не на една... на многу... тоа што го напиша ти во описот горе, во 99% ситуации е кога ке се расипе или искриви корпа. не возиш многу затоа не се среќаваш со таков проблем па затоа и насловот ти почнува со ЧУДЕН ПРОБЛЕМ... ништо чудно како што реков, малтене секојдневие... чим загрее корпата не одваја од ламелата. а тоа може да биде и од констатно држеше на ногата на кумплунгот. иако ти мислиш дека кумплунгот е пуштен, несвесно на прво прикочување веке притискаш по малку, па уште и ако понагло лупнеш на гас, ламелата сигурно пролизгува, се гори а и ја гори корпата... ова пример дадов, не значи дека и кај тебе е така... а ако е така, отишло у неповрат, треба да се мења...
друго е на пример дека може и неквалитетот на материјали да се во прашање или фабрична грешка на корпа, или пто ја знам, некаков удар па пукнал некој забец од корпата.. може и заебан друх лагер да ја оштети корпата... многу работи можат да доведат до таа појава што ја опиша ти, а во суштина епилогот е ист и проблемите се исти... не одваја, со мака излегува и со мака влегува во брзина...
решание?
има:
промена на цел сет: ламела+корпа+друх лагер...
поздрав...
денес истот ми го кажаа во сервисот за сеат, оти на втора брзина кога е летно време при брзо шалтување на втора ми крцка мењачот, и ми рекоа дека треба да се промени цел сет на комплуг, друх лагер и потисна плоча = 400 евра со работна рака, причина била градска вожња и возење на меѓугас, првин мислеа дека е синхронот но не бил тој фала богу инаку требаше комплет мењачот да се расклопи , не знам сеа дали да порачам тој сет некаде можда поевтино за леонот или да чекам уште, во сервисот ми рекоа да почекам понатаму оти не е толку лоша ситуацијава.... се плашам да не ми излегува друг проблем во мењачот ако не го отстранам проблемот