Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420462 пати)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1365 на: 18 Август 2016, 12:10:47 pm »
Имаше еден тест на потрошувачка одамна за истото низ некој магазин, резултатот беше дека 95ка троши помалку само во град, на отворено потроши повеќе и снага на дино помала. Обратно за 98/100 :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1366 на: 18 Август 2016, 12:15:16 pm »
http://www.autoblog.com/2011/06/09/study-finds-insignificant-fuel-consumption-change-between-e5-e1/

Кога би се работело за горива со исто количество (или без) етанол, претпоставувам дека и помали би биле разликите.
Нок сензорот може само да придонесе во зголемување на потрошувачката со ретардирање на палењето - поради намалување на снагата. Ако твојата кола е предвидена да работи со 95-ка, тогаш со најдобрата 95-ка палењето ќе биде на исто место како и со најдобрата 98-ца и ќе потроши потполно исто количество гориво. Доколку паѓа квалитетот на горивото, Еку-то преку детекцијата од нок сензорот, ќе го ретардира палењето, и со тоа ќе ја намали снагата и ефикасноста на моторот, а со тоа би се зголемила и потрошувачката. Спрема тоа, барај ја на друго место причината за подобрената потрошувачка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1367 на: 18 Август 2016, 13:15:35 pm »
На секоја можна статија пишува дека поголемата октанажа придонесува кон намалена потрешувачка, кај појаки мотори предвидени за 98 ца.
Поготово турбо.

Im confused.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3775
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1368 на: 18 Август 2016, 14:28:54 pm »
The design of the engine (its compression ratio) determines the octane number of the gasoline that should be used.

Using a gasoline of octane which is higher than the required, does not clean the engine or improve theengine performance and reduce pollution, but only costs more
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1369 на: 18 Август 2016, 14:36:25 pm »
Ете така...

i



Чисто за споредба, Мустанг V8 2005-2008 модел е предвиден за 89 октанско гориво.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3775
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1370 на: 18 Август 2016, 14:45:01 pm »
Од сега натаму само 95ка или послабо :)
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1371 на: 18 Август 2016, 14:47:43 pm »
It's a high performance machine so he has to fill it with premium!


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1372 на: 18 Август 2016, 14:53:41 pm »
Прошла покрај хај перформанс.
200 -230 ish коњчиња се сосема просечни во светски рамки.

Едино мииислам дека некако послабо ми иде...али може да е до топлото време, климата, сугестивно...не знам.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1373 на: 18 Август 2016, 15:24:01 pm »
Ете така...

i


Чисто за споредба, Мустанг V8 2005-2008 модел е предвиден за 89 октанско гориво.

Колку што знам, во Европа не се продава 91 октанско гориво. 91 октанско гориво во САД е исто што и 95 октанско во Европа, така да можеби на тоа се мисли.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1374 на: 18 Август 2016, 15:43:28 pm »
Fuel Octane.
USA = Europe

87 = 91
89 = 93
91 = 95
93 = 98

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1375 на: 18 Август 2016, 15:45:01 pm »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1376 на: 18 Август 2016, 15:47:57 pm »
Type.............................C20LET; 4 Cylinder, Transverse Mounted, Turbocharged
Number of Cylinders..............4; No 1 Pulley end
Cubic Capacity...................1998cm(3)
Bore/Stroke......................86/86mm
Compression ratio/pressure.......9,0:1
Octane Rating(RON)...............Unleaded only (95)
Brake Horsepower (DIN)...........204 at 5600rpm
Torque (DIN) Nm (lb ft)..........280 (207) at 2400rpm

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1377 на: 18 Август 2016, 15:50:33 pm »
Стратро, не си играј за разлика од 1 денар на 1 литар, не вреди. Од повеќе откани нема мака, има мака од помалку. :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1378 на: 18 Август 2016, 15:53:28 pm »
Филип...прочитај ја само последнава страна.
Не е заради разликата во цената.
Мене ме зачуди зошто поминав 70 км повеќе со 95 ка.

Еве и Carpathian види што постирал над тебе.
Мојот мотор е предвиден за 95.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1379 на: 18 Август 2016, 15:55:19 pm »
На секоја можна статија пишува дека поголемата октанажа придонесува кон намалена потрешувачка, кај појаки мотори предвидени за 98 ца.
Поготово турбо.

Im confused.

Точно е, само што кога ќе го навикнеш моторчето на 100 ка некако тешко се враќа на 95 ка ...