Автор Тема: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution  (Прочитано 24480 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #90 на: 17 Ноември 2013, 18:39:23 pm »
Си ја пратам темава. :) I like this car very much.


Забелешките се на место на кого му е тоа битно. Позади стварно има релативно помалку простор (барем споредено со Honda CR-V). Мада споредбата со Xara Picasso некако ми се споредба со друг тип на возило.

Ама па толку е добро направена Мазда -ва да немаат други забелешки :) Мене лично не би ми сметало потесниот простор позади и тоа што нема масички на седиштата, и што е пластиката малку крута.


Дарко

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #91 на: 17 Ноември 2013, 18:41:53 pm »
мене искрено тоа со пластиката мааааалку ме сеќира, доколку е вистина (не сум стиснал со показалец)

нова од салон колава 10000% сум сигурен дека е фан-та-зи-ја.

ама после 100к км или неколку години? ако почне да крцка унутра - тури му к*от

велам „мааалку“ затоа што тоа што е тврда не е гаранција дека ќе се раскрцка. да речеме дека само се зголемени шансите.

кога го зимав кокошарникот се опрчив неколку бона плус за повисокото ниво на опрема САМО затоа што е целото меко унутра. заради ништо друго. сензори за дожд? автоматски фарови? греачи на ретровизори? ништо од тоа не ме занимаше. само мекото унутра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #92 на: 17 Ноември 2013, 18:43:10 pm »
Си ја пратам темава. :) I like this car very much.


Забелешките се на место на кого му е тоа битно. Позади стварно има релативно помалку простор (барем споредено со Honda CR-V). Мада споредбата со Xara Picasso некако ми се споредба со друг тип на возило.

Ама па толку е добро направена Мазда -ва да немаат други забелешки :) Мене лично не би ми сметало потесниот простор позади и тоа што нема масички на седиштата, и што е пластиката малку крута.


Дарко
Мислам ајде...

А дека пластиките биле крути? Мојот показалец (прст на раката) пропадна 1цм (10мм) во шалт таблата. Толку од муабетот за „тврдите пластики“.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #93 на: 17 Ноември 2013, 18:45:04 pm »
Јас мислам дека од пред 10 години крцкања на пластики се минато? Може други работи да крцкаат, ама шалт табла и панели на врати, одамна не сум видел да крцкаат во современо возило.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #94 на: 17 Ноември 2013, 18:45:47 pm »
мене искрено тоа со пластиката мааааалку ме сеќира

нова од салон колава 10000% сум сигурен дека е фан-та-зи-ја.

ама после 100к км или неколку години? ако почне да крцка унутра - тури му к*от


Нема да крцка.. Пластиката е прилично квалитетна. Само што не губеле време да праат шминка. Поквалитетно делува од таа во Qashqai, Mitsubishi , Honda...

Инаку да направиш функционално и практично возило, што е подигнато и има погон на сите тркала, плус вози ко спортско ауто е стварно за респект. Малата потрошувачка е бонус. Инаку кај Mazda -ва не можам да кажам кој мотор е подобар избор. И Дизелот и бензинецот возат одлично.. Бензинецот те тера да се тркаш со сите, со Дизелот возиш посмирено.

Дарко


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #95 на: 17 Ноември 2013, 18:51:02 pm »
Јас мислам дека од пред 10 години крцкања на пластики се минато? Може други работи да крцкаат, ама шалт табла и панели на врати, одамна не сум видел да крцкаат во современо возило.


На Шкода Јети му крцкаа украсните прстени на брзинометарот :) Не страшно ама крцкаа..

Исто мојата знае да закрцка некаде од лево :) на одредена температура надвор. Ништо страшно ама има некакво мало крцкање понекогаш :)


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #96 на: 17 Ноември 2013, 18:58:14 pm »
И на брат ми џам новата астра разви 2-3 крцкања на пластика унутра, дур уште мирисаше на ново. немаше ни 1000 км. Ма какви 1000км, недела дена дали имаше после подигањето од салон.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #97 на: 17 Ноември 2013, 23:37:36 pm »
Тоа е опел. ;D

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #98 на: 18 Ноември 2013, 14:43:23 pm »
И на брат ми џам новата астра разви 2-3 крцкања на пластика унутра, дур уште мирисаше на ново. немаше ни 1000 км. Ма какви 1000км, недела дена дали имаше после подигањето од салон.

Тоа е опел. ;D

Што ти значи ова “Тоа е Опел“.
Искрено баш дека е Опел ме чуди што почнал да крцка.
Три Опели ми поминаа низ раце, два со преку 200.000 и еден со ~145.000, ниеден не крцкаше ама ич, можеби некогаш малку кога сум ги пентарел на места каде што освен со Лада Нива со се друго би било греота да се вози.

За разлика од нив во Аурис со 26.000 км имаш симфонија од крцкања, шалтабла, возачко стакло кога е подотворено, од кај појасите и централната конзола, задната даска итн... (дел средив колку толку http://forum.carclub.mk/index.php/topic,8720.0.html)

Едвај го чекам моментот кога пак ќе возам Опел.

Ве молам, ако немате никакво искуство или пак имате искуство со вкупно 20 поминати километри во Опел кој што е помалку одржуван од коњска кола, не правете споредби.



Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #99 на: 18 Ноември 2013, 14:47:52 pm »
За новата Астра не сум приметил, ама у неколку наврати е посочен моментот на крцкање на стварите во ентериерот на Инсигнијата, и од мене, и од класниот.

Кај мене тоа беше голем и неприфатлив минус, и го гледав како штета... Штета што многу малку фалело да направат возило неприкосновено во својата класа.

Знам дека таа критика е неприфатлива за „слепите“ заљубеници во брендот, ама што е, тука е.

П.С. Моето искуство потекнува од тестирањето на првата Опел Инсигнија што ја донесоа кај нас, пред неколку години. Не знам дали во меѓувреме е посветено поголемо внимание за отстранување на крцкањето.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 4×4 Revolution
« Одговори #100 на: 18 Ноември 2013, 15:12:02 pm »
Krckanjeto voglavnom se pojavuva kaj novi koli, dodeka legne se na svoe mesto. kaj kola so 200 000 nema so da krcka, dokrckalo !