuvanje ako ne ti smeta predhodniot fakt.

Za da se razlikuvas malce se zema A4 ka Avant.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Re: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #11 на: 07 Јануари 2014, 00:35:09 am »
Моментално сум од тел па нема да можам многу опширно. Во глобала голем дел од А4 ките имаат проблем со замајците. Запознаен сум досега со истиот проблем кај 3 мој познаници со вакви коли. Истиот е делумно одстранет во моделите од 2010год но не целосно. Проблемот обично се решава во гаранција, но нашите сељаци од Порше при замена на замаецот пишуваат дека ламелата е здрава и истиот проблем се повторува во круг зошто не менуваат цел сет туку само замаец. Истото јас го дознав кога имав 90ккм на колата.  Надвор од гаранција е околу 1000евра со одлични делови(Sachs) и работна рака.

Друго колата си е супер :) Има исклучително добра изолација и воопшто не се осеќаат брзините до 180км/ч а и над тоа не е ништо претерано и неиздржливо. Потрошувачка во просек ми е 7.0л на 100км но може да оди надоле во зависност од стилот на возење на татко ти. Резервоарот е скоро 70л и има одлична автономија. Доста подвижна и агилна е со оглед на големината на колата. Супер е за подолги километражи и воопшто не замара, исто така и исклучително стабилна на големи брзини. Воланот гледај да е со Сервотроник, односно да се менува тежината и потребните вртења од крај до крај. Во зависност од брзината низ град се врти и со 1 прст а потребни се само 2 или 2.5 круга од крај до крај, на отворено е доста потврд и потребни се повеќе вртежи, презадоволен сум од оваа опција, треба да е стандардна, а не е.

Моторот е одличен, и би рекол најдобриот елемент од возилото. Изгледа и низ вожња се чини појак од декларираните 143кс, повлекува од сите обртаи и речиси и да нема турбо дупка. Сум се пробал неколку пати со 318д 143кс и се чини како или аудито да е со 10-15кс повеќе или БМЊ то со помалце. Не троши уље, не тресе. Звукот на дизел е минимално изразен единствено наутро во првите 2-3км. Не троши уље воопшто.  Мењачот е исто така одличен, малку е потврд одколу оној на 2.0 ТДИ кој се вградува во ВЊ но со тек на време се навикнуваш и дури чудно ми е сега кога е толку мек мењачот. За кумплугот, замаецот и останато околу тоа нема да зборувам зошто знаеш како е.

Озвучувањето зависи какво ќе ви се погоди во моделот, но од "Concert" нагоре се е супер. Кај мене има појачало и 10-12 звучници, вклучително и вуфер така да од тоа сум задоволен, едино планирам да ги менувам задните звучници во вратите, многу слаби се некако. Простор има напред супер, назад е доволно за возрасни до 185 но е помало од Пасат. Седиштата се исто доста удобни и големи, особено спрема конкурентните, ако начекаш модел со спортски седишта не се мисли, уште подобри се. Сервис редовен е 10-11.000 во Порше, во сопствена режија над 6000 не верувам да е но немам правено досега сам. Дисковите одприлика предните траат 60ккм, задните 80ккм, кога сме кај кочниците исто така има и исклучително силни кочници кој е скоро невозможно да се прегреат, јас до сега не сум успеал а сум се трудел :) Светлата се одлични и навистина се помеѓу најдобрите ксенони што сум ги видел.Што те интересира друго слободно прашај.

Дали би ја купил уште еднаш НЕ, и тоа само и само заради сервисот на Порше.
« Последно менување: 07 Јануари 2014, 01:28:04 am Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #12 на: 07 Јануари 2014, 04:31:55 am »
кога ќе ја пробаш а6ка со 3.0тди нема да ти се седнува во а4ката а па ако е кватро ќе ја купиш моментално

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #13 на: 07 Јануари 2014, 09:57:18 am »
кога ќе ја пробаш а6ка со 3.0тди нема да ти се седнува во а4ката а па ако е кватро ќе ја купиш моментално

Ја продаде еден мој роднина 2007 за 9000 ЕУР колата беше чудо. 230 коња плус кватро. Тоа е колата.
Единствено подобра е мазда 6 од јапонците (со 2.0 и 2.2 дизељ) само зашто моторот јаде секакво гориво.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Audi A4 B8 vs Audi A6 C6
« Одговори #14 на: 07 Јануари 2014, 11:00:40 am »
@смичка кватро е и две различни димензии се колите, во право си
@Бугар не си здрав!