Ми стигна мејл од ЕДС дека имаат нови мапи за Stage 1 чипот кој е предвиден за фабрички компоненти и интеркулер.
Со апдејтот сега се вадат...wait for it....260 КС и ...wait for it...390 Nm од фабрички сетап...со се катализатор.
Чиповите ги имаат вградено и фабричките мапи и стигаат со switch каде може да се вози во фабрички и ЕДС mode.
http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase1-Chiptuning.htmlOpel Calibra Turbo C20LET Phase1 Chiptuning
- max Power ca. 192 kW / 260 PS
Change-over of the increase in output of approx. 200 PS in the normaldriving mode on the power mode by CHANGE-OVER at any time possible
- maximum torque ca. 394 Nm
- reduced Fuel consumption
- incrased Revlimiter for (7200 revs/min) optimal Performance
- max speed ca. 255 Km/h
Разликата мегу EDS st.1 и st.2 е 20 тина КС и 20 тина Nm, а за st.2. веќе пишав дека е потребен преден интеркулер, цефки, кои освен што коштаат сакаат и доста работа при монтажа за која имам пишано претходно.
http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase2-Chiptuning.htmlНе ми се верува дека и после 20 години сеуште се работи на перформанси на моторов и се цеди секој коњ повеќе за што помалку пари и работа.
Едноставно фантастичен мотор..не дека е мој.
Ова до крајот на годината го порачувам 100% и мирна глава.
Не ми треба повеќе.