Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420332 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1275 на: 14 Април 2016, 12:30:50 pm »
..што значи во најдобар случај ќе ти покаже снага послаба од реалната, а во најлош случај ќе прегрееш мотор?
За ладниот воздух не е тајна дека е така...Летно време преку ден и навечер како да возам две различни коли....буквално.

На кратко ќе пробам. Ладниот воздух значи и погуст те. повеќе воздух, а со тоа и повеќе гориво, те. повеќе моќност. Ама тоа е најнебитната работа во муабетот, особено кај чипувани мотори поготво кај мотори со стандардни турбини.
Мапата, те. зголемување на моќноста највеќе зависи од аголот на палење и односот на смесата гориво/воздух, каде што со топол воздух на усис, или ќе изгубиш моќност (ако има заштита) или ќе го искршиш моторот од детонација.
Фабричките турбини и нивната гоемина се бира за да функционираат најдобро при стандарден компјутер, мотор, сетап, се со цел за добра ефикасност (турбо мапа), подобра реактивноst, економичност, итн. Со самото чипување и зголемување на притисокот, енормно се зголемуваат вртежите на турбината, ефиасноста и се намалува значително (излегува од турбомапата, а со тоа ДОПОЛНИТЕЛНО го загрева веќе загреаниот воздух), при што како нус ефекти се јавува гореспоменатото "или ќе изгубиш моќност (ако има заштита) или ќе го искршиш моторот од детонација".

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54986
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1276 на: 14 Април 2016, 12:41:01 pm »
..што значи во најдобар случај ќе ти покаже снага послаба од реалната, а во најлош случај ќе прегрееш мотор?
За ладниот воздух не е тајна дека е така...Летно време преку ден и навечер како да возам две различни коли....буквално.

Да не претеруваме, нели.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1277 на: 14 Април 2016, 13:04:57 pm »
Затоа и би залупал 300 евра за оргинал ЕДС ст.1 чип од Германија, проверен, мерен и тестиран за фабрички сетап.
Што се однеусува до ккк16 турбината...300 КС и е црвена граница, слично како и на 4x4 погонот...проверено и докажано 100 пати низ годините на колава.

Ако случајно откаже, тогаш ќе размислувам дали ќе ја носам во Ужице или ќе ја мењам за нова к26 - хибрид. ( последнава наводно пасувала на фабричката издувна грана исто како ккк16 али не сум се заинтересирал до толку..кај нас Тарик мислам дека има таква на Астрата али не ме фаќај за збор).

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1278 на: 14 Април 2016, 14:10:27 pm »
Дали за 300е некако би склопил front mount intercooler? Јас на тоа би одел прво, или ако е премногу скапо, би одел на downpipe поголем.
Тарик на астрата последно како што знам имаше некоја вртена грана со кинез турбина, баајаги големка :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1279 на: 14 Април 2016, 15:06:01 pm »
Avtotek (spored ona shto go gledam i go kazale drugi) ne e mesto za merenje na turbashi! Onie ventilatori za vo kafic, ni od daleku ne moze da simuliraat pat, a so toa i soodvetno ladenje na interkulerot, najbitnata rabota kaj turbo motor, temperatura na USIS!

Еве, јас бев мерев, кај мене температура на усис беше над 50Ц на прво мерење, снагата беше испод 220кс. Отворивме хауба, падна на 47, покажа 221кс. А 47Ц на усис е многу, тоа само во најжешко време и низ густ сообраќај. Во реална употреба има повеќе снага.

Мој совет, не летај по ремап одма, набави интеркулер и издув прво.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1281 на: 14 Април 2016, 15:21:36 pm »
Ова не е тоа што го бара Стратро, човекот бара оригинален за Калибра, ова е универзалка, да сечеш, лепиш, монтираш...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1282 на: 14 Април 2016, 15:23:43 pm »
Дечки.. колата има ремап веќе  5 години. :) (ЕДС ст.2 кој е превиден за со преден интеркулер). Со овој чип немам измерено снага, па оттука и двоумење дали сега да ја мерам во Автотек..а теоретски сум околу 250 КС.

Цитат од Total Vauxall...

"Stage 0 - (204bhp)
The first thing to do with the c20let like any other engine is of course to make sure that its well serviced, specifically any weakness in the ignition system in particular will greatly limit the tuning potential of the engine, so make sure the plugs/leads/rotor arm/distributor cap are all in perfect working order before you even consider upping the boost etc.
Cost: 200-500


Stage 1 (250bhp)
The simplest place to look for more power is to increase the boost level, the standard engine is limited on boost by the software within the ecu, so in order to run more boost you will first need to change the chips within the ecu to allow more boost to be produced.
There is a wide choice of chips available to do this, but unless you also upgrade the intercooler you will be limited on power to around 250bhp
Cost: 200-300


Stage 2 (280bhp)
With an uprated intercooler (and boost pipes) and also a raised boost level you should be able to squueze around 280bhp out of a completely standard engine with no other modifications needed other than an increase in fuel pressure and adjusting the actuator, at this level the standard components are all well within their capabilities and this is a very popular level of tune to take these engines to as its power to match most cars on the road without spending out a lot of money.
Cost: 600-1000"


Претходната недела добив мејл од истата фирма (ЕДС)  дека е излезен нов ЕДС.ст1. кој е предвиден за фабрички компоненти ( како и претходната верзија), но сега со ст.1 се вадат 260 KS i 390 Nm со фабрички компоненти ..што е само 20 КС и 20 Нм разлика во однос на максималната декларирана снага на ст.2 со преден интеркулер за чија проблематична  монтажа дискутиравме претходниот месец.

Затоа сакам да го земам ст.1 оригинал, да останам на фабрички компоненти како што е предвидено и да си возам во најдобар случај 260 кс и 390 Nm..во зелени граници, проверени, измерени, со гаранција.

http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase1-Chiptuning.html

Се надевам сега е појасно.
« Последно менување: 14 Април 2016, 15:28:59 pm Stratro »

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1283 на: 14 Април 2016, 15:29:18 pm »
Ова не е тоа што го бара Стратро, човекот бара оригинален за Калибра, ова е универзалка, да сечеш, лепиш, монтираш...
Насловот вели....VAUXHALL CALIBRA ZAFIRA VECTRA CDTI GSI FRONT MOUNT INTERCOOLER KIT

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1284 на: 14 Април 2016, 15:29:59 pm »
Ова не е тоа што го бара Стратро, човекот бара оригинален за Калибра, ова е универзалка, да сечеш, лепиш, монтираш...
Насловот вели....VAUXHALL CALIBRA ZAFIRA VECTRA CDTI GSI FRONT MOUNT INTERCOOLER KIT

http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/big-intercooler-for-Calibra--Vectra--Astra-turbo.html

Ова е тоа...ако веќе се зима.
Читни има и убав опис, напишаното важи универзално за сите турбо мотори.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1285 на: 14 Април 2016, 15:33:35 pm »
Шта речи, који послуку порати  :-\

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1286 на: 14 Април 2016, 15:47:30 pm »
Според мене, дадените пари, заебанциите околу монтажа на преден интеркулер кои ги дискутиравме ( 3 хладњаци напред, проблем со хладњак за масло) и ситните проблеми кои попат ќе излезат не вредат за  20 КС и 20 Нм повеќе...бидејќи со преден интеркулер и сегашниот мој чип ( дури и оригинал да го порачам), придобивките во однос на апдејтираниот ст.1 чип кој би го порачал ( а кој не захтева никакви сечења, лепенки и монтажи) би добил 280 КС и 410 Нм во најдобар случај.

Или накратко..
EDS Stage 1. ( updated). - 300 EUR
Opel Calibra Turbo C20LET Phase1 Chiptuning

- max Power ca. 192 kW / 260 PS

 - change-over of the increase in output of approx. 200 PS in the normaldriving mode on the power mode by CHANGE-OVER at any time possible
- maximum torque ca. 394 Nm
- reduced Fuel consumption
- incrased Revlimiter for (7200 revs/min) optimal Performance
- Dynorun
- max speed ca. 255 Km/h
- 98 Oktan fuel needed

    For the system assembly NO soldering work is necessary.  
   This Kit includes bottom and top Chip and a Power switch to switch between original and Phase1 from us a complete assembly set.
   The controller is in the floorspace of the front seat passenger side, right down.(picture)


VS


EDS stage 2 - 800 EUR.

- max Power ca. 210 kW / 285 PS
- maximum torque ca. 410 Nm
- reduced Fuel consumption
- incrased Revlimiter for (7350 revs/min) optimal Performance
- max speed ca. 255 Km/h
- 98 Oktan fuel needed


Според мене, двојката не вреди, ни ценовно ни од аспект на работа,но со двојката во секое време ги имаш на распологање мапите и од кецот, исто како што со кецот во секое време ги имаш на располагање фабричките мапи. Се e на switch.

This Kit includes a big Intercooler, bottom and top Chip, a Power switch to switch between original and Phase1 and 4 new spark plugs BoschF6DTC from us a complete assembly set.


Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1287 на: 14 Април 2016, 20:18:15 pm »
Не си спремал мотор па да видиш колку премногу битен е FMI. Ти го гледаш само од аспект на hp па правиш математика дека не вреди. Претерано е битен во однос на ладна смеса и заштита од knock особено со stock турбо и јак притисок.

 Не дај боже да го направиш сол моторот, ќе се чудиш каде ли погреши

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1288 на: 15 Април 2016, 01:06:53 am »
Ако не му веруваш него, прашај ме мене искуство со мотор во најлонче
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1289 на: 15 Април 2016, 09:46:36 am »
Филип се ок..али се работи за постар мотор со кој многу луѓе имаат и добри и лоши искуства...пред се германци, англичани, па после срби, хрвати, па на крај наши...а сумираниот одговор за потенцијалот на фабричките компоненти е овој...

Approximate component power potential.

Crank = 500bhp+
Pistons = 500bhp+
Rods = 350bhp
Block = 500bhp+
Exhaust manifold = 350bhp
Inlet manifold = 400bhp
Inlet tophat = 300bhp
Intake pipework = 300bhp
Injectors= 300bhp
Turbo = 300bhp
Intercooler = 250bhp
Fuel pump = 300bhp
Air mass meter = 400bhp
Cylinder head = 400bhp

http://www.clubcalibra.com/calibra-chat/tuning-the-c20let-engine/


Еве го колегата од Србија кој веќе неколку години го вози мојот "сетап"...едино има Walbro пумпа за гориво.
Бројките, се скоро идентични, само што јас во живот не сум ја стиснал до лимитер на 7300 рпм.


И покрај ова, проблемот со мене е што сум пицајзла и сакам да го купам апдејтираниов чип ЕДС 1 кој е предвиден за фабрички компоненти..наместо да возам како колегава во Србија со ЕДС 2 кој е предвиден за со преден интеркулер...или да залупам пари за оригинал интеркулер за кој ќе молам бога да немам проблеми при монтажа бидејќи е предвиден за Калибра без клима...трето е да си возам вака, да измерам снага чисто ради инфо и толку.


 
« Последно менување: 15 Април 2016, 09:53:39 am Stratro »