Автор Тема: чуден проблем со мењач  (Прочитано 17297 пати)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #30 на: 17 Март 2014, 22:04:29 pm »
не на една... на многу... тоа што го напиша ти во описот горе, во 99% ситуации е кога ке се расипе или искриви корпа. не возиш многу затоа не се среќаваш со таков проблем па затоа и насловот ти почнува со ЧУДЕН ПРОБЛЕМ... ништо чудно како што реков, малтене секојдневие... чим загрее корпата не одваја од ламелата. а тоа може да биде и од констатно држеше на ногата на кумплунгот. иако ти мислиш дека кумплунгот е пуштен, несвесно на прво прикочување веке притискаш по малку, па уште и ако понагло лупнеш на гас, ламелата сигурно пролизгува, се гори а и ја гори корпата... ова пример дадов, не значи дека и кај тебе е така... а ако е така, отишло у неповрат, треба да се мења...

друго е на пример дека може и неквалитетот на материјали да се во прашање или фабрична грешка на корпа, или пто ја знам, некаков удар па пукнал некој забец од корпата.. може и заебан друх лагер да ја оштети корпата... многу работи можат да доведат до таа појава што ја опиша ти, а во суштина епилогот е ист и проблемите се исти... не одваја, со мака излегува и со мака влегува во брзина...

решание?
има:
промена на цел сет: ламела+корпа+друх лагер...

поздрав...
денес истот ми го кажаа во сервисот за сеат, оти на втора брзина кога е летно време при брзо шалтување на втора ми крцка мењачот, и ми рекоа дека треба да се промени цел сет на комплуг, друх лагер и потисна плоча = 400 евра со работна рака, причина била градска вожња и возење на меѓугас, првин мислеа дека е синхронот но не бил тој фала богу инаку требаше комплет мењачот да се расклопи , не знам сеа дали да порачам тој сет некаде можда поевтино за леонот или да чекам уште, во сервисот ми рекоа да почекам понатаму оти не е толку лоша ситуацијава.... се плашам да не ми излегува друг проблем во мењачот ако не го отстранам проблемот
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #31 на: 18 Март 2014, 00:43:09 am »
ако ти крчи при мењање брзина тоа е лошо... ги трошиш синхрните а и запците... со самото тоа го ебеш мењачот...

тури им пепел на тие во официјалните сервизи... распрашај се по појаките дилери за сетови и сигурно ке добиеш многу добра цена.. кај локал мајстори промена на цел сет е помеѓу 50 и 100 евра раб. рака... а сигурен сум дека од лпр на пример не е поскап сетот цел од 150 евра...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #32 на: 18 Март 2014, 03:39:39 am »
можеби треба само да дотуриш уље ...  :)

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #33 на: 10 Април 2014, 21:15:06 pm »
dali nekoj moze da mi kaze kakovzamaec koristi vectra 2.0dti 2001god.
I ako e varijabilen dali moze da se prepravi so obicen i od koj tip na vozilo(mislam dali nekoj go ima veke izvedeno ovoj potfat)
Pozdrav

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #34 на: 10 Април 2014, 21:45:19 pm »
Кај тебе треба да е обичен...

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: чуден проблем со мењач
« Одговори #35 на: 10 Април 2014, 21:48:08 pm »
ne sum bas siguren okolu toa,
posto e 2001 mislam deka e so varijabilen.
Ve molam neka kaze nekoj koj ja ima taa kola i iskustvo okolu zamaecot na nea.