Автор Тема: чуден проблем со мењач  (Прочитано 17605 пати)

Отсутен TDI-freak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 57
чуден проблем со мењач
« на: 21 Октомври 2013, 21:20:30 pm »
ja napisam ova tema da spodelam informaci za problemot sto imam na kolata ako nekoj si imal vakov slicen problem da mi kaze iskustvo
se raboti za Seat Toledo  1999god 1.9TDI veke 2 god sto ja imam nikakov problem sum nemal. Sega pred nekoe vreme nesto menjacot ne e kako sto bese!, kolata koga e ladno menjacot si raboti super bez nikakva mana no vo sprotivno koga odam na pat kolata koga e zagreana pritisnam kumplug za da menjam brzina  se slucuva menjacot da ne se osloboduva od brzina 4-ta ili od 3-ta treba so sila da se trgne  :-\
bev na majsor da prasam toj bez da proveri nisto samo so slusanje rece deka lamelata e gotovo  ???
sekoe mislenje bi bil korisno
blagodaram

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #1 на: 21 Октомври 2013, 21:51:35 pm »
Ваков сличен проблем имаше еден пријател на Ауди А4 1.9 тди, колата не сакаше да влези во 1-ва брзина...на крај се реши со промена на ламелата (цел сет - ламела, потисна, друклагер)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #2 на: 22 Октомври 2013, 00:45:31 am »
чим на загреано нејке да мења, корпата е отидена...

промена со нов сет ламела+корпа+друх лагер, ке го реши проблемот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #3 на: 22 Октомври 2013, 23:24:27 pm »
kaj mene pravese iso na seatot ama necinese hidraulicniot klip na menjacot so go gura drugiot lager i koga ke se zagree se okolu motorot i poveke stiskanja kumpluk pocnuvase da gubi pritisok i glavese ,a mislam deka potisna i lamela vaka da praat neznam ili nonstop ke praat ili nema osobeno vo rikverc ke ima zor a ne vo 3 i 4 ta kade sto ima sinhroni menuvacot i potpolno mozes so malku gas bes kumpluk neoprimetno da smenis a da razmislis poubavoo ima 1001 varijanta ;)
:D :D :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #4 на: 23 Октомври 2013, 01:42:54 am »
во 99% случаеви потисната го прави ова кога ке се загрее... да заборавив да пишам дека има и мали шанси да биде и хидрауличниот кумплунг... можно е. нека проверат прво тоа.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marchesk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 796
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #5 на: 23 Октомври 2013, 02:32:35 am »
Дали ти се случува во возење кога ќе додадеш повеќе гас да несака убаво да ,,прими,,? Претпоставувам дека проблемот ти е до ламелата, да беше до мењачот други проблеми ќе ти ,,јавува,,

Отсутен TDI-freak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 57
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #6 на: 23 Октомври 2013, 18:11:07 pm »
kaj mene pravese iso na seatot ama necinese hidraulicniot klip na menjacot so go gura drugiot lager i koga ke se zagree se okolu motorot i poveke stiskanja kumpluk pocnuvase da gubi pritisok i glavese ,a mislam deka potisna i lamela vaka da praat neznam ili nonstop ke praat ili nema osobeno vo rikverc ke ima zor a ne vo 3 i 4 ta kade sto ima sinhroni menuvacot i potpolno mozes so malku gas bes kumpluk neoprimetno da smenis a da razmislis poubavoo ima 1001 varijanta ;)

Cupra fala za info, mozno e da e hidraulicniot kumplug prvo toa ke proveram, i se slucuva ponekogas vo rikverc nekje da vlezi a vo 3 i 4 bez problemi no kako sto kazav nekje da izlezi od 3 i 4 koga kolata e zagreana


во 99% случаеви потисната го прави ова кога ке се загрее... да заборавив да пишам дека има и мали шанси да биде и хидрауличниот кумплунг... можно е. нека проверат прво тоа.
utre odam na majstor i prvo hidraulicniot kuplung blagodaram

Дали ти се случува во возење кога ќе додадеш повеќе гас да несака убаво да ,,прими,,? Претпоставувам дека проблемот ти е до ламелата, да беше до мењачот други проблеми ќе ти ,,јавува,,
da se slucuva i ova bes sum primetil ne vlecit kako treba

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #7 на: 23 Октомври 2013, 22:49:16 pm »
по оваа информација, се враќаме на првиот мој заклучок... сет ламела+корпа+друхлагер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #8 на: 23 Октомври 2013, 22:53:23 pm »
Мене ради синхрон ми се имат нешто слично дешавано.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #9 на: 23 Октомври 2013, 22:58:34 pm »
kaj mene pravese iso na seatot ama necinese hidraulicniot klip na menjacot so go gura drugiot lager i koga ke se zagree se okolu motorot i poveke stiskanja kumpluk pocnuvase da gubi pritisok i glavese ,a mislam deka potisna i lamela vaka da praat neznam ili nonstop ke praat ili nema osobeno vo rikverc ke ima zor a ne vo 3 i 4 ta kade sto ima sinhroni menuvacot i potpolno mozes so malku gas bes kumpluk neoprimetno da smenis a da razmislis poubavoo ima 1001 varijanta ;)
јас имам сличен проблем се леонот , кога е загреан моторот нејќе да влезе убаво во 2-ра брзина хммм, изгледа ќе да е хидрауличниот комплуг, а за сет на ламела и тие другиве работи рано е посо имам поминато само 50 ооо км, на сервис сеа ќе ми кажат што е
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #10 на: 24 Октомври 2013, 13:15:49 pm »
Мене ради синхрон ми се имат нешто слично дешавано.

Ако е синхрон, ке дава звук на крчење кога ке го ставаш во брзина.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #11 на: 24 Октомври 2013, 13:23:22 pm »
kaj mene pravese iso na seatot ama necinese hidraulicniot klip na menjacot so go gura drugiot lager i koga ke se zagree se okolu motorot i poveke stiskanja kumpluk pocnuvase da gubi pritisok i glavese ,a mislam deka potisna i lamela vaka da praat neznam ili nonstop ke praat ili nema osobeno vo rikverc ke ima zor a ne vo 3 i 4 ta kade sto ima sinhroni menuvacot i potpolno mozes so malku gas bes kumpluk neoprimetno da smenis a da razmislis poubavoo ima 1001 varijanta ;)
јас имам сличен проблем се леонот , кога е загреан моторот нејќе да влезе убаво во 2-ра брзина хммм, изгледа ќе да е хидрауличниот комплуг, а за сет на ламела и тие другиве работи рано е посо имам поминато само 50 ооо км, на сервис сеа ќе ми кажат што е

Kolku sto mi e poznato kaj tie vozila (kaj ponovite) ima lager pumpa. Da ne ima problem vo nea ?
No da ne se nagagja najdobro e da odis na servis i da se vidi. Ne e mozno na 50000Km da pojavi defekt. Premnogu malce kilometri e toa.

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #12 на: 24 Октомври 2013, 21:44:58 pm »
Nemora da znaci deka e do set lamela,i jas imav problem po nekoj pat,koga trebase da ja stavam vo 1 i R mi zagrcuva,i mislev deka e do lamelata,mada lamelata mi beshe za menuvanje,smeniv komplet sel lamela i pumpa za kumplugot,jas problemut uste go imam koga ke zagree po nekoj pat 1/R mi zagrcuva,a mozno e da e i sinxronot

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #13 на: 24 Октомври 2013, 23:23:50 pm »
Nemora da znaci deka e do set lamela,i jas imav problem po nekoj pat,koga trebase da ja stavam vo 1 i R mi zagrcuva,i mislev deka e do lamelata,mada lamelata mi beshe za menuvanje,smeniv komplet sel lamela i pumpa za kumplugot,jas problemut uste go imam koga ke zagree po nekoj pat 1/R mi zagrcuva,a mozno e da e i sinxronot

Ako e do sinhronot i treba da se otvora menjac i da se menuvaat snopovi, lageri i drugo ke ti ispadne prilicno solenko

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #14 на: 24 Октомври 2013, 23:40:22 pm »
Сет ламела ќе треба да смениш друже, биди спремен да останеш без кумплуг некој ден па да го трескаш мењачот за да влезе во брзина да си дојдеш до сервис.. И кога ќе ти ја покажат ламелата 100% еден од 4-те федери ќе има скокнато..