Автор Тема: VW GOLF MK1 1979  (Прочитано 340200 пати)

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #435 на: 24 Март 2014, 15:38:47 pm »
а веќе кога ке правеш грана да ги поставиш карбураторите под 90?

пример


Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #436 на: 24 Март 2014, 15:43:04 pm »
Да видиш од алфа боксер дали би ти одговарале.


Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #437 на: 24 Март 2014, 15:43:32 pm »
Kaj darko mnogu e bitno da se zapazi agolot inaku nisto ne praime :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #438 на: 24 Март 2014, 15:50:37 pm »
Неможе хоринзотални карбуратори да ги постави вертикално,никогаш нема да му проработи колата,ако сака вертикални на пример DCNF еве каква грана треба да најде,од Hartmann Motorsport



Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #439 на: 24 Март 2014, 16:18:28 pm »
Moze da se izvede slicno vakvo. So krivinite sto gi postirase vlatko, da se izraboti uste edna 90ka so podugacko grlo koe kje ide vrz celiot motor. 

ama mnogu zaebancii se.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #440 на: 24 Март 2014, 16:19:01 pm »
sorry po greska se citiram ko nekoj glup! bi izlgedalo nesto kako sto izgleda na abf-ot

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #441 на: 24 Март 2014, 16:44:45 pm »
Razmisluvam i za toa, samo neznam dali ima vrska agolot pod koj se namesteni karbovite. poso za da gi izvadam niz pleh inkite kje treba na nekoi 30 stepena da gi namestam. A kako sto citav po net idealna pozicija im e na 7 stepeni

Аголот ти е многу битен поради пловаците, неможеш да си играш како сакаш со аголот, може да се случи да преливаат или спротивно да остануваш без гориво на висок обрт, запази ги тие ситници! :)
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #442 на: 24 Март 2014, 16:50:45 pm »
I sime istoto go kaza. Bas bi sakal da vidam nekoj 8v u zivo so karburatori ama izglea naucna fantastika e takov motor u mk da najdes so weberi. Deckoto so beliot kec imase malecki problemi so prelivanjeto ama kao go resil toa. Sranje e sto mora vezbanje so karburatorive. Ako ne naucam sam da gi steluvam turi mu pepel. Kako sto gleam redovno cepkanje treba po niv.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #443 на: 24 Март 2014, 17:07:54 pm »
I sime istoto go kaza. Bas bi sakal da vidam nekoj 8v u zivo so karburatori ama izglea naucna fantastika e takov motor u mk da najdes so weberi. Deckoto so beliot kec imase malecki problemi so prelivanjeto ama kao go resil toa. Sranje e sto mora vezbanje so karburatorive. Ako ne naucam sam da gi steluvam turi mu pepel. Kako sto gleam redovno cepkanje treba po niv.

Другарче од мало ги возеше на Мк1 1.8 8v од кај Баганче карбураторите беа комплет со грана, тераа без проблем од кога ги среди, со плехот од парното си беше али беа без инчињата колку што се сеќавам им ставивме една пластична кутија од Алфа колку да не капат на граната долу, од горе отворена (искасапена) и тоа беше решението кај него додека ги возеше, али и инчинњата си имаат своја улога јебем им... :) Неможам да најдам некое видео онлајн, али ќе му речам да ми прати ќе ти пуштам да слушнеш!

No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #444 на: 27 Март 2014, 23:07:06 pm »
Pocnaa da stigaat originalite od fabrika :P
Hrom lajsna za site prozori (onie za prednite si gi kupiv od tuka)
nekoi gumici, klipovi za hrom lajsna i edno interesno topce za salter :)


« Последно менување: 27 Март 2014, 23:28:10 pm darko mk5 »

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #445 на: 28 Март 2014, 14:32:28 pm »
Бооооо  :o :o :o

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #446 на: 30 Март 2014, 21:41:50 pm »
Deneska zavrsena prednicata. Sekade kaj sto sumljav deka ima rgja se ocisti do gol pleh. Jebiga, mi trgna pa 99% e do gol pleh,
drugoto kje ide so smirgla.
Najdov 4-5 skapanici koisto bea ispod bojata koja navidum izgledase mnogu zdravo..Se na se, kolata kje mora da se dozakrpi. Nemozev tuku taka da recam ideme na farbanje koga mi bese somnitelno. Vaka, i jas miren i kolata kako sto treba.

Od utre se startuva na zadniot del i patosot. Tamu nema rjga, smeneto e se sto bese rgja (novi delovi) pa kje cistam radi moja sigurnost. 200 evra manje vise ne se bitni.

E sea druga rabota. Krovot, vratite, treta vrata, hauba se odlicni. Dali predlagate da ja vadam cela boja ili samo so smirgla da se simne bojata do filer?








Ova bese skrieno ispod diht masata i ako ne go rascepkav nemase ni da se primeti deka ima skapanica




Ova izleze koga pocnav da vadam diht masa od kaj amortizerot, a od nadvoresna strana deluvase samo kako povrsna rgja


Eve sto se slucuva ispod bojata. Navidum sve super, povrsna rgja made moe



______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #447 на: 30 Март 2014, 22:01:37 pm »
Убава работа што си упорен и што ја средуваш шасијата до корен,за вратите и сл ако си во можност извади ја бојата и при фарбање користи квалитетни заштити и бои за да трае вечно.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #448 на: 30 Март 2014, 22:10:28 pm »
pa nema da se zali pari na toa sigurno. toa mi e celta. ako ne vecno bar dur sum sposoben da vozam da trae :) inaku uste edna rabota. So sto da ja pominam cel skolka da ja icistam od ostatocite od demol?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #449 на: 30 Март 2014, 22:16:44 pm »
Со нитро разредувач најубаво,ако имаш и компресор во пиштол за чистење и све има да светне