Автор Тема: HID и LED светла  (Прочитано 539702 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1590 на: 22 Ноември 2015, 20:39:24 pm »
Не треба да се поврзуваат ан акумулатор од причини што и обичните фарови се 55W, и овие се 55W. Истата струја ќе тече што се тиче колата.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 335
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1591 на: 23 Ноември 2015, 12:16:50 pm »
Од твоето 8 годишно искуство, што ке споделиш или препорачаш за LED светла за магленки?
Тип на сијалица H27W/2, 881 894 899...
Дали имаш нешто квалитетно на лагер, продажба, да понудиш?
Дали ке бидат доволни оние што се декларирани како 20W со CREE драјвери?
Пример 1:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Пример 2:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Дали има нешто да се купи кај нас или пак треба да се порачува од далечната а на нас пријателски настроена Кина?

Незнам за кое возило се работи, но овие што ги имаш постирано ке бидат само украс, дека ке светат на патот подобро од обична халогена - нема да светат и далеку се од 20w една, заедно се 20w односно 10w една.
Колку е стварно CREE диодата незнам, цената во принцип може да каже.
Ако е за европско возило ке треба и отпорници да ставиш барем 30W 5ома.
До сега најдобра лед опција која сум ја монтирал е на Хонда Акорд XB Morimoto sealed LED.
Доколку буџетот е помал би одел на добар и соодветен ксенон кит за да има ефект на патот.
Доколку ти се само за Колорматчинг со средните светла тогаш вреди да ги порачаш и да пробаш.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 335
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1592 на: 23 Ноември 2015, 12:23:20 pm »
Значи според вас битно е и баластот дали е квалитетен исто колку сијалицата.
Инаку нарачано имам ксенон фарови со лупа и d2s сијалици за астра х. Сега сум на мисла дали да земам некој ксенон од ~100 еур и на тоа да ставам квалитетни сијалици. Незнам дали ова ќе направи разлика па затоа прашав...
Знам дека има 35w fast canbus трафоа кои се малку поскапи од тие што не се fast но искрено и тоа незнам колку се исплати. Причината поради која сум заинтересиран за 35,а не 55 ватни трафоа е зошто читав дека треба дополнително да се поврзат со акумулатор?

Тоа би ми било проблем зошто и онака треба да направам мод на фарот за да можам да го монтирам (дека немам фабрички ксенон треба дополнителни две жици да спроведам за уземјување). Ако инсталацијата на 35 и 55 ватен е иста и нема разлика во конекциите тогаш ќе размислам и за таа опција.
Какви фарови имаш порачано, оригинални или ДЕПО/СОНАР/ДЕКТАНЕ?

Препорачливо е да се стави реле за двата фара без разлика на возилото и на која опција ке одиш 35 или 55, не заради поторшувачката откако ке загреат туку заради инициалното повлекување при стартување на светлата.
Било кој професионалец автоелектричар нема да монтира Ксенон кит без реле, но кај нас секогаш се гледа на старт да се заштеди,  односно две релеа не коштаат ништо повеке од 500 денари а со нив ке си го заштитиш и акомулаторот а и ксенон инсталацијата како целина во поглед на долготрајност, пошто нели колата од фабрика не дошла со инсталација спремна за ксенон светла, не е исто дали е 55 халогена или ксенон.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1593 на: 23 Ноември 2015, 12:57:00 pm »
Не знам кај си видел монтирање ксенон без баласт ама тоа не треба да е возможно. Сијалиците се палат на 2-5kV, а за да се одржуваат запалени им требаат 70-300V. Има и сијалици што работат на пониски напони(120-240V), но пак треба голем напон за да се запалат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #1594 на: 23 Ноември 2015, 13:34:37 pm »
Тој зборува за реле а не за баласт.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1595 на: 23 Ноември 2015, 13:37:15 pm »
Сум се помешал јас тогаш. Нека се избрише постот.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Одг: HID и LED светла
« Одговори #1596 на: 23 Ноември 2015, 22:02:04 pm »
Значи според вас битно е и баластот дали е квалитетен исто колку сијалицата.
Инаку нарачано имам ксенон фарови со лупа и d2s сијалици за астра х. Сега сум на мисла дали да земам некој ксенон од ~100 еур и на тоа да ставам квалитетни сијалици. Незнам дали ова ќе направи разлика па затоа прашав...
Знам дека има 35w fast canbus трафоа кои се малку поскапи од тие што не се fast но искрено и тоа незнам колку се исплати. Причината поради која сум заинтересиран за 35,а не 55 ватни трафоа е зошто читав дека треба дополнително да се поврзат со акумулатор?

Тоа би ми било проблем зошто и онака треба да направам мод на фарот за да можам да го монтирам (дека немам фабрички ксенон треба дополнителни две жици да спроведам за уземјување). Ако инсталацијата на 35 и 55 ватен е иста и нема разлика во конекциите тогаш ќе размислам и за таа опција.
Какви фарови имаш порачано, оригинални или ДЕПО/СОНАР/ДЕКТАНЕ?

Препорачливо е да се стави реле за двата фара без разлика на возилото и на која опција ке одиш 35 или 55, не заради поторшувачката откако ке загреат туку заради инициалното повлекување при стартување на светлата.
Било кој професионалец автоелектричар нема да монтира Ксенон кит без реле, но кај нас секогаш се гледа на старт да се заштеди,  односно две релеа не коштаат ништо повеке од 500 денари а со нив ке си го заштитиш и акомулаторот а и ксенон инсталацијата како целина во поглед на долготрајност, пошто нели колата од фабрика не дошла со инсталација спремна за ксенон светла, не е исто дали е 55 халогена или ксенон.
Нарачано имам ДЕПО фарови. Релеа не би ставал не за парите туку мислам дека нема потреба.
Повеќе од 2 години имав 35 ватен ксенон и немав никаков проблем ни со акумулатор, потрошувачката, шум на радио, трепкање на сијалици и слично, а имам и плин на колата.

Значи 55 ватен поквалитетен ксенон по можност фаст да е со квалитетна осрам сијалица ќе биде најблизу до оем перформанси?

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 335
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1597 на: 24 Ноември 2015, 18:53:12 pm »
Значи според вас битно е и баластот дали е квалитетен исто колку сијалицата.
Инаку нарачано имам ксенон фарови со лупа и d2s сијалици за астра х. Сега сум на мисла дали да земам некој ксенон од ~100 еур и на тоа да ставам квалитетни сијалици. Незнам дали ова ќе направи разлика па затоа прашав...
Знам дека има 35w fast canbus трафоа кои се малку поскапи од тие што не се fast но искрено и тоа незнам колку се исплати. Причината поради која сум заинтересиран за 35,а не 55 ватни трафоа е зошто читав дека треба дополнително да се поврзат со акумулатор?

Тоа би ми било проблем зошто и онака треба да направам мод на фарот за да можам да го монтирам (дека немам фабрички ксенон треба дополнителни две жици да спроведам за уземјување). Ако инсталацијата на 35 и 55 ватен е иста и нема разлика во конекциите тогаш ќе размислам и за таа опција.
Какви фарови имаш порачано, оригинални или ДЕПО/СОНАР/ДЕКТАНЕ?

Препорачливо е да се стави реле за двата фара без разлика на возилото и на која опција ке одиш 35 или 55, не заради поторшувачката откако ке загреат туку заради инициалното повлекување при стартување на светлата.
Било кој професионалец автоелектричар нема да монтира Ксенон кит без реле, но кај нас секогаш се гледа на старт да се заштеди,  односно две релеа не коштаат ништо повеке од 500 денари а со нив ке си го заштитиш и акомулаторот а и ксенон инсталацијата како целина во поглед на долготрајност, пошто нели колата од фабрика не дошла со инсталација спремна за ксенон светла, не е исто дали е 55 халогена или ксенон.
Нарачано имам ДЕПО фарови. Релеа не би ставал не за парите туку мислам дека нема потреба.
Повеќе од 2 години имав 35 ватен ксенон и немав никаков проблем ни со акумулатор, потрошувачката, шум на радио, трепкање на сијалици и слично, а имам и плин на колата.

Значи 55 ватен поквалитетен ксенон по можност фаст да е со квалитетна осрам сијалица ќе биде најблизу до оем перформанси?
СИ имал 35-ватен на фабрички фар.
Сега ке ставиш 55-ватен на афтермаркет фар.
Мој совет е обавезно реле, има потреба поготово за 55-ватен.
Најдобро намерен совет, не го терам со сила никој ништо да прифака, јас така ги монтирам сите китови па макар биле и најефтини и па макар и Хилукс или Моримото.
Јас би препорачал Хилукс баласт со ЕМЦ  55-вати и Филипс 85122 4300к, или моримото кит што е малку потежок и поскап за набавка.
Ако можеш да најдеш Осрам ЦБИ Оригинален- што не верувам под 90 еур од сијалица да го начекаш за оригинал.
Филипсот е ем со пониска цена ем го има оригинален , Осрамот се што е во македонија е добра копија.
Можеби има некој што увезува и оригинален ама пак ке кажам дека е скап во однос на Филипс, не дека нема зошто да е поскап но дупло си е дупло.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1598 на: 24 Ноември 2015, 19:18:20 pm »
Незнам за кое возило се работи, но овие што ги имаш постирано ке бидат само украс, дека ке светат на патот подобро од обична халогена - нема да светат и далеку се од 20w една, заедно се 20w односно 10w една.
Колку е стварно CREE диодата незнам, цената во принцип може да каже.
Ако е за европско возило ке треба и отпорници да ставиш барем 30W 5ома.
До сега најдобра лед опција која сум ја монтирал е на Хонда Акорд XB Morimoto sealed LED.
Доколку буџетот е помал би одел на добар и соодветен ксенон кит за да има ефект на патот.
Доколку ти се само за Колорматчинг со средните светла тогаш вреди да ги порачаш и да пробаш.

Благодарам на исцрпниот одговор.
Дали имаш на лагер да понудиш некој квалитетен ЛЕД? Пример за Меган3 или за Елантра МД?
Фала.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1599 на: 24 Ноември 2015, 23:10:15 pm »
СИ имал 35-ватен на фабрички фар.
Сега ке ставиш 55-ватен на афтермаркет фар.
Мој совет е обавезно реле, има потреба поготово за 55-ватен.
Најдобро намерен совет, не го терам со сила никој ништо да прифака, јас така ги монтирам сите китови па макар биле и најефтини и па макар и Хилукс или Моримото.
Јас би препорачал Хилукс баласт со ЕМЦ  55-вати и Филипс 85122 4300к, или моримото кит што е малку потежок и поскап за набавка.
Ако можеш да најдеш Осрам ЦБИ Оригинален- што не верувам под 90 еур од сијалица да го начекаш за оригинал.
Филипсот е ем со пониска цена ем го има оригинален , Осрамот се што е во македонија е добра копија.
Можеби има некој што увезува и оригинален ама пак ке кажам дека е скап во однос на Филипс, не дека нема зошто да е поскап но дупло си е дупло.

Не гледам каква врска има тоа дали е фабрички или афтермаркет фарот кога струјата си е струја, но бидејќи гледам дека се разбираш советот за релеа ти го прифаќам :)
Во однос на баластите сепак ќе земам 35ватен заради тоа што има поголем избор на сијалици. Моримото има од интернет да се нарача комплет со се сијалици 5500k и испорака искача околу 180$.
За Хилукс не сум чул и незнам дали ги има кај нас да се најдат, но чим ми ги препорачуваш претпоставувам ги има.
За сијалици би те послушал за Филипс наместо Осрам, но од кој и да е производител би сакал да е ~4700-5500к заради поголемиот контраст и естетика.
Дали имаш таква сијалица да предложиш или понудиш и доколку сеуште се бавиш со овие работи прати ми контакт во порака за да видиме дали нешто ќе може да договориме :)
« Последно менување: 24 Ноември 2015, 23:27:38 pm infected »

Отсутен g0lfmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1600 на: 26 Ноември 2015, 22:55:15 pm »
http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB176hgJpXXXXa5aXXXq6xXFXXXV/202155358/HTB176hgJpXXXXa5aXXXq6xXFXXXV.jpg

Дали за ваков вид на светла се потребни некои додатни поврзувања или може директно на акумулатор?

Благодарам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1601 на: 26 Ноември 2015, 22:58:54 pm »
Не се потребни.

Но ако ги врзеш на акумулатор ќе светат постојано, дури и кога не работи колата. (ако планираш во кола да се) Затоа е пожелно да има некаков прекидач и да има осигурач. Јас би рекол на позиција да се стават ќе треба.

Отсутен g0lfmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1602 на: 26 Ноември 2015, 23:16:11 pm »
Би ги ставил посебно со прекидач... ама за да не носам кабли до кабина ако ги ставам на позиција нема да има штета што ке зема повеќе струја ?

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: HID и LED светла
« Одговори #1603 на: 26 Ноември 2015, 23:30:16 pm »
Би ги ставил посебно со прекидач... ама за да не носам кабли до кабина ако ги ставам на позиција нема да има штета што ке зема повеќе струја ?

овие и на келија да ги ставиш ќе светат од понеделник до петок :D


Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг:
« Одговори #1604 на: 27 Ноември 2015, 08:40:06 am »
Има на ибеј еден модел работи на ветар без кабли.
http://m.ebay.com/itm/2-x-Wind-Powered-Fog-Warning-8-LED-Car-DRL-Daytime-Running-Light-Auto-Head-Lamp-/291478828294?nav=SEARCH