Автор Тема: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО  (Прочитано 40028 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #60 на: 16 Ноември 2011, 23:19:49 pm »
А бе јас пробав еднаш да се извадам, му викав на џандарот дека најмалце ми троши со 90 на саат, ама јеби га, не помина, си платив 45е казна за 86км во град :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #61 на: 16 Ноември 2011, 23:22:12 pm »
Инаку од моето искуство со преку 20.000км годишно, последниве 12 години, никад не ми уштедело гориво стискањето на папучата на гас ;D
Пуна гас, ама како?

Да тргнеш со трета брзина и држиш пуна гас на неоптоварено возило од 0 до 60
или
Да тргнеш од лер со 4500RPM па прва со шкрипка до исклучување, па менуваш втора со папучата притисната до крај?

Како ќе потрошиш помалку гориво како едно од горните сценарија или ако тргнеш културно во прва па со делумно притискање на гас да дигнеш до 3000 вртежи, па втора и исто така делумно притискање на гас да дигнеш 3500 вртежи и да убациш во трета на 60km/h?


Има една интересна слика од упатството за ZX-от, не можам да ја најдам :D Сликана папучата за гас, и врз нејзе пердувче нацртано, со порака, парафразирам:„лесно на гаста“ ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #62 на: 16 Ноември 2011, 23:23:38 pm »
Убаво си пишале. Ме интересира дали има ECU ZX-от?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #63 на: 16 Ноември 2011, 23:24:54 pm »
Убаво си пишале. Ме интересира дали има ECU ZX-от?
Има, 1.8i без катализатор, мултипоинт инџекшн, лептир со сајла.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #64 на: 16 Ноември 2011, 23:31:07 pm »
Секое нагло притискање, т.е. нагла промена на позицијата на лептирот го внесува компјутерот во open loop каде се додава гориво по експериментален пат и тоа повеќе одошто е потребно. Тоа трае додека не се направи баланс помеѓу оптеретеноста и снагата која се произведува за да се справи со таа оптеретеност, а може да потрае подолг период. Кога ќе се направи баланс компјутерот влегува во closed loop, а потоа во зависност од факторите кои ги спомав погоре ќе зависи и колку ефикасен ќе биде моторот. Практично од бројот на вртежи. И сето ова важи за атмосферски бенизнци.

Затоа во упатството на ZX-от пишале дека треба практично да ја галиш гаста и да нема нагли промени каде компјутерот ќе работи долг период во open loop. Затоа е и глупо прашањето на Фаланга, т.е. недоволно објаснето за да се даде некаков конкретен или полу-конкретен одговор.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #65 на: 16 Ноември 2011, 23:34:01 pm »
Баш ме интересира да видам у реалност како е поекономично возењето со стискање гас до даска. Tаман си ја достигнал саканата брзина имаш пешаци на пешачки премин, па ај пак од почеток и oоп ете ти семафор. Хммм, ова баш за у град ама никако не одговара. Па имаш и борд компјутер кој ти покажува моментална потрошувачка, само ѕирни и коса ќе ти се испрае :) Дури и теоретски да е така - у пракса нема везе, а нас тоа не интересира. Да го докажеш ова, земи си го аутото, викни си го френдот и нека го снима бордот (моментална потрошувачка), а после 50 км низ град со едниот режим на возење нека го напуни резерварот, па пак исто со другиот режим и што мислите кога ќе наполни повеќе бензин? :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #66 на: 17 Ноември 2011, 01:32:21 am »
Баш ме интересира да видам у реалност како е поекономично возењето со стискање гас до даска. Tаман си ја достигнал саканата брзина имаш пешаци на пешачки премин, па ај пак од почеток и oоп ете ти семафор. Хммм, ова баш за у град ама никако не одговара. Па имаш и борд компјутер кој ти покажува моментална потрошувачка, само ѕирни и коса ќе ти се испрае :) Дури и теоретски да е така - у пракса нема везе, а нас тоа не интересира. Да го докажеш ова, земи си го аутото, викни си го френдот и нека го снима бордот (моментална потрошувачка), а после 50 км низ град со едниот режим на возење нека го напуни резерварот, па пак исто со другиот режим и што мислите кога ќе наполни повеќе бензин? :D
Тотално се сложувам,можи теоретски е подобро(како шо кажуваат),али во пракса нема врска,не е изводливо
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #67 на: 17 Ноември 2011, 01:47:32 am »
Секое нагло притискање, т.е. нагла промена на позицијата на лептирот го внесува компјутерот во open loop каде се додава гориво по експериментален пат и тоа повеќе одошто е потребно. Тоа трае додека не се направи баланс помеѓу оптеретеноста и снагата која се произведува за да се справи со таа оптеретеност, а може да потрае подолг период. Кога ќе се направи баланс компјутерот влегува во closed loop, а потоа во зависност од факторите кои ги спомав погоре ќе зависи и колку ефикасен ќе биде моторот. Практично од бројот на вртежи. И сето ова важи за атмосферски бенизнци.

Затоа во упатството на ZX-от пишале дека треба практично да ја галиш гаста и да нема нагли промени каде компјутерот ќе работи долг период во open loop. Затоа е и глупо прашањето на Фаланга, т.е. недоволно објаснето за да се даде некаков конкретен или полу-конкретен одговор.


Види, кај цитроенов малце изглеа не е така, ептен од првите инџекшн системи има, нема маф/мап, нема ламбда. Значи се` се раководи спрема однапред определената мапа во ECU-то -далеку од оптимално (затоа и знае да потроши 12л градска), ама доста подобро него карб. системи од тоа време :)

Како и да е, ова што го опиша важи за сите системи кои имаат било каква сензорска контрола на системот за определување на односот на смешата за согорување. Уште бетер, кај оние системи со Еуро 4 - со drive by wire throttle илимити електричен лептир, се контролира и лептирот од Ecu-to - да не излета случајно некој CO2 одвише, па ти стискај на гас колку сакаш, тој ќе се отвори онолку колку што ЕCU-то мисли дека треба за тој режим на работа :)
Чисто за пример, земи било кое ново ауто со Еуро5 пробај да го реваш во место, нема никад да ти дозвили ECU-to да го ревнеш над одреден број вртежи. Јас така сакав да видам како брчка 1.4т од Ауди, ама јок... труба... не иде над 4.000 у место :)
« Последно менување: 17 Ноември 2011, 19:24:57 pm velestrumf »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #68 на: 17 Ноември 2011, 07:55:23 am »
Баш ме интересира да видам у реалност како е поекономично возењето со стискање гас до даска. Tаман си ја достигнал саканата брзина имаш пешаци на пешачки премин, па ај пак од почеток и oоп ете ти семафор. Хммм, ова баш за у град ама никако не одговара. Па имаш и борд компјутер кој ти покажува моментална потрошувачка, само ѕирни и коса ќе ти се испрае :) Дури и теоретски да е така - у пракса нема везе, а нас тоа не интересира. Да го докажеш ова, земи си го аутото, викни си го френдот и нека го снима бордот (моментална потрошувачка), а после 50 км низ град со едниот режим на возење нека го напуни резерварот, па пак исто со другиот режим и што мислите кога ќе наполни повеќе бензин? :D
Тотално се сложувам,можи теоретски е подобро(како шо кажуваат),али во пракса нема врска,не е изводливо

тоа реков и јас погоре

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #69 на: 17 Ноември 2011, 09:27:13 am »
Затоа е и глупо прашањето на Фаланга
Не постојат глупави прашања. Постојат само глупави одговори.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #70 на: 17 Ноември 2011, 13:02:29 pm »
Затоа е и глупо прашањето на Фаланга
Не постојат глупави прашања. Постојат само глупави одговори.
completely agree

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #71 на: 17 Ноември 2011, 14:40:25 pm »
Бидејќи постојат „глупаци“ како мене кои поставуваат „глупи прашања“, некои паметни (кои успеале да го сфатат „глупото“ прашање) се потрудиле да дадат квалитетен одговор кој би изгледал вака:

http://courses.washington.edu/me341/oct22v2.htm

http://www.viragotech.com/fixit/FuelEconomyEngineEfficiencyPower.html

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7244
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #72 на: 17 Ноември 2011, 14:43:06 pm »
Falanga, take it easy ...

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #73 на: 17 Ноември 2011, 14:52:35 pm »
Falanga, take it easy ...
Изи мен. Некој друг треба да го сфати ова.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #74 на: 17 Ноември 2011, 14:55:19 pm »
Интересен концепт, out of the box размислување од страна на Мазда:

http://www.mazda.com/mazdaspirit/skyactiv/engine/skyactiv-d.html