Автор Тема: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170  (Прочитано 3456 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« на: 03 Септември 2013, 18:59:53 pm »
Од поискусните, мислења, совети препораки, разлики помеѓу овие 3 мотори на ФВ!

Кокнретно јас моментално размислувам за првата верзија со 110кс, како е покажан, издржливост долготрајност, потрошувачка, сервиси?

Дали е истиот мотор со 140, само друга мапа или има и разлики во компоненти?  Исто и меѓу 170?


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #1 на: 03 Септември 2013, 19:07:59 pm »
170 има поголемо турбо и инјектори.

110 нема балансер. И е со 5 брзини.

Мислам дека ова многу ќе те израдува: http://www.revotechnik.com/type/17010/126/

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #2 на: 03 Септември 2013, 19:10:38 pm »
110 и 140 се исти во поглед на мотор  :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #3 на: 03 Септември 2013, 19:13:37 pm »
Не ме радува многу дени, оти на половна кола, со над 100ккм незнам колку е паметно тоа ..

Е сеа што е негативно-позитивно со балансерот?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #4 на: 03 Септември 2013, 19:15:46 pm »
Не ме радува многу дени, оти на половна кола, со над 100ккм незнам колку е паметно тоа ..

Е сеа што е негативно-позитивно со балансерот?
Помирен мотор.

Нема што да е паметно, линкот ти кажува дека моторот е ист со оној од 140кс. Само детјуниран! А на стара кола баш тоа и го сакаш. Не била форсирана. А дали сакаш 110 или 180кс тоа си е твој избор.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #5 на: 03 Септември 2013, 19:18:56 pm »
Нема кој не сака 180кс да се разбериме ... Е сеа од коа ке се прегледа состјба на цел мотор, пред се турбо, би се размислувало за ремап.

Има некој искуство, го возел, поседувал овој мотор?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #6 на: 03 Септември 2013, 19:42:26 pm »
Сум го возел во Јети. Добар е.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #7 на: 14 Септември 2013, 13:14:53 pm »
 Гледам по форуми доста поплаки за проблеми со Водна Пумпа кај 2.0тди? Ја разбил ли некој таа проблематика или има сознание што како точно?

Друго, 110ката гледам само 2009/2010 година се продавала? од која причина го тргнале од понуда на Голф 6?


Данке :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #8 на: 14 Септември 2013, 15:15:07 pm »
Имаа серија со проблематични водни пумпи. Колку што знам, имаше recall и на корисниците им ги сменија бесплатно.

А 110-ката ја заменија со 1.6 TDI 105.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #9 на: 14 Септември 2013, 16:42:53 pm »
Passat 2.0 TDI 140 втор пат по ред го дува дихтунгот. Првиот пат сменето се од вентили, дихтунг, рамнење глава и друго што треба, за да по 20-30К км да го направи истото.  Имаше пишано тука на форумот дека тоа му било фабричка мана на тој мотор.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг:
« Одговори #10 на: 14 Септември 2013, 17:31:15 pm »
Passat 2.0 TDI 140 втор пат по ред го дува дихтунгот. Првиот пат сменето се од вентили, дихтунг, рамнење глава и друго што треба, за да по 20-30К км да го направи истото.  Имаше пишано тука на форумот дека тоа му било фабричка мана на тој мотор.

2.otdi cr ili 2.0 tdi pd? Koja godina passato?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #11 на: 27 Септември 2013, 00:21:32 am »
Дури сега го видов прашањето, незнам точно кој мотор е не ги пратам, знам само дека 2.0 TDI 140 2006 година е колата.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #12 на: 27 Септември 2013, 00:36:51 am »
Passat 2.0 TDI 140 втор пат по ред го дува дихтунгот. Првиот пат сменето се од вентили, дихтунг, рамнење глава и друго што треба, за да по 20-30К км да го направи истото.  Имаше пишано тука на форумот дека тоа му било фабричка мана на тој мотор.

20к км не се никаква бројка,нешто друго му е маката

Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #13 на: 27 Септември 2013, 10:41:51 am »
Passat 2.0 TDI 140 втор пат по ред го дува дихтунгот. Првиот пат сменето се од вентили, дихтунг, рамнење глава и друго што треба, за да по 20-30К км да го направи истото.  Имаше пишано тука на форумот дека тоа му било фабричка мана на тој мотор.

20к км не се никаква бројка,нешто друго му е маката

Маката му е шо е 2,0 ТДИ :) Осим тие хард-кор волцвагенистите, сите други се жалат од тој мотор.
На времето коа прв пат испадна у Ауто клуб го имаа на ХАРД ТЕСТ у голф 5, им зариба, па после тоа главата нешто ја отвараа, а исто и Ауто Билд го имаа у пасат истиот мотор, двапати го отвараа у првите 100 000 км :)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: VW 2.0TDI CR 110 vs 140 vs 170
« Одговори #14 на: 27 Септември 2013, 10:48:36 am »
^ И голфот и пасатот самите списанија ги имаат ставено во 20-најлоши автомобили што ги имале на тест.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson