само делот од грана треба да го затне,за резерварот дека е од фабрички мотор со карбуратор си има друго решение
сега открив дека и кај нас има пост за овој проблем... имам мака со старата Фиеста од 1996, мултипоинт со евап систем... од поодамна приметував понекогаш кога ќе го отклучувам капачето дека прави ПуФФ, а понекогаш, поретко, и при стартување да се осети мирис на бензин во кабина... Инаку уште кога ја купив колата беше отворен лимот под задното седиште, се гледа пумпата; јас го покрив со гума, а сега и го залепив со јак селотејп.
Исто така ОТКРИВ зошто ми прау звук на капачето, вентилот кај што пумпаџијата го бутка пиштолот не држи, па сега капачката држи... Купив на бензинска пластична капачка и со неа имампомалце смрдеа на бензин во кабина, но има смрдеа од кај капачката..
Не ми е јасно зошто бензинот толку испарува, не само при возење туку и на паркирано возила
Како порано кога имавме обиучни капачки со дупка немаше толку проблеми ??
Размислувам ДА ГО исфрлам ЦЕЛИОТ ЕВАП систе, да затнам на Резервоар а ина усисна грана а да го дупнам капачето со клуч или да користам пластичното од бензинска
еве го системот кај мене :
инаку да ги сменам сите елементи од Евап системот ќе ме кошта поскапо од колата на сстаро што вреди...