Автор Тема: VW GOLF MK1 1979  (Прочитано 340411 пати)

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #405 на: 21 Март 2014, 11:00:57 am »
Uste nema struja za da ve prosvetlam :)) utre se cekaat uste nekoi mnogu interesni raboti od Nemacka pa kje spodelam :)

@Bad Gamer, too expencive :) plus carina ova kje izleze gjaol ipol. baska granata kje se pravi vo mk spored nacrt od kupecka grana za upola od ovaa cena... Nema da bide lien aluminium tuku kje bide izrabotena od inox kako i ostanatiot usisno izduven sistem. No nema da se montira na pocetok. kje se vozi prvo malku so injection pa ponataka kje se pravi promenata. (a nisto cudno i da ima upgrade 8 na motorot :) )

p.s. kaj drugar ti bagan ja ima ama on kje ja vozel :D

Ова е далеку од too expensive, ако ја знаеш цената колку и е на нова. :) Не викам дека неможе да се направи нешто и да биде можеби и подобро изглед (пр.: полиран инокс изгледа страшно), а секако поевтино, но ако веќе ставаш делови за да добиеш перформанси, тогаш си размислил ли за колку ќе го загрееш горивото на усис со иноксните цевки во однос на алиминиумската грана? :)

П.С.: Кај Баган има се и сешто, дури и самиот незнае што! А, дека он некогаш нешто од тоа ќе најде каде му е и ќе го провози тоа може само да си сонуваме, умреа трките во Р. Македонија за жал! :D Уште некој track-day во најава (Кичево) и тоа за жал е се што ни остана од „трката сезона“... :(
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #406 на: 21 Март 2014, 12:04:02 pm »

Ова е далеку од too expensive, ако ја знаеш цената колку и е на нова. :) Не викам дека неможе да се направи нешто и да биде можеби и подобро изглед (пр.: полиран инокс изгледа страшно), а секако поевтино, но ако веќе ставаш делови за да добиеш перформанси, тогаш си размислил ли за колку ќе го загрееш горивото на усис со иноксните цевки во однос на алиминиумската грана? :)


epten si u pravo :) ne mi padna na pamet deka treba da se vodi smetka na toa :) Fala za sovetot :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #407 на: 21 Март 2014, 14:22:20 pm »
Ќе го одвои од главата со бакелитен дистанцер,а и усисната и издувната може да ги замота во огноотпорна трака.сеа нема да биде нешо многу убаво на лик ама ќе брка работа

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #408 на: 21 Март 2014, 14:58:26 pm »
za da gi odvojam izduvnata od usisnata imav plan da izrabotam nekakov metalen odbojnik za da ne ide topol vozduh vo karburatorite. a so distancer neznam. kolkava debelina e toa? poso znaes deka tamu e knap radi toa sto pozadi se karburatorite i se na nekoi 3-4cm od plehot

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #409 на: 21 Март 2014, 15:03:54 pm »
Од 5мм нагоре



Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #410 на: 21 Март 2014, 15:10:09 pm »
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #411 на: 21 Март 2014, 16:13:14 pm »
Мора убаво да го изолира,5 степени пониска температура е еднакво на 1% зголемена снага на моторот

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #412 на: 21 Март 2014, 18:01:35 pm »
5mm zatoa sto taka ima funkcija ili? poso bakelit mislam deka moze i dosta potenok da se najde.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #413 на: 21 Март 2014, 18:24:46 pm »
Еве што најдов

Test #1 - OEM measurement from IM without spacers, 152 degrees.

Test #2 - with 3mm phenolic spacers the temp dropped to 134 Degrees

Test #3 - With 8mm phenolic spacers the temp dropped to an outstanding 108 Degrees!!!



That is an OVER 44 Degree drop with the largest phenolic spacers!
For every 5 degree reduction in air temperature, increases power by 1%.
 

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #414 на: 21 Март 2014, 18:36:01 pm »
Dobar podatok e ova. treba da se izmeri kolku plus prostor kje ima za karburatorite. ako ima mesto za 8mm bi se stailo toa. Drugo prasanje. Kolku e bitno da se izvede nekakov si Usis koj kje bide svrten podaleku od plehot t.e. kje gleda napred i da vlece vozduh od prednica? dali toa igra uloga isto tolku kolku sto igra i temperaturnata razlika?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #415 на: 21 Март 2014, 19:08:49 pm »
Па игра голема улога и тоа,за да имаш добра атомизација на горивото ти треба свеж воздух кој сигурно нема да го добиеш од издувната грана,граната гледај да ти е убаво завиткана.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #416 на: 21 Март 2014, 19:28:39 pm »
granite obavezno kje bidat obvitkani. sea me staivte u misla za vazduhot. toa kje bide komplicirana rabota

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #417 на: 23 Март 2014, 19:22:02 pm »
Ногу трудно... Мчно... смрдливо. Да имаа усул овие со пескарењето немаше да му ја мислам ама 400 евра се многу пари, па ќе се мучам со шмишајбна и со демол...





како ќе ја извадам старата дихт маса од внатрешниот дел тоа само господ знае :(

овој дел веќе е без боја само не го фотнав кога го завршив
тоа што навидум изгледа здраво не е :) Најдов уште пар дупки кои ќе мора да се корегираат


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #418 на: 23 Март 2014, 19:40:13 pm »
Aiii si se iznarabotil... Ajde samo strplivo, kje bide. Edvaj cekam da go vidam kako se trkala. ;D

Inace, vadi ja bojata so celicna cetka, na bormasina. Mnogu polesno i popristapno e otkolku so smisajbna da ja vadis. :)

I bi bilo pozelno da napravis nekako, stara pravosmukalka da ja pricvrstis na bormasinata, ili smisajbnata, da go smuka pravot. Posto premnogu prasina ispagja, koja ne e voopsto zdrava ako se dise.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #419 на: 23 Март 2014, 19:47:41 pm »
Mame mi se eba. A kaj se zadnite podkrila? uste baagji seks kje padne u garaza :) celicna cetka na brusilica poso poise obrtai ima i pobrzo ide. toa so prasinata ne ja disam mnogu mnogu, so maska rabotam.

kje se trkala zdravje boze ili na trkala ili u otpad ;D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html