Возев денеска пежо 308 1.2 турбо 130кс со автоматски менувач па решив да напишам 2-3 работи.
Првичните импресии се дека е доста добро склопено ауто, внатре е квалитетно, добиваш чувство како да си во спортско ауто. Изолацијата е ОК освен што моторот според мене беше доста гласен и нерафиниран.
Само што седнав возачка позиција одма најдов мене лично седењето ми е како кај голф немаше некоја разлика. Комфорно, имаш доволно простор топ. Е сеа, малце ми требаше време пошто све на тач али ги најдов контролите за клима ама сеуште ги барам греачите за седишта. И не ги најдов
. Малце комплицирана оваа работа со тачови и сите команди да мора да идат преку огромен екран. Непотребно.
Воланот е добар, дека мал топ е за маневрирање низ град. Имаш чувство како да возиш помала кола. Ама како и да го наместиш воланот пак не ја гледам инструмент таблата пред мене 100%.
Кочењето малце разочарувачко, треба доста да притиснеш за да нешто се случи. Али се е ствар на навика. Да напоменам колата имаше само 19.000 поминато.
Имаше иритантно крцкање некаде од десната врата ама како целина колата беше доста комфорна иако мислам е со 17ки или 18ки. Значи тивка, по дупки не треска, и доволно агилна. Јас мислам дека го погодиле тука пежово највеќе, имаш и комфорт но и стабилност.
Моторот малце ме разочара зошто звукот иако знам дека е 3 цилиндри ама некако слабо како да имаше изолација. Доста гласно работи ама тука има вина дефинитвно и автоматикот што јас слично сметам дека е најголем минус на колава. Значи ДСГ-то што го имам возено во голф,пасат итн. е КЛАСА над ова кај пежо. Начинот на кој што ги менува брзините е прилчно бавен и како да треба вечност да смени од прва во втора, па од втора во трета итн. Иако имаше педали позади волан не ги пробав.
Кога паркирав рикверв приметив на тачот дека има и задна камера ама подобро да нема. Квалитет нула многу лоша резолуција али ќе се најде корисна за некој што има проблеми со паркирање.
Се на се, позитивни импресии имам од количево доста добро изгледа и од надвор и од внатре.