иаме напредок

ваљда
наместо кревање на 5цм на редукторот го кренав само 3цм. со тоа добив простор во шасијата за да помине карданската.. можеби едно ќоше ќе го сецнам но генерално проаѓа. со тоа ќе иам модификација на шалтерот.. некаква но тоа тек откога ќе направам држачи..
ова е многу боље од вчера

еве како седи моторот сега.

значи сега моторот е малку напрчен нагоре.. цел сосе мењач и редуктор.. сега седи на 87 степени а не на 90.. ваљда и малку ке клекне коа ќе се пренесе тежината.. уствари сигурно ќе клекне така да можда ќе се среди а можда и не..
еве како седи карданската

и можда малце да се сецне но ништо во споредба од тоа што вчера го мислев..

еве ја луфтата
значи до сега еден проблем мање..
одиме даље..
предниот диференцијал и картерот се друга прича..

ќе го исечам и стариот картер каде што има некоја облина од диференцијалот и ќе го заварам на овој картер...
се надевам мрки ќе се ослободи и ќе ми помогне со ова.
не е баш голем просторов.. а ќе треба и држачи за диференцијалот да се прават но не се страшни..
така да ова не е проблем но е загатка.. башка е заебанција како ќе се измери..
и последниот проблем се овие крстачиве односно осовинчето што пренесува снага на предниот диф.
аголот нивен е зголемен затоа што е спуштен диференцијалот за да го собере под мотор.. .

но се вртат функционираат не фаќаат нигде..
веројатно ќе иам зголемено абење и ќе треба поредовно да се мењаат.. но тие вртат само во 4x4 мод..
и таке...