Гласање

На колку вртежи обично менувате брзина во секојдневното, вообичаено возење?

1500-2000
10 (11.9%)
2000-2500
34 (40.5%)
2500-3000
23 (27.4%)
3500-4000
8 (9.5%)
4000-5000
9 (10.7%)

Вкупно гласови: 84

Гласањето е затворено: 15 Јануари 2014, 08:02:27 am

Автор Тема: Вашиот стил на менување брзини  (Прочитано 34948 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #180 на: 27 Април 2014, 11:31:26 am »

Ние зборуваме за потполно друга работа. Ама кој му е*е матер на потребното време да се заврши некоја работа.. Ако треба 100 километри нека се возат 4 дена. Битно е да потроши помалку. Бугар 2: The Resurrection.


40KW e работата и е иста.

Не се менува.

Автопат 140кмч 6та, вс 5та. Во истата кола.


Ај вака: Автопат 40кмч 6-та вс 5-та?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #181 на: 27 Април 2014, 11:34:09 am »
Нр го прашувај такво прашање, тоа само Саурусот може.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #182 на: 27 Април 2014, 11:34:59 am »

Ние зборуваме за потполно друга работа. Ама кој му е*е матер на потребното време да се заврши некоја работа.. Ако треба 100 километри нека се возат 4 дена. Битно е да потроши помалку. Бугар 2: The Resurrection.


40KW e работата и е иста.

Не се менува.

Автопат 140кмч 6та, вс 5та. Во истата кола.


Ај вака: Автопат 40кмч 6-та вс 5-та?
Затвор.

Ајде... Колку вртежи ќе се во прашање? 1100 vs 1200?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #183 на: 27 Април 2014, 11:37:55 am »
добро де, ајде 4та вс 6та. дали со 6-та ќе потроши помалку гориво? Ама на мали брзини. Каде навистина може да се покаже неефикасноста на хај геаринг.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #184 на: 27 Април 2014, 11:50:10 am »
добро де, ајде 4та вс 6та. дали со 6-та ќе потроши помалку гориво? Ама на мали брзини. Каде навистина може да се покаже неефикасноста на хај геаринг.

Дали е можно да оди 40 во шеста? (сети се дека реков дека потрошувачката е најмала при најниските можни вртежи) Ако е можно - во шеста ќе потроши помалце. Секој поединечен циклус е помалку ефикасен, но има помалку циклуси на број.

Seen it million times. Што мислиш, што правев по цел ден кога го купив OBD2 адаптерот? :-)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #185 на: 27 Април 2014, 11:51:02 am »
Можам да претпоставам, си потрошил куп гориво за да видиш кога најмалце ти троши :D :D :D BTW, има возила кои одат и во 6-та 40км/ч, а вртежите се меѓу iddle и rev limit.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #186 на: 27 Април 2014, 11:59:43 am »
Можам да претпоставам, си потрошил куп гориво за да видиш кога најмалце ти троши :D :D :D

Да  :)

BTW, има возила кои одат и во 6-та 40км/ч

Да. Све ми се чини дека и мојата може, ама не сум сигурен. Ќе проверам и ќе рапортирам.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #187 на: 27 Април 2014, 12:01:05 pm »
пробај на угорница.  на рамно ке иде твојата сигурен сум.. пробај на угорница, макар и блага. дали ке оди без да тресе и дали ке забрзувамакар и малце...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #188 на: 27 Април 2014, 12:04:51 pm »
Ќе тресе, не е шестак.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #189 на: 27 Април 2014, 12:08:19 pm »
пробај на угорница.  на рамно ке иде твојата сигурен сум.. пробај на угорница, макар и блага. дали ке оди без да тресе и дали ке забрзувамакар и малце...

ОК, но ова нема врска со темата за која дискутираме.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #190 на: 27 Април 2014, 12:25:09 pm »
Филип, за да го покажеме мојот пример во пракса потребен ни е таков мотор и менувач кој е наместен да ги покаже разликите кои не се многу големи во тој опсег (макс 10%).

Твојот мотор е поблизу до овој и кај него многу е тешко да се улови тој момент.

Volkswagen Jetta TDI 1.9L ALH 1999.5-2003


Цитат
Each curve represents a constant horsepower developed by the engine. If you are driving on a given road with a constant grade, speed, and ambient conditions, regardless of which gear you are in, it requires roughly the same amount of power to overcome aerodynamic drag, rolling resistance and driveline losses. Therefore, regardless of what gear you're in, you're riding anywhere along the same blue curve; exactly where you sit on that blue curve being only dependent on the gear you're in and therefore the RPM at which the engine is turning over.

In the case of the TDI BSFC chart, if I take the example of operating on a certain speed such that the power is 20 HP, the lowest BSFC occurs when running at the gear that corresponds to about 1250 RPM. If I run at either a higher- or lower RPM from this point, my BSFC will increase. This is about the only point in the entire engine map where it would be disadvantageous to operate at an even higher gear if one were available (lower RPM) because of the worsening BSFC. Almost everywhere else, the lowest BSFC is achieved at the lowest possible RPM at a given power.

Доколку имаше нешто вакво, ќе си добиел многу поинакви резултати при мерењата.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #191 на: 27 Април 2014, 12:43:50 pm »
ОТ: Васил супер се графициве многу компоненти од механикава и дадоа тродимензионална презентација. Не сум ги сретнал (не дека сум ги барал) наоколу по популистичкиве извори.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #192 на: 27 Април 2014, 13:02:19 pm »
Доколку имаше нешто вакво, ќе си добиел многу поинакви резултати при мерењата.

Дали на Астра 1.4 може да се креира сценарио при кое при една иста брзина на движење потрошувачката ќе биде помала на повеќе вртежи отколку на помалце? Велам „Астра 1.4“ бидејќи таа кола ми е достапна за тестирање.

Имам впечаток дека цело време ги игнорирате интристичните загуби во моторот. Доколку моторот беше 100% ефикасна топлинска машина, тогаш ќе потпишев се што кажавте до сега.

Prove me wrong please, обожавам кога некој експериментално ќе ми докаже дека не сум во право - тоа значи дека сум научил нешто и дека денес знам повеќе од вчера.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #193 на: 27 Април 2014, 13:16:26 pm »
Јас не сум во можност да тестирам. Тие што биле во можност ги направиле тие графици со резултатите кои ги добиле.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вашиот стил на менување брзини
« Одговори #194 на: 27 Април 2014, 13:36:06 pm »
Јас не сум во можност да тестирам. Тие што биле во можност ги направиле тие графици со резултатите кои ги добиле.

Не ти ни викам ти да тестираш. Ти викам да смислиш сценарио кое ЈАС ќе го тестирам.

Бива со астра 1.4 бензинец?

Само кажи брзина и степен на пренос при кој потрошувачката е помала отколку во повисок степен на пренос и помали вртежи. Другото ќе го направам јас.

По не-знам-кој-пат: не се сомневам во точноста на графиците. Се сомневам во нивното автентично толкување.