Deni тој графикот кој го приложуваш е различен за рзлични возила. Најголема ефкасност моторот има околу максималниот вртежен момент. Значи кај мене тоа е околу 4300RPM.
Филип, точно е дека ако забрзуваш при што е можно поголема ефикасност на моторот дека ќе потрошиш помалку гориво. Но многу повеќе ќе заштедиш ако возиш така што откако ќе ја постигнеш брзината на крузање ќе внимаваш да не кочиш непотребно. Значи ако гледаш дека семафорот пред тебе е црвен тогаш ја одпушташ педалата и користиш моторно кочење.
Патем, кога пишуваш бензинци не ги заборавај турбо-бензинците. Тие се многу поразлични од атмосферците. Кај нив ефикасноста знае да оди и до 40%, а кај модерните турбо-дизели како оној кој го возиш и над 50%. Муабетов со штедењето кај турбашите не важи бидејќи максималниот вртежен момент почнува уште од рани вртежи, односно ефикасноста на моторот е виоска уште од ниски вртежи, па така пресудно за економичното возење кај нив е возењето во што е можно повисок степен на менувачот и на ниски вртежи над оние каде се вклучува турбото.