Автор Тема: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО  (Прочитано 39980 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #150 на: 19 Ноември 2011, 15:36:45 pm »
Јас вака секогаш сум возел. Сам сепак мислам дека занемарлива разлика се вади. Имали некој правено вакво нешто, мерено, да видиме точно колку би можел да заштеди.

Jaс имам мерено. Заштедата е околу 1 литар на 100 км. Бензинци со поголема кубикажа можеби ќе заштедат и повеќе од 1 литар.

Разликата не е занемарлива. Според моите груби проценки, се штеди меѓу 10 и 20 посто гориво, а со крајна дисциплина веројатно и повеќе.

Пробајте самите и пишете тука. Само, си бара вежба!

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #151 на: 19 Ноември 2011, 16:34:00 pm »
otkako ja procitav temata od pocetok ozam da ja potvrdam konstatacijata na filipv. Jas vozam kako sto on objasnuva, imam teska noga na start i sekogas trgnuvam brzo :) no celta e da postignam 70km vo grad. Rezultat potrosuvacka sekogas okolu 6.8 po bord. Stariot vozi tipicno penzionerski  i koga i da ja zeme kolata ne simnal pod 7.3

edinstvena razika e sto stiskam jako na gasta do 2500 obrtai i posle menuvam.
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #152 на: 19 Ноември 2011, 16:39:14 pm »
Само Дени може да измери вака........
По читањето по форумов гледам,може да штеди гориво а и пресметките му одат од рака ;D
Еден резервоар ми трае повеќе од месец дена, и за да мерам разлики треба два ипол месеца... Многу време за ништо. Во другата тема за намалување имам изнесено мои пресметки и проби со завиден резултат. :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #153 на: 19 Ноември 2011, 17:07:52 pm »
Јас пак не внимавам на економија, возам како што ми се вози. Во принцип не сакам да си ја мачам душичката и да се устручавам. Меѓутоа ако удрам математика, кога не би возел агресивно би можел да штедам до 2 литри на 100кm, а за 20000km колку што извозев годинава ќе заштедев 400 литри плин + 20 литри бензин или околу 300 евра. Тоа не се некои пари во домашниот буџет на годишно ниво, меѓутоа ако земам дека за гориво трошам околу 2000 евра и не е така занермаливо.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #154 на: 19 Ноември 2011, 17:09:56 pm »
Ни пазам ни го ебам.....поготово не со Дизељов....вози го како сакаш од максимални 6.6 летно време и 7.3 зимно време ми нема фазла изарчено.



Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #155 на: 19 Ноември 2011, 17:11:00 pm »
Ne vredi da si go e*am umot za tolku  ;D ;D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен gtskopje

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #156 на: 19 Ноември 2011, 17:38:00 pm »
Zosto da ne se pridrzuvame do porakite na proizvoditelot od nivniot 'manual'. Prijateli, nikogas do krajna brzina, moj sovet e brzinata i zabrzuvanjeto nikogas da ne nadminuvaat 2/3 od propisanata krajna brzina na voziloto. Recept za dolg vek.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #157 на: 19 Ноември 2011, 17:43:39 pm »
Финтата е дека можеш многу по ќеифски да ја возиш колата а да не трошиш повеќе, па дури и помалку да трошиш. А не кога сакаш да затедиш вози како баба. Затоа ми е интересен муабетов.

Отсутен gtskopje

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #158 на: 19 Ноември 2011, 17:48:15 pm »
ne se raboti za vozenje kako baba. i ne se raboti za stedenje. bitno e deka 'kick down-ot' mu steti na bilo koj motor. isto taka i kocenjeto vo mesto. sledi go samo optimumot vo bilo koja brzina. a ako ti nedostasuva brzina togas misli na pobrza kola.
pozz A4 2.0 TDI

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #159 на: 01 Јули 2012, 16:07:32 pm »
Iako malce kasnam so postov, zaso sum neodamna zaclenet, denes gi iscitav site postovi i neso sakam da iskomenitram.
Iam kadett so 1.0 motor, ednogrli karburator so plin. Tatkomi vozi eptem penzionerski so nego, na minimalni vrtezi menjava prenosi, veke na 40 km stava 4 i vo grad vadi potrosuvacka na plin od 8.5 l. Za razlika od nego, ja malce poagresivno go vozam, ne ja stiskam do kraj gasta, ali mozam da kazam deka neso pod pola ja stiskam i kaj mene vo grad vadi potrosuvacka recisi 10 l na 100 km. Za injection motori nemozam da tvrdam, ali za karburatorski motor tvrdam deka ako gasta na zabrzuvanje ja stiskas poagresivno, poveke trosi. Cisto za primer, otvorete hauba na kola so karburator motor, stisnete ja do kraj gasta i sto ke zabelezite, kako ja stiskas gasta, taka i stranicnata membrana na kazanceto od karburatorot se stiska do kraj i togas karburatorot frla maksimalno kolicestvo na gorivo vo motorot za da toj pocnuva da zabrzuva.
Novite koli se so elektroniki, kompjuterski se odreduva kolku kolicestvo gorivo mu treba na motorot vo odreden obrtaj i pri stiskanje na gas kolku treba da vleze, dodeka kaj karburator kako sto rekov, od samiot moment karburatorot flra gorivo kako nenormalen, a vo niski vrtezi tolkavo kolicestvo motorot ne e sposoben celosno da go sogori i zatoa opsto e poznato deka motorite so karburator trosat nesto poveke i na zabrzuvanje se potromavi za razlika od injection motorite.

tatkomi raboti vo firma kako sofer i pred 20 god koa se zaposlil imale ladi nivi od starite so 1.6 motor, karburator, a sea imaat novi nivi 1.7i, i ovie novite nivi trosat duri i do 3-4 l pomalce vo prosek za razlika od starite, a seto toa e kako sto kazav pogore, nacinot na koj se kontrolira kolicestvoto na gorivo koe vlaga, kaj novite koli imas elektronika, kaj starite, nema brate elektroniki, frlaj gorivo za da ide  :)

PS: procitav pogore eden post vo koj eden veli deka koa postepemo ja stiska gasta, poubavo zabrzuva, istoto i jas mozam da go potvrdam za mojata kola, koga postepeno ja stiskam gasta, podobro zabrzuva, pa po nekoja logika i zatoa tatkomi vadi pomala potrosuvacka, otkolku jas koa ja nagazuvam gasta, ali ova e za karburator, ne za injection
« Последно менување: 01 Јули 2012, 16:21:46 pm Filomkd »