Автор Тема: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО  (Прочитано 39987 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #120 на: 18 Ноември 2011, 15:12:44 pm »
Папучата до крај не значи обртаи до крај.
Но значи оптеретување до крај при тие обртаи што е далеку од најекономична работа на моторот според графикот на моторот.

Сигурно дека во тоа кратко време моторот нема да биде најекономичен, но тоа е мала цена што мора да се плати за поголемата добивка која следи од рано постигнување на крстаречка брзина. Малце ќе вложиш на почетокот, ама на крај конечната математика искача боља.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #121 на: 18 Ноември 2011, 15:14:32 pm »
Ама Филип не ми одговори. При промена од прва во втора на 3500 обртаи колку ќети треба да стигнеш до 2500? Па да ја држиш педаљата до крај?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #122 на: 18 Ноември 2011, 15:15:44 pm »
Ама Филип не ми одговори. При промена од прва во втора на 3500 обртаи колку ќети треба да стигнеш до 2500? Па да ја држиш педаљата до крај?

Не сум сигурен дека го разбирам прашањето. Ајде уште еднаш со други зборови?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #123 на: 18 Ноември 2011, 15:18:39 pm »
Значи тргаш во прва, и по твое педаљата до даска и стигаш во таа зона од 2500- 3500 обрт. каде троши клата најмалце. Е сега доаѓаш до некоја си брзина која се постига во прва брзина при 3500 обрт. Сега што правиш? Мењаш втора и педаља до крај ли за дастигнеш во втора до 2500? Или кога ќе ја направиш таа промена од 1 во 2 колку ти треба да стигнеш до 2500? Или пак воопшто не ти треба? И муабетов ти е само за прва?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #124 на: 18 Ноември 2011, 15:20:03 pm »
Значи тргаш во прва, и по твое педаљата до даска и стигаш во таа зона од 2500- 3500 обрт. каде троши клата најмалце. Е сега доаѓаш до некоја си брзина која се постига во прва брзина при 3500 обрт. Сега што правиш? Мењаш втораи педаља до крај ли за дастигнеш во втора до 2500? Или кога ќе ја направиш та промена од 1 во 2 колку ти треба да стигнеш до 2500? Или пак воопшто не ти треба? И муабетов ти е само за прва?

Така, прва, втора, и фрш у тој пред тебе :D Јеби га - треба да се штеди :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #125 на: 18 Ноември 2011, 15:20:31 pm »
Значи, нас не ни е важно како *моменталната*, инстантна потрошувачка да ни биде што помала, туку *просечната* - како со најмалце пари од А до Б. Само просечната не занима! Иначе, со гас до под сигурно дека во еден краток интервал моменталната потрошувачка ќе летне до небо, ама така ќе направиме просечната потрошувачка - за целото патување - да биде помала.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #126 на: 18 Ноември 2011, 15:34:40 pm »
Значи А- Б ти се да кажеме Ѓорче- Карпош? Ако не објасними што ти е А-Б?


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #127 на: 18 Ноември 2011, 15:38:24 pm »
Филип, точно е дека ако забрзуваш при што е можно поголема ефикасност на моторот дека ќе потрошиш помалку гориво.
Е фаааааааала богу.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #128 на: 18 Ноември 2011, 17:10:26 pm »
Значи А- Б ти се да кажеме Ѓорче- Карпош? Ако не објасними што ти е А-Б?

Која сакаш релација. Може и Ѓорче - Карпош.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #129 на: 18 Ноември 2011, 17:41:58 pm »
Значи ако возиш ти пуна гас цело време, сакаш да кажеш ќе стигнеш временски побрзо со што моторот помалку ќе работи и помалку ќе потроши?

Единствена логика на тоа гледам од овој аспект од секој друг аспект сосема јасно е дека повеќе ќе потрошиш со пуна гас, а и од овј аспект не си в право, само да видам дали на тоа си мислел.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #130 на: 18 Ноември 2011, 18:10:00 pm »
Члинк дај бе прочитај што пишуваме цело време, па после прашај. Убаво кажа што сака да каже, т.е. објасни и овде и на блогот. Читни.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #131 на: 18 Ноември 2011, 18:45:03 pm »
Значи ако возиш ти пуна гас цело време, сакаш да кажеш ќе стигнеш временски побрзо со што моторот помалку ќе работи и помалку ќе потроши?

Не цело време. Само додека забрзувам. Токму и затоа сакам брзо да стигнам до брзината на крстарње - за да можам што побрзо да престанам со секакво забрзување и да ушалтам у најголемата можна брзина, т.е. што порано да ја олабавам папучата за гас.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8525
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #132 на: 18 Ноември 2011, 18:53:59 pm »
Члинк дај бе прочитај што пишуваме цело време, па после прашај. Убаво кажа што сака да каже, т.е. објасни и овде и на блогот. Читни.

Јас само сакам практично и читко да ми објасни за да знам што збори, прво не верувам во тоа што го пишува затоа сакам убаво да знам.

Значи Филип извини ако те замарам ама ојасни што правиш додека возиш. Стискаш прва пуна до 60 и убацуваш во 5 или 4? Тоа ли е?

Ако знаеш ти гОЈДО ајде да видам објасни ми?



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #133 на: 18 Ноември 2011, 19:09:24 pm »
Члинк дај бе прочитај што пишуваме цело време, па после прашај. Убаво кажа што сака да каже, т.е. објасни и овде и на блогот. Читни.

Јас само сакам практично и читко да ми објасни за да знам што збори, прво не верувам во тоа што го пишува затоа сакам убаво да знам.

Значи Филип извини ако те замарам ама ојасни што правиш додека возиш. Стискаш прва пуна до 60 и убацуваш во 5 или 4? Тоа ли е?

Ако знаеш ти гОЈДО ајде да видам објасни ми?





Еве, за да биде поедноставно, да претпоставиме дека стојам на патарина и чекам со ушалтана прва да се дигне рампата.

Прво нешто што правам е: ја оценувам одокативно состојбата на патот пред мене и у главата ја одредувам таргетната брзина, брзината на крстаење - брзина при која што ќе престанам со секакво забрзување (a=0). Да речеме дека тоа во конкретниот случај е 120 на саат.

Од тука натаму е многу просто - гледам за што пократко време да стигнам до 120 на саат и тоа е тоа. Тоа подразбира папуча до под. Дали ќе сменам брзина на 2000, 3000 или 7000 - верувај - не прави некоја голема разлика. Прави, но мала - премногу е мало времето за да направи голема разлика у денари.

Понекогаш дури скокам брзини - во град често ја прескокнувам трета, на автопат често ја прескокнувам четврта. Прва - тргам, експресно у втора, гас до под, трета, гас до под, цедење до 120 на саат (пошто сум на големи вртежи = голема коњажа побрзо ќе стигнам до 120 у трета него у четврта) и после шљоп петта крузинг. Тој делот со „цедењето“ трае кратко - тоа е неговата поента, да трае кратко.

Но, ако земам да се тегнам прва, па втора полеееека до трета, па трета полеееека до четврта, па четврта полееека до петта и после дури после 2 километра сум качил 120 на саат - на тој начин се троши значително повеќе гориво.

Доколку сум у град помеѓу два семафори - пак е истото правило: гледам пред мене што се дешава и одокативно проценувам колку ќе возам (да речеме 50) и после гледам за што пократко време да стигнам до 50 на саат и да убацам у четврта (или која веќе).

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Штедење со полн гас - НЕВЕРОЈАТНО, НО ВИСТИНИТО
« Одговори #134 на: 18 Ноември 2011, 19:11:32 pm »
Ела кај мене исцеди го кратко до 120км.х со трета па ке прајме муабет...му треба пола сат  :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D