Автор Тема: Што се случува со тотално уништените возила кои се каско осигурани?  (Прочитано 14575 пати)

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 792
Што се случува со возилата кои се осигурани каско и се проценети за тоталка? Може ли да се купат? Идат ли на аукција? Секаква информација би била добредојдена :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Јас колку што знам сите осигурителни компании кај нас тотално оштетените возила не ги зимаат, туку остануваат кај сопствениците. Така да што ќе прават сопствениците со нив е нивна работа.

Затоа и при исплата на тотална штета се одбива дел од вредноста на име остаточна вредност, односно вредност на деловите кои останале неоштетени.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одат во фабрика за виршли, заедно со сиот друг отпад.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Јас колку што знам сите осигурителни компании кај нас тотално оштетените возила не ги зимаат, туку остануваат кај сопствениците. Така да што ќе прават сопствениците со нив е нивна работа.

Затоа и при исплата на тотална штета се одбива дел од вредноста на име остаточна вредност, односно вредност на деловите кои останале неоштетени.

Незнам дали е така, ама ако е - не е во ред, според мене. Али, Македонија - и се е можно.

Право на топење, или правење коцка.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Зашто не е во ред? Тотална штета не секогаш значи и дека колата е премногу оштетена за да се направи ;)

Во Америките на пример знам може да бираш, сакаш пари и они да ги задржат остатоците, или сакаш ти да си ги задржиш па шиткај комплет, на делови или чувај си ги дома.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Е па, баш таму го гледам проблемот - што има можност да се направи.

А познавајќи ги Македонските "мајстори", возило оштетено до таа мера - тоталка, ако е нестручно "составено", е небезбедно за сообраќај.

Со чест на исклучоци, се разбира, кога зборуваме за мајстори.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Осигурителните компании гледаат и вака, доколку возилото може да се направи но чини повеќе за правење го прогласуваат тоталка, помалку пари ќе земеш за тоталка.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
ОК е тоа, можно е да е така. Муабетот ми е - некој ако се одлучи да го прави, во своја режија.

Пример, зема одредена сума од осигурување, а вложува значително помалку за да го оправи возилото.

Колку да тркала, да речеме..

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Па ке тркала.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
Јас би предложил возило кое ќе биде оценето како тоталка да не може да се регистрира дур не помине атест на машински. Независно дали е каско или некаско. Па нека ги поправаат после.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Така бе,ќе му направат краш тест на машински и ако освои доволен број на ѕвездички,оди пак на поправка.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
Ако смениш мотор на кола одиш на а-тест ?

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4586
  • ~ Full of soul ~
Ако смениш мотор на кола одиш на а-тест ?
Да...
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
Значи со таква процедура нема да може да се прикрие историјата на тоталка на колата. Најлошто е што ќе ја прикрпат и ќе измамат некого,  покрај појавата на загрозување на општа безбедност.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Е па, баш таму го гледам проблемот - што има можност да се направи.

А познавајќи ги Македонските "мајстори", возило оштетено до таа мера - тоталка, ако е нестручно "составено", е небезбедно за сообраќај.

Со чест на исклучоци, се разбира, кога зборуваме за мајстори.

зошто?