Автор Тема: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?  (Прочитано 220129 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30258
    • CARclub.mk
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #180 на: 12 Август 2015, 10:05:48 am »
Бидејќи возам многу низ град, работа која што повторно и повторно ја приметувам - конкретно за проаѓање на црвено на семафор - многу повеќе (во рамките на десетици пати повеќе) непочитување на црвен семафор има од страна на моторџии, велосипедисти и пешаци (и тоа генерално пензионери), отколку од автомобили.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17844
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #181 на: 12 Август 2015, 10:22:35 am »
Тоа е нормално. А според тебе, кој е поопасен ако помине на црвено?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг:
« Одговори #182 на: 12 Август 2015, 10:24:54 am »
Исто се опасни сите. Нема поопасен. Ако помине пешак на црвено и го удри кола ќе загине веројатно. Ако помине кола на црвено и удри пешак пак исто.

Смртта и повредите не зависат од светлото.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17844
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #183 на: 12 Август 2015, 10:34:48 am »
Ако помине кола на црвено и удри во друга кола ќе утепа двајца и други двајца ќе ги остави доживотни инвалиди.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30258
    • CARclub.mk
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #184 на: 12 Август 2015, 10:40:31 am »
Пред 2-3 дена, возам по Партизанска од Влае накај Центар. Дечко на точак пројде на црвено на семафорот после мостот Обединети Нации, и после тоа на црвено на секој семафор до Универзална. Намерно возев многу полека за да го следам. Не ни успоруваше на семафорите, него едноставно си пројде.

За пензионери на новите семафори (кај Хотел Карпош, Броз Кафе, итн) да не праам муабет... Не ни погледнуваат лево-десно.

Моторџии генерално под-успоруваат кога ќе стигнат до семафор, погледнуваат лево-десно и проаѓаат. Меѓу нив ги бројам и оние на скутерчиња, што ми се особено суицидни.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #185 на: 12 Август 2015, 10:45:54 am »
суицидни

;D ;D ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17844
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #186 на: 12 Август 2015, 11:12:45 am »
И пак не ми кажа кој според тебе е поопасен при поминување на црвено. Да си донесам заклучок или...?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #187 на: 12 Август 2015, 11:19:11 am »
Најопасен е шлеперот. Најизложени се пешаците, па велосипедистите со и без мотор. Сите поминуваат на црвено, тоа мора да се искорени.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #188 на: 12 Август 2015, 11:26:37 am »
И јас не го разбирам прашањево кој е поопасен?? По ок е ако пројде точак, а помалце ок е ако пројде кола?

Што е битно кој е помалку или повеќе опасен, сите се опасни и се согласувам дека поминувањето на црвено мора да се искорени. Почна да станува нормално кај нас.

Порано се знаеше, со кола на црвено поминуваа пијани навечер и ептен ретко некоја будала преку ден. И тоа зборам за поминување длабоко на црвено, не фаќање на семафор па да закасни. Туку апла црвено, си подкочува или не и си проаѓа.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Dando

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #189 на: 12 Август 2015, 11:33:12 am »
ne sum ja ni procitel cela tema ama od mene najednostavno resenie se kruzni tekovi I nitu eden semofor, pokraj blokiranjeto na ulicite od plavo uniformiranite lica posto bratucetka mu na zamenik portparolot na fondot za zdravstvo imala zakazano kaj DADAR manikir. Fala

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #190 на: 12 Август 2015, 11:38:31 am »
Концизно срочено.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44569
  • Il Moderatore
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #191 на: 12 Август 2015, 12:30:06 pm »
Само ауто-казни. Со селфи од прекршокот и на домашна адреса со блокирање трансакциска додека не се плати.
Да, ќе останат некој помал број што ќе има кој да им удри фотошоп на селфито и да се извлечат, ама поголемиот број вакви престапници ќе се откажат после 3-4 поминувања кои ќе ги репнат по џеб.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30258
    • CARclub.mk
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #192 на: 12 Август 2015, 13:18:13 pm »
И јас не го разбирам прашањево кој е поопасен?? По ок е ако пројде точак, а помалце ок е ако пројде кола?

Ајде де.. „Не е битно што ја проаѓам на црвено, ама ти што проаѓаш на црвено...“

Што е битно кој е помалку или повеќе опасен, сите се опасни и се согласувам дека поминувањето на црвено мора да се искорени. Почна да станува нормално кај нас.

Порано се знаеше, со кола на црвено поминуваа пијани навечер и ептен ретко некоја будала преку ден. И тоа зборам за поминување длабоко на црвено, не фаќање на семафор па да закасни. Туку апла црвено, си подкочува или не и си проаѓа.

Толку, тоа е. Тоа е тоа што го трубам веќе мноооогу долго време. Ама не, ние со колите сме spawn of the devil, смрдиме под мишка, имаме вошки, ни мајките не нè сакаат, итн, итн..

Само ауто-казни. Со селфи од прекршокот и на домашна адреса со блокирање трансакциска додека не се плати.
Да, ќе останат некој помал број што ќе има кој да им удри фотошоп на селфито и да се извлечат, ама поголемиот број вакви престапници ќе се откажат после 3-4 поминувања кои ќе ги репнат по џеб.

Молим лепо.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #193 на: 12 Август 2015, 13:19:34 pm »
Сите улици допонително ископани по ширина заради инсталација на водовод и сл. на новоизградени објекти да се израмнат и пополнат како што треба.

Една нема асално исполнета...
...една.

Кај мене главаната улица сега е прокопана едно 4 прста веќе втора недела и се ствара гужва пред семафор бидејки мора да се помине многу полека.


Kaj сите новоизградени улици, соодветно да се корегираат старите шахти кои сега претавуваат дупки  и во 90% случаи се наоѓаат точно таму каде што треба да поминеш со тркало.


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44569
  • Il Moderatore
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #194 на: 12 Август 2015, 13:41:00 pm »
Меѓу другото:

Цитат
Paris follows the path of Idaho, and lets bicycles run red lights


Wait, they're now just going to let cyclists run red lights?

Yes. Not everywhere, though, just at selected intersections through the city. Essentially, it's going to allow cyclists to treat red lights like yield signs. The plan has been in the works since 2012. The cool part is this may be the first time Paris is following in the footsteps of Idaho. They've had this policy since 1982. In fact, the term for having bikes treat a stop light like a yield sign is known in planning circles as an "Idaho Stop." So yeah, the city of lights is totally riding the coattails of the gem state.
http://www.pri.org/stories/2015-07-09/paris-follows-path-idaho-and-lets-bicycles-run-red-lights

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.