Ај ај....јадете вие само...Гојдо има фигура = дива градба со надградба и поткренат плафон. BTW, да не се секира класната, изедов еден колач и за неа. Исто како и она да била таму.
Нема потреба од Брембо за 120 коња.
Абе куоре кога ќе пролееш некој бисер, школките од Атлански Океан можат гомна да ти јадат...
Каква пак врска има "коња" со кочници?
Кочниците се димензионираат според тежината и габаритот на возилото и според димензиите на тркалата, дисковите и слично. А колку „коња“ и „магара“ ама нема абсолутно никакво значење.
Тоа кое го нарекуваш 120 „коња“ е максимален пик - точка од кривата на снагата на моторот на радилица, кога на него не се закачени менувач, серво, алтернатор, клима и слично. На тркала пикот е сигурно за 10% понизок. Па така јас можам да ја возам колата во прва брзина при максималната снага, т.е. да возам 50km/h и кочењето до 0km/h ќе биде мачкина кашлица. Ама ако возам 110km/h во петта брзина при половина од максималната снага со истите кочници, траекторијата на кочење до 0 ќе биде 4 до 5 пати подолга.
ЗАКЛУЧОКМоќноста на возилото е абсолутно небитна во однос на перформансите на кочниците. Најбитна е тежината на возилото.
Затоа, Куоре, приколичар со 200 „коња“ има 5 пати помоќни кочници од автомобил со 200 „коња“.