Автор Тема: Што се случува со тотално уништените возила кои се каско осигурани?  (Прочитано 14580 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
ама ако тоа не е соодветно направено, колата нема да можи да се вози, т.е ке вози ама како машина за дрва сечење а таква кола ретко кој не би му ја вратил во сервис на мајсторот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Што се случува со тотално уништените возила кои се
« Одговори #17 на: 20 Септември 2013, 23:47:49 pm »
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..
Krampl zoni, krampl zoni, krampl zoni, krampl zoni...

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..
Krampl zoni, krampl zoni, krampl zoni, krampl zoni...
  Taka e. Mozda ke trkala, ama za patnicite vo kolata nema da bide voopsto bezbedno.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..

си пробал па што викаш лошо?

ако е добро направено,ќе тера исто како фабрички

ако е лошо,никој нема да го купи а ни тој што е негово нема да го вози или ќе заврши кај некој дечишта па они ќе го направат БАШ тоталка

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Смичка да беше така како ти што викаш ретко која од здраво удрените, а приправени коли ќе се возеа денес. А 99% од нив се продаваат и газдите не ни знаат низ што прошла нивната "нова" кола. Нешто ако не е добро направено не значи дека еден просечен возач ќе може да го препознае со едно тест возење.

Лошо направено не значи и цела кола да тресе, да влече во лево и да дими од ауспух. Можеби ти или некој друг поискусен и ќе препознае и потешко ќе се заебе, али има луѓе кои си купуваат половни коли без да си земат мајстор со нив, на принцип на доверба :) Или па цената е доста ниска што намерно ги занемарува недостатоците кои се очигледни, дека така му е поубаво и полесно.

Иначе тоталка како некој што напиша погоре може да биде прогласена и заради староста на колата на пример. Рецимо Голф кец и да не е премногу оштетен, али ако некој поскап дел отишол може поправката на истиот да биде поскапа него вредноста на возилото, па се прогласува тоталка. Кај понови коли веќе е друг муабетот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 627
  • Сузуки Витариче
Потпис.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Ако смениш мотор на кола одиш на а-тест ?
Да...
Ако смениш мотор,односно ‘новиот‘ кој ќе го ставиш е ист со стариот не одиш на а-тест.А-тест се прави ако ставиш,појак,послаб мотор односно различен од стариот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..

си пробал па што викаш лошо?

ако е добро направено,ќе тера исто како фабрички

ако е лошо,никој нема да го купи а ни тој што е негово нема да го вози или ќе заврши кај некој дечишта па они ќе го направат БАШ тоталка

Сеа, зезаш и ти. Знаеш дека едно едино штрафче ако се извади, многу тешко е да се врати како што било. Уште повеќе - цела кола.

Вака да те прашам - хипотетичка ситуација:

Знаеш дека возилото Х е тоталка. Поправено е одлично, по твои стандарди, или по било чии.  Едноставно, доведено е возилото до состојба "како ново". Цената му е релативно согласна со останатите понуди од таа класа, се продава.

Ти треба возило. Многу ти се допаѓа, и цената ти одговара. Знаеш дека е тоталка, и дека е поправано.

Би го купил? Спремен си психички да прифатиш дека возилото што ќе го возиш секојдневно, возилото во кое ќе се вози твоето семејство, "преживеало" тоталка, и е поправано од некој што не го познаваш?

Јас не, психата ќе ме отепа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Има тотаклка и „тоталка“. Тоа е поентата. На пример, Laguna 2, ако ја плеснеш од напред доволно да се отворат ербеговите на шалт табла, поисплатливо е за осигурителната компанија да ја прогласи за тоталка, отколку да ја поправат во овластен сервис.
Во тој случај, осигурителната компанија ја прогласува за тоталка, тебе ти исплаќа пари (колку-толку), ти со тие пари наоѓаш здрава за делови, ги пресадуваш оштетените делови од твојата кола и си тераш. Ако имаш среќа може и ќе ти остане некој денар за пиво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..

си пробал па што викаш лошо?

ако е добро направено,ќе тера исто како фабрички

ако е лошо,никој нема да го купи а ни тој што е негово нема да го вози или ќе заврши кај некој дечишта па они ќе го направат БАШ тоталка

Сеа, зезаш и ти. Знаеш дека едно едино штрафче ако се извади, многу тешко е да се врати како што било. Уште повеќе - цела кола.

Вака да те прашам - хипотетичка ситуација:

Знаеш дека возилото Х е тоталка. Поправено е одлично, по твои стандарди, или по било чии.  Едноставно, доведено е возилото до состојба "како ново". Цената му е релативно согласна со останатите понуди од таа класа, се продава.

Ти треба возило. Многу ти се допаѓа, и цената ти одговара. Знаеш дека е тоталка, и дека е поправано.

Би го купил? Спремен си психички да прифатиш дека возилото што ќе го возиш секојдневно, возилото во кое ќе се вози твоето семејство, "преживеало" тоталка, и е поправано од некој што не го познаваш?

Јас не, психата ќе ме отепа.

веќе имав и затоа се докажувам на форумов тука со тебе и со останативе :D

ама не по регулар цена тоа сигурно,иначе да знаеш колку коли во македонија се возат калемки уште од времето пред увозот па ете ги гајле немаат :)


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
Ако смениш мотор на кола одиш на а-тест ?
Да...
Ако смениш мотор,односно ‘новиот‘ кој ќе го ставиш е ист со стариот не одиш на а-тест.А-тест се прави ако ставиш,појак,послаб мотор односно различен од стариот.

Значи ако ги смениш карактеристиките на возилото правиш а-тест за да се утврдинеговата усогласеност со потребните норми пропишани со закон (не со ѕвезди на NCAP). Со оправање на тоталка најчесто се менуваат. Ти не би купил кола оправана од тоталка .. а они би ти ја продале оти ниту тие сакаат да ја возат таква.

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 590
Povekjeto gazdi na koli koi bile totalki,  se odlucuvaat za prodazba na kolata bidejki so parite od prodazba i parite od osiguranje ke si zeme novo vozilo(zboram za ponovo godiste na vozila).Osiguranjeto ne go interesira sto se slucuva so voziloto posle zavrsuvanje na slucajot.Za pomali udari koga se menja krilo ili vrata osiguritelnite kukji go baraat osteteniot del na uvid ili (mn retko) si go zimaat.Za totalka da proglasat edno vozilo obicno treba da ima nad 25 stavki na osteteni delovi.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Ако смениш мотор на кола одиш на а-тест ?
Да...
Ако смениш мотор,односно ‘новиот‘ кој ќе го ставиш е ист со стариот не одиш на а-тест.А-тест се прави ако ставиш,појак,послаб мотор односно различен од стариот.

Значи ако ги смениш карактеристиките на возилото правиш а-тест за да се утврдинеговата усогласеност со потребните норми пропишани со закон (не со ѕвезди на NCAP). Со оправање на тоталка најчесто се менуваат. Ти не би купил кола оправана од тоталка .. а они би ти ја продале оти ниту тие сакаат да ја возат таква.

Што е со бројот на моторот? Тип на мотор - ист, ама бројот..? Нема некои процедури?

Има тотаклка и „тоталка“. Тоа е поентата. На пример, Laguna 2, ако ја плеснеш од напред доволно да се отворат ербеговите на шалт табла, поисплатливо е за осигурителната компанија да ја прогласи за тоталка, отколку да ја поправат во овластен сервис.
Во тој случај, осигурителната компанија ја прогласува за тоталка, тебе ти исплаќа пари (колку-толку), ти со тие пари наоѓаш здрава за делови, ги пресадуваш оштетените делови од твојата кола и си тераш. Ако имаш среќа може и ќе ти остане некој денар за пиво.

Дефинитивно треба да разграничиме што е "тоталка", за да продолжиме со муабетот.

OP да се изјасни. :D

Многу причини има. Лошо подесено управување, сопирачки, амортизација, потпирање..

си пробал па што викаш лошо?

ако е добро направено,ќе тера исто како фабрички

ако е лошо,никој нема да го купи а ни тој што е негово нема да го вози или ќе заврши кај некој дечишта па они ќе го направат БАШ тоталка

Сеа, зезаш и ти. Знаеш дека едно едино штрафче ако се извади, многу тешко е да се врати како што било. Уште повеќе - цела кола.

Вака да те прашам - хипотетичка ситуација:

Знаеш дека возилото Х е тоталка. Поправено е одлично, по твои стандарди, или по било чии.  Едноставно, доведено е возилото до состојба "како ново". Цената му е релативно согласна со останатите понуди од таа класа, се продава.

Ти треба возило. Многу ти се допаѓа, и цената ти одговара. Знаеш дека е тоталка, и дека е поправано.

Би го купил? Спремен си психички да прифатиш дека возилото што ќе го возиш секојдневно, возилото во кое ќе се вози твоето семејство, "преживеало" тоталка, и е поправано од некој што не го познаваш?

Јас не, психата ќе ме отепа.

веќе имав и затоа се докажувам на форумов тука со тебе и со останативе :D

ама не по регулар цена тоа сигурно,иначе да знаеш колку коли во македонија се возат калемки уште од времето пред увозот па ете ги гајле немаат :)



Ех, тие калемки.. Страшотилаци!

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Ај да не отварам нова тема.

Што се дешава со рентакар возилата (Херц, Еурокар и остали големи брендови) откога ќе си го отсвират своето?

Јас не сум сретнал нивно возило да е над 5000км, што значи дека константо купуваат нови.

Е стариве мора некаде да ги продаваат? Ги продаваат на луѓе, ги зимаат на лизинг од Мерцедес, БМВ и остали или?


Тоа мислам дека би била супер зделка, ем ново ем сервисирано би било возилото, но незнам каде ги продаваат. Сум гледам по нет околу оваа тематика но немам наидено на никаква "трага".